پارک لوله و دیوار یخی بخشی از شروع تازه باشگاه اسکی ادمونتون است

دانیل ویس در باشگاه اسکی ادمونتون به سمت دسته ای از درختان اشاره می کند.

ویس ، هماهنگ کننده داوطلب با باشگاه آلپ کانادا – بخش ادمونتون ، می گوید: “ما در مقابل جایی که دیواره یخ قرار دارد ایستاده ایم.”

وی می گوید: سازه کوهنوردی 10 در شش متر می تواند همزمان شش کوهنورد را در خود جای دهد.

دانیل ویس ، هماهنگ کننده داوطلب با Alpine Club کانادا – بخش ادمونتون ، محل دیواره یخ جدید را بررسی می کند. (Adrienne Lamb / CBC)

“این بسیار سرگرم کننده است. دیوار یخی به مردم این امکان را می دهد که این کار را به صورت محلی انجام دهند و آن را در حیاط خانه خود امتحان کنند.”

ویس پیش بینی می کند که ساخت پروژه 100000 دلاری را از اواسط ماه دسامبر با توجه به افتتاح پروژه در اوایل ژانویه آغاز کنند.

آدام لوکیوک ، مدیر کل باشگاه اسکی ادمونتون می گوید: “چند انتهای شل وجود دارد که ما قبل از شروع کار آنها را گره می زنیم.”

دیواره یخ فقط یکی از پروژه هایی است که برای ارائه “فرصت های مختلف تفریحی در فضای باز” طراحی شده است ، “لوکیوک” ، که پس از دو سال وقفه باشگاه به دلیل مشکلات مالی ، برای بازگشایی تپه به آنجا آورده شد ، می گوید.

او می گوید: “بنابراین ما بیش از اینکه فقط اسکی و اسنوبورد ارائه دهیم ، واقعاً بر تلاش برای ارائه کارهای مختلف برای انجام کارهای مختلف در خارج از خانه تمرکز کرده ایم.”

از لوله برف گرفته تا یک دیوار پیشنهادی برای یخ نوردی ، ما در حال جستجوی موارد جدید در این فصل در باشگاه اسکی ادمونتون هستیم. 2:05

می توانید اطلاعات بیشتر را در این هفته از اسکی باشگاه ادمونتون در Edmonton ما مشاهده کنید شنبه ساعت 10 صبح ، یکشنبه ظهر و 11 صبح دوشنبه از تلویزیون CBC و CBC GEM.

لوکیوک می گوید ، مشارکت با باشگاه آلپاین که اعضای آن آموزش مهارت ها و شب های اسکی گردی ، دوچرخه سواری کوهستانی در تابستان و پارک لوله های جدید را ارائه می دهند ، نمونه هایی از گسترش این باشگاه برای ایجاد “خودپایداری” آن است.

این کلوپ همچنین امکاناتی مانند یک کلبه جدید گرم کننده و ساختمان خدمات مهمان را فراهم کرده است که مشتریان می توانند بلیط آسانسور و تنقلات را خریداری کنند.

او می گوید: “پشتیبانی جامعه از این مکان بسیار زیاد است و می توان دریافت كه حمایت جامعه در بیرون بردن مردم و ایجاد یك فضای اجتماع برای سلامتی كاملاً ویژه است.”

میلا تولیک ، اتومبیل رانی اسکی ، 13 ساله ، عاشق دور زدن در باشگاه اسکی است. (Adrienne Lamb / CBC)

میلا تولیک ، مسابقه دهنده اسکی 13 ساله ، باشگاه را به خانه دعوت می کند.

او می گوید: “من اینجا بسیار سرگرم شده ام و هم خاطرات زیادی را به یاد آورده ام.” “من همیشه از بودن در اینجا و اسکی با دوستانم هیجان زده ام”.

“من فکر می کنم این مکان عالی برای مردم است که می آیند و مدتی را با خیال راحت در خارج می گذرانند و فقط از فضای باز لذت می برند”.

کلوپ اسکی ادمونتون تنها تپه محلی نیست که می توانید زمستان امسال نوبت خود را بدست آورید. منطقه اسکی سانریج ، اسکی کلاب اسکی دره و توچال برفی خرگوش هیل نیز با اقدامات COVID-19 در محل باز هستند.

کلبه گرم کننده جدید در اسکی باشگاه ادمونتون یک غرفه بلیط و جایگاه امتیاز را در خود جای داده است. (Adrienne Lamb / CBC)