ویژگی های یک وکیل کیفری خوب چیست؟

در دستمزد رشته های گوناگونی وجود دارد.یکی ازرشته های حقوقی که پس ازطی دوره کارشناسی دراکثر دانشگاههای دنیا درس دادن می‌شود، حرفه حقوق جزا وجرم شناسی (criminal law&criminology )می‌باشد. فارغ التحصیلان این حرفه بامبانی جرم، حجمی شناسی، مسولیت مجرم و همچنین بقیه مباحث کیفری وجرم شناسی تماما آشنا شده ومی‌توانند در صورتی که درحرفه وکالت دادگستری درگیر به کار شوند وکیل متخصص در امور کیفری نامیده شوند.

وکیل کیفری ، ضروری است مطالعات زیادی در روانشناسی، آشنایی شخصیت جنایتکار و همچنین بقیه فن های حقوقی داشته باشد تا بتواند درباره جرم بودن و یا نبودن عملی،شرایط انتساب اتهام به مظنون و سایر موردها اظهار حیث نماید.همه همین موارد نشان ازجایگاهوکیل کیفری دردعاوی کیفری دارد.دعاوی کیفری به دعاوی گفته می‌شود که برای کار ارتکابی تبهکار ،درقانون مجازات اسلامی و سایر قوانینی که بعضی از رفتارها راجرم شناخته است،مجازات گزینش کرده باشد.اما نکته قابل ذکر،تسلط نماینده قانونی کیفری در تمییز دادن موضوعات ودعاوی کیفری اساسی سایر دعاوی می باشد که مطابق مطالب پیش گفته در شکل داشتن علم وتجربه کافی،می‌تواند به شما کمک کند.

هزینه وکیل کیفری چه میزان است؟

عرف میباشد و هزینه هایی که به او پرداخت می شود از پاراگراف حق مشاوره حق الزحمه وکالت هزینه تمبر مالیاتی هزینه های مهاجرت و بقیه هزینه هایی می باشد که وکیل در راستای انجام وظایف وکالتی خویش در گزینه پرونده های موکل خویش متحمل می شود.

ویژگی‌های نماینده قانونی کیفری

طبق قانون وکالت، کارآموزان وکالت و یاوکلای مبنا دو دادگستری، درپذیرش پرونده‌های کیفری حصر هایی دارند وامکان قبول و اعلام وکالت درهمه پرونده‌های کیفری راندارند. پرونده‌هایی که منشا تجدیدنظر ازاحکام صادره، دیوان عالی سرزمین می باشد ، صرفا در صلاحیت وکیل کیفری می باشد که اهمیت پروانه وکالت پایه یک دادگستری باشد و درپرونده‌های حقوقی هم ،وکیل حقوقی، در صورتی که فاقد پروانه وکالت اساس یک دادگستری باشد، اساسی محدودیت هایی از سوی قانون‌گذار می‌باشد.پس درابتدا اضطراری است به همین مورد قضیه اعتنا فرمائید که جهت گزینش نماینده قانونی کیفری، باز‌نگری همین مورد قضیه که وکیل منتخب شما ،صلاحیت ورود به دعوی کیفری گزینه لحاظ شما را دارااست یاخیر، از اولویت ها می‌باشد.

وکیل کیفری چه وظایفی دارد؟

وی وظایف متعددی دارااست . ولی از مهمترین وظایفی که برای وی می شماریم طرح دعاوی می باشد. هنگامی که وکالت طرف گلایه مند را بر عهده دارااست مکلف به تهیه شکواییه برای مطالبه حق موکل خود می باشد. نیز چنین چنانچه وکالت مظنون یا این که متهم را بر عهده بگیرد وظیفه تهیه دفاعیه مطلوب به جهت دفاع  از موکل خود را دارد.

بهترین وکیل کیفری در تهران می تواند اهمیت روش دفاع یا این که طرح شکواییه خویش تاثیر دوچندان زیادی را بر رای صادر شده از طرف دادگاه داشه باشد. علاوه بر اثر گذاری غیر قابل انکار وکیل عالی در رای نهایی می قدرت به اثر گذاری وی در جلسه بازپرسی یا بازجویی و دادرسی هم اشاره کرد. به تیتر مثال: حیاتی ارائه مدارک و شواهد مورد نظر می‌تواند ارتکاب یک حجمی را در جلسات دادرسی اثبات نماید و یا فرد را از ارتکاب به آن حجمی بری کند.

در دعاوی کیفری حداکثر چند نفر وکیل میتوانیم معرفی کنیم؟

در دعاوی کیفری در تراز تحقیقات مقدماتی متهم می توانند تنها یک وکیل داشت باشد.

در دعاوی کیفری هم مثل دعاوی حقوقی طرفین می توانند حداکثر دو وکیل داشته باشد.

در جرائم صلاحیت دادگاه کفری 1 هریک از طرفین می توانند حد بخش اعظم تا 3 نماینده قانونی نیز داشته باشد.