هیئت مدیره مدارس آلبرتا برای بازگرداندن برنامه بودجه برای کودکان دارای معلولیت و تأخیرها لابی می کنند

هیئت های مدرسه آلبرتا از دولت می خواهند که بودجه برنامه برنامه (PUF) – با هدف ارائه مداخله زودهنگام برای کودکان معلول و تأخیر در ورود آنها به سیستم مدرسه – را به شکل قبلی و مقدار دلار خود بازگرداند.

در جلسه اخیر انجمن هیئت مدیره مدارس آلبرتا ، پیشنهادی برای لابی کردن دولت به منظور “اطمینان از اینکه همه دانش آموزان با معلولیت / تأخیر خفیف / متوسط ​​یا تأخیر که نیاز به مداخله زودهنگام تخصصی ارائه شده توسط بودجه واحد برنامه دارند ، قادر به دریافت آن هستند” تصویب شد.

لوری جس ، رئیس انجمن گفت: “ما از هیئت مدیره خود نگرانی هایی را شنیده ایم كه تغییر در مدل PUF تأثیر مهمی بر روی خدماتی دارد كه آنها می توانند برای دانشجویان معلول یا افراد با تأخیر ارائه دهند.”

“نگرانی های دیگری که ما شنیدیم این بود [that] انتقال از مدل سه ساله به دو ساله برای PUF به این معنی است که کودکان مهد کودک هایی که قبلاً واجد شرایط PUF بودند ، دیگر واجد شرایط تأمین بودجه نخواهند بود. “

و جس گفت که اگرچه این دانشجویان ممکن است مجبور به دسترسی به خدمات تأمین شده از طریق کمک هزینه ویژه آموزش ویژه (SLS) باشند ، اما این بودجه قابل مقایسه با بودجه PUF نیست.

“چارچوب جدید بودجه هیچ بودجه پشتیبانی خانواده گرا را تأمین نمی کند ، که اساساً منجر به تعلیق حمایت از برنامه ریزی مداخله زودهنگام برای خانواده ها شده است.”

لوری جس ، رئیس انجمن هیئت مدیره مدارس آلبرتا ، می گوید این انجمن نگرانی های هیئت مدیره مدارس را شنیده است مبنی بر اینکه تغییر در مدل PUF تأثیر مهمی بر خدماتی دارد که آنها می توانند برای فراگیران تاخیر و دانش آموزان دارای معلولیت ارائه دهند. (ارائه شده توسط ASBA)

در این طرح همچنین شاهد مبارزه انجمن برای تأمین بودجه برنامه PUF به میزان معادل هر دانشجو به عنوان سطح 2018 ، از جمله حمایتهای خانواده گرا خواهد بود.

“مجاز است [early childhood services] ارائه دهندگان برنامه نیمی از روز با بودجه کامل را ارائه می دهند و بودجه برنامه از دو سال به سه سال افزایش می یابد و شامل پشتیبانی برای مهد کودک است. “

این پیشنهاد توسط هیئت مدرسه دولتی ادمونتون مطرح شد.

تریشا استابروکس ، رئیس هیئت مدیره ادمونتون گفت: “قلب آن حرکت و آنچه هیئت من را مجبور کرد که طرح را جلو بکشد ، داستانهایی است که از خانواده ها شنیده ایم.”

“از زمان اعلام پاییز گذشته در مورد این کاهش شدید برای تأمین بودجه واحد برنامه ، متولیان اینجا در شهر ادمونتون و به طور واضح معتمدین در سراسر استان ، به طور منظم از خانواده هایی که مستقیماً تحت تأثیر این کاهش ها قرار می گیرند ، س hearingال می کنند.”

این حرکت توسط حدود 80 درصد هیئت های مدارس آلبرتا پشتیبانی می شود ، که تقریباً 88 درصد دانش آموزان آلبرتا را نمایندگی می کند.

Estabrooks گفت: “ما از دولت می خواهیم كه این كاهش ها را برگردانده و بودجه را به سطح 19-2018 برگرداند ، و این نیز به عنوان یك تغییر جهت برخی از محدودیت هایی است كه اعمال شده است.” ” [new grant] چیزی که ما تحت ترتیب قبلی بودجه دریافت کردیم بسیار کمتر است. “

وی گفت که از این تغییرات و برش ها منطقه اش “واقعاً سخت” آسیب دیده است.

Estabrooks گفت: “ما به 1040 دانشجو خدمت می كردیم. امسال به 600 دانش آموز خدمت كردیم. ما از 39 میلیون دلار به 9.5 میلیون دلار رسیدیم. ما باید نحوه ارائه حمایت از بچه ها را به طور كامل سازماندهی كنیم.”

“ما مجبور شدیم 22 ماهواره ماهواره خود را از ماه سپتامبر ببندیم. این بسیار زیاد است. این یک قطعه عظیم و گسترده برای یک بخش مانند ما است. اینها 600 دانشجو هستند که پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند.”

سرپرست ارشد برایان Szumlas با منطقه مدرسه کاتولیک کالگری گفت که متعهد به ارائه پشتیبانی برای زبان آموزان اولیه از طریق بودجه پشتیبانی ویژه یادگیری است و همچنان به ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند و اولویت بندی مداخلات اولیه در محدودیت های موجود می پردازد.

وی گفت: “قطعاً بودجه در آن زمینه كاهش یافته است. تردیدی نیست كه بودجه اضافی به ما كمك می كند تا نیازهای بیشتری را كه با دانش آموزان به ویژه كودكان بسیار كوچك در مهد كودك وجود دارد ، برآورده كنیم.

وی ادامه داد: “ما همچنان با استفاده از ابزاری که در اختیار داریم به نیازهای دانشجویان خود در اینجا در کاتولیک کلگری رسیدگی می کنیم.”

در بیانیه ای از طریق ایمیل به سی بی سی نیوز ، آلبرتا آموزش گفت که مدل جدید بودجه K-12 برای محافظت از آسیب پذیرترین کودکان همچنان ادامه دارد.

کالین آیچیسون ، سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: “از جمله کودکان دارای معلولیت شدید ، و آلبرتا همچنان در 2 سال و 8 ماه اولین برنامه های آموزشی را برای کودکان در کانادا ادامه می دهد.”

تریشا استابروکس ، رئیس هیئت مدیره مدارس دولتی ادمونتون می گوید که این منطقه به دلیل داستان هایی که از خانواده های آسیب دیده می شنوند ، این طرح را مطرح کرده است. (تری ریث / CBC)

وی گفت که تحت مدل قدیمی ، پشتیبانی قابل توجهی از دانشجویان ورودی به درجه 1 کاهش یافته است.

Aitchison گفت: “مدل جدید بودجه با فراهم آوردن سطح مداوم پشتیبانی از دانش آموزان K-12 از طریق کمک هزینه ویژه تخصصی یادگیری ، ضمن ادامه دادن به اولویت مداخله زودهنگام برای کودکان قبل از K از طریق تأمین اعتبار برنامه برنامه ، این شکاف را برطرف می کند.”

“این ساختار جدید ، افزون بر افزایش 120 میلیون دلاری كه هر مقام مدرسه در سال تحصیلی دریافت كرده است ، تضمین می كند كه مسئولان مدرسه منابع مورد نیاز برای حمایت از همه دانش آموزان خود ، از جمله دانش آموزان معلول را دارند.”

سازمان های حمایت از اوتیسم در استان می گویند که آنها از مشتریان خود شنیده اند که تغییرات بودجه خدمات تخصصی مورد نیاز فرزندان آنها مانند گذشته انجام نمی شود.

“[The government] ساعتها را محدود کرد. آنها مقدار مشخصی دلار برای حداکثر 400 ساعت برنامه نویسی می دهند و سپس مقدار مشخص دیگری دلار را برای برنامه ریزی تا 800 ساعت یا بیشتر به آنها می دهند. ” .

دیتزمن گفت كه كودكستان در این حد قرار دارد.

“این بیش از 400 ساعت است. این معمولاً 475 ساعت است. بنابراین وقتی مقدار پول داده شده را تقسیم کنید ، کمتر از گذشته است. به سختی می توانید هزینه EA داشته باشید [educational assistant] برای این ، چه رسد به آسیب شناس گفتاری ، کاردرمانگر (OT) ، فیزیوتراپیست فیزیکی (PT) ، روانشناس ، مداخله رفتاری “.

“پول خیلی دور نمی رود ، به خصوص وقتی محدودیت ها را در مورد ساعت ها اعمال کنند.”

دیتزمن گفت اگر هیئت مدیره مدارس می توانند PUF را دوباره به کار بگیرند ، قوانین روشن تر و مشخص تری در مورد چگونگی عملکرد بودجه خواهد داشت.

“آنها دوباره تصویری واضح تر از این بودجه خواهند داشت ، زیرا وقتی این کمک هزینه تحصیلی تخصصی را دریافت می کند ، احساس می کنم مدارس نسبت به اینکه این پول به کجا می رود ، چقدر می خواهند بگیرند و چگونه گیج شده اند. آنها می توانند این پول را خرج کنند ”

لیندون پاراكین با اوتیسم كلگری گفت كه از آنجا كه كمك تخصصی آموزش ویژه اجازه استفاده انعطاف پذیرتر از بودجه را می دهد ، هیئت مدیره مدارس ترجیح می دهند از آن برای مواردی مانند مدیریت رشد جمعیت در همه مقاطع استفاده كنند.

لیندون پاراكین با اوتیسم كلگری گفت: از آنجا كه كمك تخصصی آموزش ویژه اجازه استفاده انعطاف پذیرتر از وجوه را می دهد ، هیئت مدیره مدارس ترجیح می دهند از آن برای مواردی مانند مدیریت رشد جمعیت در همه مقاطع استفاده كنند.

وی گفت: “بنابراین دیگر بودجه ای هدایت شده كه به طور جداگانه برای دانش آموزان معلول از دوران كودك پیگیری می شود ، تأمین نمی شود ، بنابراین ما می بینیم كه برنامه نویسی مهد كودكان شباهت بیشتری به آنچه كه در سطح دبیرستان انجام می دهند ، دارد.” “این برنامه دادن مستقیماً برنامه ریزی متمرکز به بچه ها نیست.”

اساساً ، پاراكین اظهار داشت: این مداخله زود هنگام مبتنی بر شواهد با هدف کسب مهارت های یادگیری اولیه حذف شده است.

وی گفت: “این کار کودکان را عقب می اندازد و آنها در انتخاب مشکل خواهند داشت.”

“ما تمام مزایای آنچه تحقیقات مداخله ای زودهنگام می گوید از دست می دهیم این است که وقتی ما برای بالا بردن سطح یادگیری و توانایی های یادگیری کودکان برنامه ریزی اولیه ویژه ای را انجام می دهیم ، آنها در مسیر رشد مادام العمر خود بسیار بهتر عمل می کنند. بنابراین ما کودکان را عقب می کشیم. “

مورین روسی ، سرپرست برنامه با اتیسم ادمونتون ، گفت که او شخصاً می داند – از تجربه با پسر 10 ساله خود – چگونه بچه ها می توانند از PUF بهره ببرند وقتی که قبلاً اداره می شد.

وی گفت که به دلیل PUF ، پسرش از طریق پیش دبستانی و مهد کودک می توانست به حمایت های مداوم و موردنیاز خود برای پیگیری همسالان خود دسترسی داشته باشد.

“او با گفتار ، رفتار ، OT و PT درگیر بود. آنها به منظور جلب همه پایگاه ها و توصیه هایی به آن مربیان مهد کودک برای کمک به او در کلاس و همچنین EA خود به وی مراجعه کردند.” گفت

“او از EA با كمك بودجه PUF كاملاً یك به یك پشتیبانی می كرد تا بتواند در سالهای ابتدایی این دست را داشته باشد. و در حال حاضر در این مرحله ، وقتی وارد درجه 3 شد و حالا به درجه 4 رسید. و 5 ، او کاملاً پشتیبانی نشده است زیرا به او دسترسی سریع به درمان و کمک داشت. “