هیئت مدیره ادمونتون 68 میلیون دلار هزینه COVID-19 تخمین می زند

هیئت مدرسه دولتی ادمونتون تخمین می زند که بیماری همه گیر COVID-19 در سال تحصیلی بیش از 68 میلیون دلار هزینه اضافی داشته باشد.

گزارشی که بیانگر آنچه این بخش در طول بیماری همه گیر صرف کرده است ، مایکل جانز ، متولی EPSB بخش F ، در ماه اکتبر درخواست کرد. در این گزارش بیشترین هزینه مربوط به پشتیبانی اضافی کارکنان با 39 میلیون دلار ذکر شده است. هزینه های دیگر شامل فضاهای اضافی یادگیری به مبلغ 2.5 میلیون دلار ، پرسنل نظافت و نگهداری اضافی با 2 میلیون دلار و تجهیزات محافظتی شخصی و لوازم تمیز کردن با هزینه 4.75 میلیون دلار به دلیل COVID-19 است.

به گفته جانز ، این مقدار پول توسط هیئت مدیره پیش بینی نشده بود.

وی گفت: “این تقریباً تقریباً هزینه یک دبیرستان جدید است.” “این فقط برای مدارس دولتی ادمونتون تأثیر بسیار زیادی در بودجه دارد.”

دولت فدرال 2 میلیارد دلار بودجه برای حمایت از مدارس سراسر کشور با ورود مجدد در طی همه گیر جهانی در 25 آگوست اعلام کرد.

سهم آلبرتا 262.8 میلیون دلار است که 37.4 میلیون دلار برای حمایت از بخش ادمونتون هدایت می شود.

با تأمین بودجه فدرال تا حدودی هزینه ها ، هیئت مدیره مدرسه 30 میلیون دلار باقیمانده را عهده دار است.

جانز گفت که حمایت مالی از دولت فدرال مفید بوده است اما کافی نیست. وي مي گويد ، به ويژه ، بعد از اينكه استان به سمت مدل متوسط ​​تأمين مالي متحرك سوق پيدا كرد ، جايي كه به جاي هر دانشجو براي مسدود كردن بودجه براي هر منطقه جابجا شد.

جانز گفت: “ما می دانیم كه COVID-19 به مراتب بدتر از آن است كه در سایر قلمروهای قضایی و آلبرتا به كلگری و ادمونتون ضربه زده باشد. بنابراین منطقی است كه سهم بیشتری از بودجه و بودجه بهبودی مناطق بیشتری را تحت تأثیر قرار دهد.”

وی گفت که این استان برای مقابله با تأثیرات COVID-19 نیاز به بودجه ویژه به هیئت مدیره مدارس دارد.

به گفته سخنگوی لوری ناگی ، هزینه های مربوط به بیماری همه گیر هیئت مدیره مدرسه کاتولیک ادمونتون از اواسط ماه اکتبر 20 میلیون دلار است.

مایکل فوریان ، سرپرست دبیر مطبوعاتی وزیر آموزش و پرورش ، می گوید که این استان 10 میلیون دلار PPE برای دانش آموزان و کارمندان بودجه تأمین کرده و سرمایه گذاری های قابل توجهی در بخش های مدارس انجام داده است.

فوریان در یک ایمیل گفت: “از 120 میلیون دلار افزایش کل بودجه عملیاتی از استان ، بخش مدارس ادمونتون 13.4 میلیون دلار اضافی دریافت کرده است. از 250 میلیون دلار تأمین اعتبار سریع تعمیر و نگهداری سرمایه ، مودیان آلبرتا 31.4 میلیون دلار در مدارس دولتی ادمونتون سرمایه گذاری کرده اند.” .

جانز گفت با داشتن اطلاعات واضح درباره هزینه COVID-19 ، هیئت مدیره مدرسه می تواند از بودجه بیشتری حمایت كند.

وی گفت: “ما هنوز ممكن است یك یا دو سال دیگر در این كار باشیم و واقعاً باید اطمینان حاصل كنیم كه می توانیم در آموزش و پرورش سرمایه گذاری كنیم تا اقتصاد را باز نگه داریم ، بچه ها را در مدرسه نگه داریم و به همه والدین اجازه دهیم كه دوباره به كار خود برگردند.” .

این استان تأیید نکرد که آیا بودجه آینده هیئت مدیره در دست بررسی است.

گزارش در جلسه آینده EPSB در روز سه شنبه ارائه خواهد شد.