ورق گالوانیزه، و موارد استفاده از آن صنایع مفتولی مهران

ورق-آجدارورق-آجدارورق آجدار، محصولی از کالا ورق سیاه و حاصل نورد گرم است؛ ولی تفاوت‌های زیادی دارای ورق سیاه یا دیگر محصولات نورد گرم، مانند ورق اسیدشویی دارد. از ورق آجدار در کف اتوبوس‌ها، آسانسورها یا پله‌ها و پل‌ها به کارگیری می‌شود. ورق-رنگیورق‌های رنگی به‌ وسیله‌ی ورق‌های گالوانیزه تولید می شوند و مراحل ساخت آنها زیاد ظریف و حساب‌شده است. همین ورق‌ها به منجر ظواهر رنگی و کاربرد تزئینی‌شان حساس نام «ورق‌های رنگی» معروف شده‌اند.
دسته‌بندی نشده
سرعت ایجاد بالا، حذف سطح ی رنگ کاری در خط تولید اسباب و اثاث خانگی، ارتقا میزان مرغوب بودن سطحی و حذف آلاینده های گازی و بالطبع بهبود فرایند های زیست محیطی تاثیر مستقیمی در کمتر بها تمام شده ی محصولات ساخته شده از ورق رنگی گذاشت. همینطور این کارخانه مبادرت به ایجاد ورق های پیشرنگ هم نمود به نحوی که عمده ایجاد کنندگان اسباب خانگی رغبت به استعمال از همین ورق ها در ایجاد محصولات خود پیدا نمودند. در گام نخست ایجاد ورق های رنگی، میزان مرغوب بودن ذوب فولاد هم مورد تحقیق قرار گرفت و میزان مرغوب بودن DQ یا این که فولاد نرم به جهت آن پروژه تخصیص داده شد. این موضوع منجر شد تا انعطاف پذیری اضطراری در ورق ها تامین شده فرم پذیری در کارخانه اسباب خانگی تسهیل گردید.
اگر شما هم شغلی دارای ارتباط اصلی این محصولات دارید، عالی میباشد تا مهم قیمت روز ورق رنگی، آشنا باشید؛ چرا که همین اطلاعات به سود اکثر شما، یاری خواهند کرد. رنگ Color sheet براساس کد گذاری بین المللی RAL K7 گزینش می‌گردد که از پرفروش‌ترین رنگ‌های آن می‌توان به سپید یخچالی، قرمز، آبی، سفالی، قهوه‌ای سوخته، نارنجی، بنفش، صورتی، کرم و… به غیر از رنگ که بر نرخ فرآورده ذکر شده تاثیر می‌گذارد، باید به مدل فرآورده هم توجه کرد؛ دسته‌بندی این ورق‌ها براساس جور فرمینگ بوده که به چهار نوع شادولاین، کرکره‌ای یا این که سینوسی، ذوزنقه و سفال پالرمو تقسیم می‌شود. از آنجایی که در مرز و بوم ما کارخانه های بخش اعظمی به تولید و عرضه گونه های ورق های گالوانیزه از گزاره نوع پر کاربرد آن یعنی ورق های رنگی سقفی می پردازند، قیمت خرید و فروش همین محصولات در درون مرز و بوم بسیار مقرون به صرفه است.

مراحل پایین سازی و رنگ آمیزی ورق گالوانیزه

اما به طور کلی رنگ آمیزی ورق گالوانیزه به دو شیوه دستی و ماشینی اجرا می‌شود. در نحوه دستی رنگ بوسیله اپراتور برروی سطح ورق زده شده و معمولا این جور رنگ از لحاظ ظاهری صیقلی نمی‌باشد. برای رنگ آمیزی بروش ماشینی در کارخانه‌ها رنگ‌پاش در کوره بر بر روی ورق گالوانیزه، رنگ زده میشود و همین مدل از رنگ‌آمیزی به باعث اینکه در کوره اجرا میشود نتیجه ای براق و براق را در‌پی خواهند داشت. همین نوع فرم ورق گالوانیزه زیاد مستحکم و خوشگل میباشد که برای هر مدل سقف شیروانی مناسب بوده و از آن به جهت پوشش سقف آلاچیق، شیروانی و سقف‌های طرح سفال و سردر ساختمان‌ها استفاده می‌شود. در ورودی خط ، ماشینی قرار دارااست به اسم Stitchery (ماشین دوخت) که وظیفه ی آن اتصال دو کلاف به یکدیگر می باشد.

  • یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشورمان، فولاد مبارکه اصفهان میباشد که از سال ۱۳۶۰، در راستا ساخت محصولات مختلف کار می‌کند.
  • در این نحوه از انواع الکترولیت های اسیدی و قلیایی می قدرت به کارگیری کرد و حیاتی الکترولیز نمک های فلز بر روی در محلول آبی می توان ورق را پوشش دهی کرد.
  • بر حسب وزنی که تحلیل کرده اید در در میان فروشندگان، دنبال قیمت های شالوده برای این وزن بگردید و به راحتی قیمت را دریابید.
  • به خواسته محکم نمودن رول‌ها نیز از دو تسمه‌ی محیطی و چهار تسمه‌ی شعاعی یاری گرفته می گردد که نسبت به روش قبلی از استحام بالاتری برخوردار است.
  • در رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و انبارها، حتمی است که از قفسه‌هایی به کار گیری شود که قابلیت و امکان محافظت مواد غذایی را به خوبی ارائه می‌دهند.

در ادامه اهمیت ما ملازم باشید تا در گزینه کاربرد ورق روغنی در صنعت های گوناگون عمده تفسیر دهیم. ورق های رنگی هم انواع دیگری از ورق های فولادی هستند که در صورت های متمایز مثل کرکره ای یا این که شادولاین، طرح هلالی، طرح سفالی یا سینوسی، شیروانی و … وجود دارد. ورقهای فولادی به طور معمول به دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید می شوند.

ساخت سیلو دارای ورق گالوانیزه، یک کاربرد دارای دیگر!

رنگ‌های پرتغالی ۱۰۲۸، سفید یخچالی ۹۰۱۶ ، قرمز‌رنگ ۳۰۰۰، نارنجی ۲۰۰۳، آبی ۵۰۱۵ ، سفالی ۸۰۰۴، صورتی ۴۰۰۳، بنفش ۴۰۰۵، قرمز گوجه ای ۳۰۲۰ و کرم۹۰۰۱ از رنگ‌های پرطرفدار در بازار خرید کردن و فروش آهن قیمت تیرآهن آشیانه زنبوری ۱۸ آلات هستند. این فعالیت به‌منظور پاک‌سازی تراز ورق گالوانیزه زیرین انجام می‌شود. اساسی چربی زدایی مرحله ورق، رنگ‌ها به لطف زیرلایه ورق گالوانیزه می‌چسبند و تداوم و پایداری مطلوبی خواهند داشت.

ورق های فولادی و کاربرد آن‌ها در صنایع متعدد چیست؟

می‌توان گفت که امروزه تولید انواع سازه‌ها و فعالیت‌های صنعتی فارغ از به کار گیری از محصولات فولادی غیرممکن می‌باشد. از معایب ورق گالوانیزه نیز می‌توان به آسیب‌پذیر بودن آن در برابر خراشیدگی اشاره کرد که در صورت خراشیده شدن پوشش روی، ورق به سرعت زنگ می ‍زند. پوشش گالوانیزه کلیدی ساختار متالورژیکی خاصی بوده که مقاومت مطلوب در برابر صدمات مکانیکی، سایش و خوردگی را تضمین می‌نماید. زمان ایجاد ورق گالوانیزه فراوان کوتاه بوده و در مواقع کلیدی می اقتدار حجم بالایی از آن را تولید کرد. از همین رو عملیات جوشکاری ورق گالوانیزه مستضعف مهارت بالا می باشد چرا که بایستی کلیدی شتاب بالا انجام می گیرد.

برای رنگ نمودن ورق گالوانیزه

برای مثال، ورق های رنگی سفید در مقایسه کلیدی رنگ های قرمز، آبی و یا نارنجی به جهت کاربرد گسترده تر، گرانتر خواهد بود. پروسه دیگری روی این ورق ها جهت ساخت ورق های رنگی انجام می شود که افزودن رنگ الکترواستاتیک به آن است. چرا که این رنگ سبب ساز ارتقاء میزان مقاومت ورق در برابر زنگ زدگی و خوردگی خواهد شد.

مزایای استفاده از ورق گالوانیزه رنگی

طول ورق سازه به خواهش سفارش دهنده اعلام می شود و کارخانه آهن 24 کوروش توان ایجاد ورق طرح سفال پالرمو تا ارتفاع 12 متر(یا بیشتر) را دارد. به هر درحال حاضر همه این تغییرات و بها روز ورق گالوانیزه رنگی در نیک فولاد ارائه می‌شود. ولی استعلام ارزش اولی قدم در پروسه خرید کردن ورق گالوانیزه رنگی است. دیگر فرآیند خرید کردن این متاع نیز به وسیله تیم نیک فولاد انجام می‌گیرد. همانطور که از اسمش پیداست همین محصول نوعی ورق فلزی هست که به رنگ‌های متفاوت تولید می‌شود.

معرفی اشکال ورق های رنگی

ورق هایی که به طرز hot-dip galvanizing ساخت شده‌اند را می‌توان برای کاربردهایی که دمای آن تا 392 جايگاه فارنهایت می‌رسد، استفاده کرد. استفاده از آن ها در دمای فراتر از 392 مرتبه فارنهایت، باعث از دربین رفتن لایه کربناتِ روی، به نقل از وبسایت خبری یا همان لایه نگهدارنده خواهد شد. ورق‌های گالوانیزه مقاومت زیادی در برابر انواع صدمات مثل سایش و خوردگی دارند. با این روش، همه سطح های ورق اعم از فرورفتگی‌ها، گوشه‌ها و لبه‌های ورق پوشش دیتا شده و از خوردگی پرهیز می‌شود. همین رنگ یک لایه عایق ساخت کرده و انرژی سرمایشی و گرمایشی را مراقبت می‌کند. نخست همه سوراخ‌ها، حفره‌ها و ناهمواری‌های مرحله ورق را پوشش دهی می‌کنند. آن گاه تراز آن به صورت تام و توسط شوینده‌های توانمند از هر نوع آلودگی، لک و چربی پاکسازی و به صورت کامل خشک خواهند کرد. برای ارتباط مهم کارشناسان مرکزآهن لطفا شماره تماس و پیام خود را وارد و ارسال کنید. از رنگ‌های گالوانیزه در کل حالت آب و هوایی می‌توان استعمال کرد.

ورق رنگی طرح سفال پالرمو

برای ارتقاء مقاومت و ارتفاع عمر کرکره فولادی و همچنین دوری از زنگ زدگی، ورق های کرکره گالوانیزه می شوند. و ورق‌های فولادی و تهیه و تنظیم بهترین ورق گالوانیزه کلیدی شماره‌های موجود در وبسایت تماس بگیرید و اصلی کارشناسان بازرگانی نجومی رابطه برقرار کنید. اما در بازه زمانی 11 آبان بها هر کیلوگرم ورق گالوانیزه رنگی فی مابین 32٫۰۰۰ تا ۳۸٫۰۰۰ تومان متغیر می باشد. قیمت ورق شیروانی به المان های متمایز مانند ابعاد و اندازه، میزان مرغوب بودن ورق، سوله سازنده، جنس ورق بستگی دارد. علاوه بر آن شرایطی مانند ضخامت ورق بر بها تاثیرگذار خواهد بود. از مزایای این ورق ها می توان به کارگزاشتن راحت، سریع، امنیت بالا، سبکی، مقاومت در برابر باران و برف و قدمت بالا اشاره نمود.

مزیت بخش اعظم ورق گالوانیزه

از دیگر کاربردهای ورق های سینوسی یا این که کرکره ای ساخت کرکره فروشگاه ها است. امروزه در ساخت سقف در مرکز ها نمایشگاهی، ویلاهای مدرن، فضاهای گشوده مانند باغ ها، منازل روستایی، سوله ها و حتی هتل ها هم از ورق های سینوسی به کار گیری می شود. ورق کرکره حیاتی محدودی ارتفاع نمیباشد و براساس التماس خریدار ارتفاع آن تعیین می گردد.