نصب هنری Sweet Street بازی تخته ای “آب نبات” به اندازه زندگی برای بچه های منطقه کلگری ارائه می دهد

بچه های کلگری این شانس را دارند که وارد یک کشور آبنبات جادویی شوند ، تاسها را بچرخانند و در یک بازی تخته ای به اندازه زندگی در خیابان شیرین ، یک نصب هنری تعاملی جدید در New Horizon Mall بازی کنند.

این پروژه کار چندین هنرمند مختلف کالگری را گرد هم آورده و در محل نصب ، که 1200 فوت مربع در مرکز خرید واقع در شرق کلگری نزدیک بالزاک را نشان می دهد ، نمایش می دهد.

این آخرین مورد از مردم در PARK است – مخفف “ارتقا Art هنرمندان ، بازتعریف فرهنگ” – که هدف آن ارائه کار هنرمندان محلی به مکان های نمایش عمومی است.

این یکی اتفاقاً برای القای شگفتی و بالا بردن روحیه نیز طراحی شده است.

جسی لندری ، بنیانگذار و نایب رئیس PARK ، گفت: “تاکنون ، واکنش بچه ها بسیار مثبت بوده است.”

“به محض اینکه می بینیم بچه ای روی تخته آب نبات می پرد ، می توانی فقط چشم های او را روشن کنید. خیلی اوقات آنها بازی های خودشان را می سازند ، دیدن این خلاقیت ، و درگیر شدن بچه ها برای دیدن آنها بسیار سرگرم کننده است – و دیدن مردم در همه سنین با فضاهایی که ایجاد می کنیم درگیر هستند. “

بچه ها نوبت خود را روی میز بازی Sweet Street در New Horizon Mall می گذارند. (جاستین پنل / سی بی سی)

یک خرس لثه ای به طول چهار پا ، یک میله شکلات عظیم و یک قوس بادکنک با موضوع آب نبات ، و همچنین تاسهای غول پیکری وجود دارد که بازیکنان می توانند وقتی نوبت به انجام بازی از نظر جسمی می رسد ، آنها را پرتاب کنند.

بچه ها می توانند تاسها را بچرخانند ، در امتداد هیئت مدیره حرکت کنند و هنگام تلاش برای رسیدن به جایزه برنده – دیدار با سانتا – با ماجراهایی مانند ماکارون در اندازه واقعی روبرو شوند.

لندری گفت هم اکنون بچه ها و والدین به یک لحظه جادویی احتیاج دارند.

جسی لاندری بنیانگذار و نایب رئیس PARK است که هدف آن ارتقا artists هنرمندان و حمایت از مشاغل کوچک است. (جاستین پنل / سی بی سی)

وی گفت: “مهم است که بچه ها در چنین زمانی مشغول به کار شوند ، زیرا سال بسیار سخت و سختی بوده است.”

وی افزود: “ما واقعاً امیدواریم كه تجربیاتی از این دست باعث ایجاد خلاقیت در آنها شود و به آنها احساس شادی و نشاط دهد ، در حالی كه بسیاری از آنها بیشتر سال را در قفل یا قرنطینه گذرانده اند.”

لندری گفت که خیابان شیرین یک سفر خانوادگی و سبک زندگی کاملاً سبک قلب است.

این تابلو توسط هنرمند کالگری ، تایلر لرمایر طراحی شده است.

یک دیوار عکس عظیم با موضوع آب نبات کار هنرمند Rachel Meckling است. نقاشی دیواری با قلعه آب نبات از واری ویلی-پپل است و بادکنک و طاق آبنبات توسط Ekaterina Shagaeva ساخته شده است

خیابان شیرین تا مارس 2021 ادامه خواهد داشت.