“هیچ چیز درباره ما بدون ما”: نکات مهم در مورد ورزشگاه ادمونتون است

یک سالن ورزشی جدید که در ابتدای سال جاری در ادمونتون تاسیس شد ، قلب و عروق را مورد توجه قرار می دهد.

تونی هریس و زیتا دوب لاکهارت ، هر دو با معلولیت زندگی می کنند و خود را به عنوان کویر معرفی می کنند ، Action Potential Fitness را در ژانویه 2020 تأسیس کردند.

Dube-Lockhart در رادیو CBC گفت: “من فکر می کنم که تناسب اندام برای هر بدن و سلامتی برای همه نوعی دید عملی ما است.” ادمونتون AM.

“من فکر می کنم بخش عمده ای از آن از فلسفه” هیچ چیز در مورد ما بدون ما “الهام گرفته شده است ، درست است؟ من و تونی … ما به دلیل افرادی که هستیم ، بسیاری از پویایی های مختلف را در جوامع حاشیه ای پیموده ایم. “

خدمات Dube-Lockhart و Harris از آموزش شخصی گرفته تا کلاسهای تناسب اندام گرفته تا مربیگری آنلاین در سبک زندگی را شامل می شود.

آنها همچنین فضاهای آموزشی قابل حمل در فضای باز را ارائه می دهند.

دوب-لاکهارت گفت: “من فکر می کنم بین هدف قرار دادن تنوع یا بازاریابی برای تنوع و ایجاد فضایی که از نظر فلسفی ، ذاتاً شامل یک تفاوت واقعاً بزرگ باشد.”

ادمونتون AM6:53ستون تناسب اندام: تناسب اندام بالقوه اقدام

یک سالن ورزشی برای هر بدن. ستون نویس تناسب اندام ما با یک سالن بدن سازی متنوع صحبت می کند. 6:53

از بین بردن موانع

طبق وب سایت سالن بدن سازی ، این دو نفر تشخیص می دهند که فرهنگ سالن بدن سازی این امکان را دارد که برخی افراد را کنار بگذارد.

در بیانیه ای در وب سایت آنها آمده است: “کالای بهداشتی و سلامتی به نفع شیوه هایی است که ذاتاً طبقاتی ، نژادپرست ، توانایی ، جنسیت ، سن و نژاد است.”

در ادامه این بیانیه آمده است كه آنها متعهد به یادگیری و رشد هستند تا در این سیستم ها سهیم نباشند.

دوب-لاکهارت گفت ، توانایی ارائه کلاسهای آنلاین و تمایل مشتریان برای عضویت “مرز نهایی” را که به گفته وی دسترسی اقتصادی است ، شکسته است.

“داب-لاکهارت” گفت