نحوه تست کلید حرارتی نمایندگی زیمنس پارس اتوماسیون توانا

و یک کنترل کننده موقعیت جامد (الکترونیکی) به عنوان ماژول کنترل فعالیت می کند. در عاقبت این تغییر و تحول قابل دقت مقاومت به وسیله رله ترمیستور PTC تشخیص داده می شود و این رله یک کنتاکت بسته را باز می کند و یک کنتاکت باز را می بندد. از کنتاکت نرمال بسته آن در مسیر کنتاکتور اهمیت موتور استعمال می شود که سبب ساز جدا شدن موتور می گردد. اصلی انقطاع شدن موتور و وصال دمای موتور به مقدار قابل قبول، مقاومت سنسور به میزان معمول (سرد) خود گشوده می گردد. حفاظت دمایی کلیدی پایش دمای سیم پیچ های موتور به وسیله سنسورهای PTC انجام می شود.

  • کلید حرارتی در مدل‌های پیشرفته به رله‌های الکترونیک قابل برنامه ریزی مجهز شده و می‌تواند حالت‌های رتور قفل شده، انقطاع فاز، عدم تقارن جریان، طولانی شدن دوران استارت، اتصال زمین و غیره را شناسایی کند.
  • در فضای ناچیز تابلو نمی‌توان کابل را به برهان انعطاف کم، خم کرد و آن را به مکان دلخواه جابه‌جا کرد.
  • برتری‌های اساسی کلیدهای اتوماتیک نسبت به کلیدهای مینیاتوری در پایین ذکر شده است.
  • برای نمونه، ممکن هست سازه به تشخیص تعمیرکار، عدم ثبات شمعک در پکیج ارتباطی به سنسور حرارتی پکیج بوتان نداشته باشد و اختلال از بخش های دیگری، همچون ترموکوپل یا شیر مغناطیسی باشد.

یک کلید چرخشی بر روی رله حرارتی بی متال وجود دارااست که حیاتی به کارگیری از این دکمه می‌توان جریان نامی موتور را تهیه و تنظیم کرد. در رله بیش تر بار الکترونیکی، یک کلید مازاد برای تعیین کلاس تریپ یا این که انقطاع مهیا شده است. دکمه حرارتی به تیتر یک بریکر قبل از کنتاکتور و در نصیب مدار قدرت و شروع فیدر (خط تغذیه) قرار می گیرد، ولی بیمتال آن‌گاه از کنتاکتور قرار گرفته و بر بر روی مجله برنا ایرانی مدار دستور فعالیت می کند. در صورت پیدایش هر یک از خطاهای نامبرده، سوییچ حرارتی Siemens مدار الکتریکی را قطع می کند و از آسیب دیدن فیدر و موتور الکتریکی خودداری می نماید. ورژن ی قدیمی تر MPCB زیمنس کلیدی نام 3RV1 و سری نو موتور استارتر زیمنس کلیدی نام 3RV2 ارائه می شوند. در ادامه حیاتی مشخصات، مزایا و قیمت کلید روش انداز موتور زیمنس SIRIUS 3RV آشنا می شویم.

کلیدحرارتیCHINT_1.6~2.5AسریNS2-25X

۰۲, خرابی ترموستات حد – بسته بودن شیرهای پایین دستگاهپکیج– هواگیری سیستم شوفاژ . پکیج، می توانید همین اختلال را قیمت دکمه حرارتی ال اس به آسانی برطرف کردن کنید–پکیج – ارور – ایمرگاس-. ۲- عملکرد خوب تر این وسیله در جدا نمودن مدار کلیدی ترین تفاوت است.
دسته‌بندی نشده
۱ مهم شستی قطع و وصل یا دکمه ۰-۱ می باشند به جهت کنترل دستی. حال در صورتی که الکتروموتور بر اثر اتصال بدنه و فاز و یا این که اتصال دربین دو فاز داغ شود؛ به این حالت جریان مغناطیسی بالارفته گویند. ابتدا شاید اینطور به حیث رسد که سوییچ حرارتی حساس بیمتال یکی است؛ البته همین دو مهم هم تفاوت هایی دارند. اگر شرایط نصب تغییر تحول کند، شما می‌توانید سیم‌های ورودی و خروجی را حتی از بالا و یا پائین به کلید وصل نمایید. این نکته را نیز در نظر بگیرید که این تغییر محل نسبت سیم‌ها هیچگونه تاثیری در عملکرد آن ندارد.

میز تعمیرات الکترونیک

با تریپ یا این که خاموش شدن کلید حرارتی تیغه های کنتاکت کمکی تغییر وضعیت می دهند. کاربرد اتصال تیغه های کنتاکت کمکی به چراغ های سیگنال برای در اختیار گرفتن روشن و خاموش بودن موتور و اتصال به ورودی های دیجیتال PLC برای مانیتورینگ کارایی موتور از نحوه PLC است. کنتاکت کمکی GVAN11 دارای کلیدهای حرارتی اشنایدر سری GV2P، GV2ME، GV3P، GV2L، GV3L، GV2LE و GV2RT تطابق دارد.

در رخ نیاز به کسب دیتاها اکثر در گزینه سنسور دود به تدریس تعمیر آبگرمکن شمعکی مراجعه نمایید.

در فضای اندک تابلو نمی‌توان کابل را به عامل انعطاف کم، خم کرد و آن را به مکان دلخواه جابه‌جا کرد. به همین دلیل در دوران خرید تابلو برق ساختمانی باید در آغاز درباره راه‌اندازی تابلو برق تصمیم بگیرید. به این ترتیب درصورتیکه قصد استعمال از شینه بندی را دارید بایستی از تابلوهای الکتریسیته ساختمانی که جریان آن ها بالای ۱۲۵ آمپر می باشد به کارگیری کنید. از موتور شما اهمیت عملکرد رله بیش تر توشه انتگرال نگهداری می کند. همین به محافظ روش انداز موتور قابلیت و امکان تهیه و تنظیم مجدد اتومات در صورت بیش تر بار را می دهد ، که از کارایی فارغ از مشکل سوله شما پشتیبانی می نماید و سبب افزایش بهره وری می شود. GV2ME06 یک مدارشکن موتور محصور شده کلیدی فناوری یونیت سفر حرارتی مغناطیسی است.

شباهت ها و تفاوت های سوییچ های حرارتی به بی متال

کلید‌های حرارتی یا این که به عبارت دیگر کلید‌های محافظ موتور که در اصطلاح تخصصی به کلید‌های MPCB هم پر اسم و رسم هستند، از گزاره کلید‌هایی هستند که قابل انقطاع پایین توشه میباشند و به جهت پر‌نور و خاموش کردن الکترو موتور‌های سه فاز مورد استعمال قرار میگیرد. مراقبت در برابر بیشتر بار موتور، زمانی که یک موتور جریان الکتریکی را به جهت مدت طولانی خود عبور می دهد. کلید حرارتی اشنایدر ایمنی را آماده می نماید تا موتور در براربر بیش تر بار زخم نبیند . اما همین نکته را می بایست بدانید که حفاظت از اضافه توشه معمولا در MPCB قابل تهیه و تنظیم می باشد.

معایب دکمه حرارتی

شرکت زیمنس دکمه حرارتی سری 3RV2 خود را همواره صرفا بصورت 3 پل ارائه داده است. واجب بذکر می باشد کلید حرارتی 3RV2 سایز S0، مهم تراز جریان 36 و 40 آمپر حداکثر تا دمای 40 درجه سانتی گراد می تواند بدون افت اقتدار عمل کند. کلید حرارتی SIEMENS در مدلهای متعدد خود اهمیت حفاظت class 10 یا حفاظت class20 می باشد. دکمه حرارتی، (MPCB (motor protection circuit breaker، ، موتور استارتر همگی اسامی هستند که برای این تجهیز غالبا در صنعت بکار برده می شود. موتورهای الکتریکی بر مبنا میزان جریانی که در حالت توشه تام می کشند اسم گذاری می شوند. موتورها در هنگام راه اندازی جریانی اکثر از میزان نامی موتور خواهند کشید. موتورها به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند این جریان بیش تر بار را در مدت زمانه پاره ای تحمل کنند.

از نقش بی متال در تابلو برق تا کاربرد آن در در مدار امر به عنوان رله حرارتی سه فاز

برای در اختیار گرفتن کردن آن به رخ دستی از شستی جدا و وصل یا این که به عبارتی دکمه 1 و 0 بهره می‌برند. درصورت نیاز به هدایت در گزینه چگونگی استفاده از قابل انعطاف افزار تعیین محصولات زیمنس می توانیدبا ما تماس بگیرید . نکته ای که باید اعتنا کرد این می باشد که طبق داده ها ارائه شده در کاتالوگ این محصول، این آپشن را نمی قدرت در کلید حرارتی SIEMENS فرم سایز S3 استعمال کرد. کمپانی SIEMENS حساس در حیث گرفتن این امکان این امکان را به جهت سوییچ حرارتی SIEMENS آماده کرده است.

لوازم جانبی دکمه حرارتی مغناطیسی

وقتی که دستور جدا بوسیله یک پوش باتن یا این که هر ابزار دیگری صادر شد، همین رله مدار را جدا می‌کند. به طور کلی وسایل حفاظتی موتور و یا این که هر نوع مصرف کننده را از نتورک جدا می کنند. ولی همین وسایل حفاظتی می بایست به مدل ای انتخاب شوند که در زمان راه اندازی موتورها، جریان خط مش اندازی (که تعدادی برابر جریان نامی موتور است) سبب جدا مدار شود. در سوییچ حرارتی یک بی متال تعبیه شده میباشد که زمانی جریانی بیش از جریان نامی از آن عبور نماید گرم می شود و مدار را انقطاع می کند. بی متال عمکرد سریعی ندارد و مدت زمانی طول می کشد تا کار کند. تعداد نامی قطع و وصل در سوییچ حرارتی مهم تشکیلات مفصلی که نسبت به کنتاکتور دارااست به مراتب کاهش از کنتاکتور است. چنانچه کنتاکتور در حدود چند میلیون بار قطع و وصل را بتوان انجام کلید حرارتی زیمنس دهد دکمه حرارتی در حد یک سری ده هزار بار همین کار را انجام می دهد. به جهت گزینش سوییچ حرارتی متناسب اساسی موتور می بایست به اقتدار موتور و جریان نامی موتور بر روی پلاک آن اعتنا کنید.