هک و تقلب موبایل کالاف دیوتی که باید بدون ممنوعیت امتحان کنید

کالاف دیوتی موبایل از زمان ممنوعیت موبایل پابجی در هند، کاربران جدید زیادی پیدا کرده است. با تغییر بسیاری از گیمرها به بازی، بسیاری از گیمرهای بی حوصله نیز به این بازی پیوستند که نمی توانند شکست را بپذیرند. بنابراین در اینجا تمام هک‌های کالاف دیوتی موبایل وجود دارد که می‌توانید بدون ممنوعیت آن‌ها را امتحان و اجرا کنید.

کالاف دیوتی موبایل یک بازی مد روز بوده است، به خصوص در هند، زیرا PUBG ممنوعیتی وجود دارد. استودیو TiMi در سال 2019 نسخه موبایلی را ارائه کرد و در عرض شش ماه، این بازی تنها در ایالات متحده درآمدی نزدیک به 327 میلیون دلار داشت.

 

علاوه بر این، با فراگیر شدن همه‌گیری کووید-19 در جهان، بسیاری برای استفاده از اوقات فراغت خود به بازی‌های ویدیویی روی آورده‌اند. در نتیجه، آمار حاکی از افزایش گسترده تعداد دانلود بازی های موبایل در سراسر جهان است. با این حال، همه بازیکنان زمان و صبر یکسانی برای بازی کردن ندارند. بنابراین، هک ها و تقلب ها در این زمینه بازی می کنند. امروز، ما به هک‌های مختلف موجود برای کالاف دیوتی موبایل Hacks: Mobile و اینکه در صورت استفاده از یکی از آن‌ها گرفتار شوید، چه اتفاقی می‌افتد، نگاه می‌کنیم.

 

همچنین بخوانید: خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان

 

چگونه می توان از کالاف دیوتی موبایل Hacks استفاده کرد؟

استفاده از هک کالاف دیوتی موبایل بسیار ساده است، اما به یاد داشته باشید که اگر گرفتار شوید یا شخص دیگری شما را گزارش دهد، می توانید برای همیشه از بازی محروم شوید. در اینجا مراحلی وجود دارد که در دستگاه های اندرویدی کار می کنند، اما از آنجایی که iOS یک سیستم بسته است، استفاده از هک در آیفون یا آی پد غیرممکن است.

 

برای اولین بار باید بسته obb کالاف دیوتی موبایل را دانلود کنید. این یک فایل APK است و باید آن را دانلود کنید. شما باید فایل را با استفاده از یک استخراج کننده داخلی ویندوز یا WinRAR استخراج کنید.

 

پس از اتمام مرحله اول، اکنون باید آن را روی دستگاه خود نصب کنید. نصب هک APK بسیار ساده است و باید فایل را در حافظه داخلی گوشی/اندروید/پوشه OBB ذخیره کنید.

 

پس از اتمام استخراج و قرار دادن پوشه در حافظه داخلی خود، باید بازی را با استفاده از فایل APK نصب کنید. پس از نصب APK، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی را اجرا کنید، و همه هک‌ها اکنون باید در اختیار شما باشند.

دیاموند لند