میخانه های کالگری و فضاهای خرده فروشی با افزایش موارد COVID-19 در آستانه فصل تعطیلات دست و پنجه نرم می کنند

میخانه های کلگری و مغازه های خرده فروشی با داشتن موارد فعال COVID-19 که در آلبرتا به بالاترین حد خود رسیده اند ، در انتخاب کسب و کار خود در فصل تعطیلات با گزینه های سختی دست و پنجه نرم می کنند.

هفته گذشته ، این استان محدودیت های بیشتری را برای میخانه ها و رستوران ها به مدت دو هفته ، بین 16 نوامبر و 27 نوامبر ، ایجاد کرد که شامل ممنوعیت فروش نوشیدنی های مشروبات الکلی در ساعت 10 شب و زمان بسته شدن اجباری از 11 شب بود.

نخست وزیر جیسون کنی همچنین هشدار داد که در صورت صاف نبودن اعداد ، اقدامات سختگیرانه تری نیز به کار گرفته خواهد شد.

کریس هیویت ، مالک میخانه دیکنز در کلگری ، گفت که انتظار دارد قوانین جدید “کمی سختگیرانه تر یا کمی دامنه دارتر باشد”.

بعد از اینکه فکر کرد ، او روز دوشنبه از طریق فیس بوک اعلام کرد که رستوران و مکان موسیقی به طور داوطلبانه برای دو تا سه هفته بسته می شود.

این به مرحله ای می رسد که به درجه ای از مسئولیت شخصی می رسید. “– کریس هیویت ، مالک میخانه دیکنز

وی گفت: “من به سرعت فهمیدم كه داشتن ما در نزدیكی كمی زودتر ، كاملی كه واقعاً قرار است انجام شود این است كه مردم را به مهمانی های خانه بكشاند. و مطمئناً ، این دقیقاً همان چیزی است كه ما آخر هفته در اینجا دیدیم.”

“این به مرحله ای می رسد که به درجه ای از مسئولیت شخصی می رسید و به نظر نمی رسید که چیزی راحت یا ایمن باشد مانند زمانی که برای اولین بار در سپتامبر بازگشایی شدیم.”

هویت گفت با توجه به تعطیلات “زمان تأسف آور” است اما “اکنون شرایط به همین منوال است.”

فضای داخلی میخانه دیکنز در مرکز شهر کلگری. مالک کریس هیویت داوطلبانه تصمیم گرفت که میخانه را با توجه به وضعیت COVID-19 در استان برای دو تا سه هفته تعطیل کند. (کریس دلا توره / CBC)

هویت گفت: “امیدوارم که ببینیم … شاید اقدامات دیگری انجام شود که به کاهش این تعداد کمک کند.” “و من فقط احساس کردم که می خواهم آنچه را که می توانم انجام دهم. در این میان ، این چیزی است که برای من و کارمندانم و مشتریان مناسب است.”

بن لئون ، بنیانگذار و مدیر عامل در شرکت تولید آب میوه دندی ، گفت که او می خواهد در مورد آنچه در آینده می آید وضوح بیشتری داشته باشد.

“من فکر می کنم حداقل برای صنعت ما ، هم با رستوران و هم با آبجو قبل ، واقعاً وقت نداریم منتظر بمانیم.”

لئون گفت که آنها شروع به مشاهده افت در مشتریان کردند ، در حالی که موارد جدید COVID-19 روزانه حدود 500 تا 600 نفر بود.

اما وی گفت علی رغم وعده داده نشدن درآمد از مهمانی کریسمس ، “نقره نقره ای” آنها خانواده هایی بودند که در تعطیلات به بیرون رفتن ادامه می دادند.

وی قانون قطع الکل در ساعت 10 شب را پیش ماده محدودیت های بزرگتر مانند بستن ناهار خوری حضوری می داند.

لئون گفت آنها باید اقدامات سختگیرانه تری را توسط استان انجام دهند ، اما این به عوامل ناشناخته بستگی دارد.

لئون گفت: “فقط Band-Aid را پاره کنید ، ما سازگار می شویم.”

Project Ales Project ، که آبجو و سودا را در اتاق شیر خود می فروشد ، گفت که آنها همچنین در صورت وجود قوانین سختگیرانه تر در مورد عملکرد ، گزینه های کوتاه مدت خود را نیز ارزیابی می کنند.

اریکا اوگورمن ، بنیانگذار ضمیمه آلس ، در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت: “ما تمام تلاش خود را برای اطمینان از تمیز و ایمن بودن فضای خود انجام داده ایم ، اما توافق داریم که اقدامات شدیدتر لازم باشد.”

اوگورمن نوشت آنها در نظر دارند خدمات تحویل در خانه را مانند ماه های گذشته راه اندازی کنند.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: “اگر قرار باشد قفل قطع کننده مدار اتفاق بیفتد ، ما در حال بررسی مجدد سیستم تحویل منزل هستیم تا جامعه ما را به خانه ماندن و ایمنی تشویق کند.”

وی افزود: اگرچه ممكن است مشاغل كوچك مجدداً مجبور به انجام فعالیت های محوری شوند ، اما توقف نزدیك به تعطیلات بر مشاغل متكی بر این دوره حساس درآمدزایی تا ژانویه و فوریه تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

صاحب میخانه میخانه کلگری در حال تعطیل کردن برای شب سال نو است زیرا آنها می ترسند که نظارت بر رفتار مشتریان بسیار سخت باشد.

Steeling Home در اوج قفل اوایل امسال حدود 80 درصد از سهام فروشگاه خود را بصورت آنلاین قرار داد. صاحب فروشگاه ، جنیفر لبلوند می گوید اگر اقدامات سختگیرانه قفل در آلبرتا اعمال شود ، ممکن است مجبور شود برخی از کارمندان خود را اخراج کند. (جولای هاجنوسکی)

تأثیر خرده فروشی

در زمانی که استیلینگ هوم ، فروشگاه عمومی کالاهای خانگی ، معمولاً کارکنان بیشتری را برای کمک به تعطیلات تعطیلات استخدام می کند ، صاحب فروشگاه گفت که فروشگاه به طور هدفمندی دارای کمبود نیرو است.

جنیفر لبلوند گفت: “ما نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. ما نمی دانیم چه چیزی باید به کارمندان خود بگوییم.”

لبلوند گفت اگر قفل دیگری وجود داشته باشد فروشگاه وی احتمالاً مدیریت خواهد كرد اما مجبور است كارمندان خود را كاهش دهد.

وی گفت: “این به معنای پایان یافتن بازی نیست ، منظورم این است که ما اینجا خواهیم بود.”

“این احتمالاً بر کارکنان من تأثیر خواهد گذاشت … اگر آنها در اینجا کار نکنند ، شغلی نخواهند داشت.”

در اوایل سال ، در حین قفل شدید در فضاهای خرده فروشی ، لبلوند گفت آنها حدود 80 درصد از فروشگاه های آنلاین را جابجا کردند و به خرید آنلاین اعتماد کردند.

وی گفت که فروشگاهش از دکتر دینا هینشاو نشانه خواهد گرفت و انتظار دارد بعد از کریسمس قوانین سختگیرانه تری در مورد عملکرد وضع شود.

وی گفت: “آنها می دانند كه بیمارستان های ما قادر به چه کاری هستند و بیش از آنچه من می دانم می دانند كه چه می كنند. تمام تلاشم این است كه آنچه را می شنوم متعادل سازم و سعی می كنم بهترین نتیجه را در اختیار داشته باشم.”

جیم کمبل ، صاحب فروشگاه Ingear در کنزینگتون می گوید: “اگر آنها می خواهند آن را تعطیل کنند ، سخت آن را تعطیل کرده و قبل از کریسمس این کار را انجام دهید زیرا کریسمس برای ما حیاتی است.” (استفانی روسو / CBC)

جیم کمپبل ، صاحب فروشگاه Ingear در کنزینگتون ، گفت اگر اقدامات سختگیرانه ای در پیش باشد ترجیح می دهد این اقدامات زودتر انجام شود.

کمپبل گفت: “اگر آنها می خواهند آن را تعطیل کنند ، سخت آن را تعطیل کرده و قبل از کریسمس این کار را انجام دهید زیرا کریسمس برای ما حیاتی است.”

وی گفت ترجیح می دهد با یک قفل کوتاه مدت مقابله کند تا اینکه به طور بالقوه کاری را که در زمان تعطیلات برگزار می شود از دست بدهد.

“شما نمی خواهید در ماه دسامبر تعطیل شوید و سرعت خود را کاهش دهید ، این برای اکثر مشاغل مهم است.”

از روز دوشنبه ، این استان رکوردشکنی 10 هزار و 31 مورد فعال بیماری را گزارش کرد.

دکتر دینا هینشاو در پاسخ به سوالی درباره احتمال قفل شدن 28 روزه در روز دوشنبه گفت که باید دید آیا اقدامات استانی فعلی طی یک تا دو هفته آینده مثر است یا خیر.

هینشاو گفت: “این س ofال که چه اتفاقی می افتد بعد از آن دوره زمانی ، دوباره در دست همه ما است.”

“و البته ، ما هفته گذشته اقدامات اضافی را انجام دادیم. و این س ofال که آیا این اقدامات برای خم شدن آن منحنی کافی خواهد بود یا نه ، تاثیری بر سیستم مراقبت های بهداشتی نداشته باشیم.”

وی تأکید کرد که اگر موارد COVID-19 در بیمارستان ادامه یابد ، “معامله” در سیستم مراقبت های بهداشتی وجود دارد.

“اگر ما شاهد افزایش موارد COVID در بیمارستان هستیم ، تنها راه تأمین فضای مراقبت از آنها متوقف کردن سایر خدمات است. بنابراین همیشه درجاتی از معاملات وجود دارد و آلبرتایی ها که نیاز به مراقبت های دیگر دارند ممکن است در نهایت شرایط سلامتی خود را داشته باشند با افزایش موارد COVID بدتر می شود ، “او گفت.

“اینها همه دلایلی است که باعث گردهم آمدن در این دوره زمانی بعدی می شود ، جمع شدن برای انجام سهم ما ، جلوگیری از گسترش جامعه ، پایین آوردن این اعداد به گونه ای که شاهد افزایش مداوم پرونده ها نباشیم. دوباره ، این در ما است و اگر اقدامات فعلی کافی نباشد ، اقدامات اضافی باید در نظر گرفته شود. “