والدین مدرسه ورزش ملی از CBE می خواهند برنامه را ببندند ، و به انتقال به مناطق مختلف مدرسه کمک کنند

خانواده های دارای مدرسه ورزشی ملی (NSS) تمایل زیادی داشتند که هیئت آموزشی کلگری (CBE) با تعطیلی پیشنهادی مدرسه در یک جلسه مجازی عصر چهارشنبه پیش برود ، تا اجازه دهد در مدرسه به جلو حرکت کند. پردیس WinSport تحت صلاحیت بخش مدرسه منطقه ای Palliser.

والدین به متولیان و مدیران CBE گفتند که محوطه دانشگاه و امکانات WinSport – که شامل زمین های یخی ، سالن های ورزشی ، تپه اسکی و موارد دیگر است – برای این برنامه بسیار ارزشمند است.

CBE پیشنهاد داده بود دانش آموزان NSS را به مدارس تعیین شده یا دبیرستان Bowness نزدیك منتقل كنند و با اجازه دادن به برنامه ریزی و آموزش اصلاح شده كه شامل توانایی رفتن بین دانشگاه Bowness و WinSport باشد ، آنها را اسكان می دهد.

با این حال ، در این جلسه ، والدین گفتند که این پیشنهاد پاسخگوی نیاز دانش آموزان نخواهد بود.

لیندسی فیر مادر مادر گفت: “من فکر نمی کنم که انتقال برای پسرم یک راه حل مناسب باشد. اتوبوسرانی تنها … در واقع یک دقیقه سواری با اتوبوس و سپس 30 دقیقه پیاده روی در بزرگراه های شلوغ است.” یک دانش آموز کلاس 11.

“اگر او مجبور شود که به یک قرار ملاقات فیزیوتراپی ، ملاقات با درمانگر ورزشی خود یا یک تمرین روزانه سه بار برود ، من مطمئن نیستم که چه زمانی او در مدرسه در بین تمام این پیاده روی ها جا می شود. این گزینه مناسبی نیست زیرا این سرویس های یکپارچه ای که برای آموزش ورزشکاران مورد نیاز است را از دست می دهد. “

پس از جلسه ، لورن لالی ایروین ، مادر بازیکن هاکی درجه 9 در NSS ، گفت که اطمینان دارد اگر مکالمات پربار با CBE ادامه یابد ، می توان راه حلی را پیدا کرد که همه از آن راضی باشند.

وی گفت: “ما باید بتوانیم راه حلی پیدا کنیم که باعث شود این مدرسه تعطیلی چالش برانگیز دیگری برای مدیریت CBE به صورت عمومی نداشته باشد.”

“این بیشتر به یک مشارکت جدید و سازنده تبدیل می شود که نشان داده اند در گذشته توانایی آن را دارند. به همین دلیل NSS ایجاد شد – این یک همکاری جدید ابتکاری با WinSport کانادا بود. و بنابراین ما امیدواریم که آنها “باز برای ادامه این نوع تفکر”

پدر و مادر مدرسه ملی ورزش ، لورن لالی-ایروین (در تصویر با پسر ، Trevyn Irvine) می گوید که ماندن در پردیس WinSport تحت هیئت مدیره دیگری به نفع دانش آموزان در برنامه NSS است. (ارائه شده توسط Lorèn Lailey-Irvine)

CBE گفت در حالی که تصمیم برای استفاده از برنامه NSS به عهده هیئت مدیره مدرسه مورد نظر است ، دولت با مقامات Palliser دیدار کرده است.

وی گفت: “ما در حال حاضر تمام ارقام مالی خود و نحوه ساختار مدرسه را با آنها در میان گذاشته ایم تا به آنها اجازه دهیم در مورد اینكه آیا احساس می كنند می توانند برای اداره مدرسه پرونده تجاری ایجاد كنند ، تصمیم بگیرند.” سرپرست امکانات CBE ، دنی برتون.

“ما رقیب نیستیم ، و بنابراین ما بیش از همه خوشحال خواهیم شد که با آنها همکاری کنیم ، از جمله تحویل نام مدرسه به آنها اجازه می دهد آنچه را که لازم است انجام دهند.”

پالیزر می گوید که همچنان با دولت NSS و CBE در ارتباط است.

Joanne Siljak ، هماهنگ كننده خدمات شركت Palliser ، گفت: “ما در حال بررسي گزينه هاي آينده NSS با مديريت CBE و احترام به فرآيند CBE هستيم.”

“ما در موقعیتی نیستیم که بتوانیم نظرات بیشتری را ارائه دهیم تا زمانی که CBE روند ورودی خود را با هدف بستن NSS کامل کند.”

CBE می گوید ، به دنبال فرصت های خلاقانه هستید

علی رغم حمایت اکثر والدین که در جلسه دو ساعت و نیم صحبت کردند ، برخی س didال کردند که چرا CBE مایل است از برنامه جدا شود.

وی گفت: “من كل بودجه هیئت آموزشی كلگری را جستجو كردم و طبق وب سایت شما این مبلغ 1.375 میلیارد دلار است – و پس انداز بالقوه برای تعطیلی این مدرسه ، كه یكی از نقاط مهم ورزش در كلگری است ، 1.35 میلیون دلار است.” پدر ، کارل ریابوول

“اگر محاسباتی را انجام دهید که به میزان بسیار زیاد 0.09 درصد کار کند ، که احتمالاً کمتر از چیزی است که از خاموش کردن چراغ بدست می آورید [at] مدارس هر روز به مدت 15 دقیقه در کلگری. بنابراین من مطمئن نیستم که چرا چنین فشار شدیدی در تلاش برای تعطیلی مدرسه وجود دارد ، از نظر مالی ، این در مقایسه با کل بودجه شما کاملاً بی اهمیت است. “

برتون گفت که وظیفه دولت این است که به کارنامه کلی CBE نگاه کند.

وی گفت: “ما باید به 120،000 دانش آموز بودن و چگونگی پاسخگویی به نیازهای یادگیری آنها بیندیشیم و بسیاری از مدارس مختلف و تنظیمات مختلف دانش آموزان را با توجه به نیازهای آنها داریم و در تلاشیم تعادل را حفظ كنیم.”

“منابع مالی CBE همچنان بیشتر تحت فشار قرار می گیرد و بنابراین ما به چالش کشیده ایم که به فرصت های خلاقانه تر و روش های توانایی خدمت به دانشجویان نگاه کنیم.”

برتون گفت این تعطیلی فرصتی بود که قبلاً شناسایی شده بود ، از سال 2011 ، زمانی که مدرسه از دبیرستان ارنست منینگ نقل مکان کرد.

وی گفت: “این یک راه حل موقتی بود که طولانی تر از آنچه در نظر گرفته شده بود کشیده شد.” “ما اعتقاد داریم که فرصتی برای بازگشت به یک مدل داریم [at Bowness] که 17 سال خوب کار کرد و در عین حال اجازه داد دلار با توجه به فشارهای مالی که ما داریم به مناطق دیگر هدایت شود. “

متولیان CBE در آینده برنامه NSS در جلسه هیئت عمومی در تاریخ 25 نوامبر رای خواهند داد.