مگان و هری برای اولین بار پس از تاج گذاری چارلز با گوئینت پالترو و کامرون دیاز به گردش تفریحی می روند.

مگان و هری برای اولین بار پس از تاج گذاری چارلز با گوئینت پالترو و کامرون دیاز به گردش تفریحی می روند.

مجموعه مستند نتفلیکس هری و مگان در ۸ دسامبر منتشر شد. خبرگزاری فرانسه

مطابق با صفحه ششم گزارش می دهد که این زوج به تنهایی برای قرار ملاقات حضوری نداشتند. دوستان مشهور هالیوودی از جمله گوئینت پالترو و همسرش برد فالچوک و کامرون دیاز و همسرش بنجی مدن به آنها پیوستند. مدیرعامل و بنیانگذار بامبل، ویتنی ولف هرد، و همسرش مایکل هرد نیز به آنها پیوستند.

شاهزاده هری با مگان در حال ورود به سوشی بار در روز جمعه دیده شد. هری با شلوار سفید و تی شرت مشکی زیبا به نظر می رسید در حالی که همسرش مگان یک لباس ساتن مینی انتخاب کرد که با یک کیف سطلی مایل به سفید ست کرد. در تصاویر بیرون بار، هری و مگان در حالی که به سمت ورودی می‌رفتند لبخند زدند.

مراسم تاجگذاری اولین باری بود که هری پس از انتشار کتاب خاطرات جنجالی خود با خانواده سلطنتی دیده شد. یدکی، جایی که او زندگی خود را به عنوان یک عضو سلطنتی خانواده شرح داده است. حتی گزارش شده بود که او در طول دیدار کوتاه خود با برادرش شاهزاده ویلیام و پدرش شاه چارلز سوم هیچ تعاملی نداشته است. هری نیز به محض پایان مراسم راهی فرودگاه شد و حتی پیشنهاد ماندن برای ناهار غیررسمی پس از آن را رد کرد. در همین حال، مگان که مراسم تاجگذاری را برای ماندن در آمریکا نادیده گرفت، صبح روز 7 می در حال پیاده روی با دوستان نزدیکش دیده شد.

مقالات مرتبط

نام

نام حک شده با طلا، مدرسه شاه چارلز او را به یاد می آورد

نام

سخنرانی سونام کاپور در کنسرت تاج گذاری پادشاه چارلز باعث شرمساری کاربران اینترنتی شد – این دلیل است

هری و مگان آخرین بار همراه با سایر اعضای خانواده سلطنتی در مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت در سپتامبر 2022 دیده شدند. این زوج در ژانویه 2020 اعلام کردند که به عنوان اعضای ارشد خانواده سلطنتی کناره گیری خواهند کرد. از آن زمان، این زوج به ایالات متحده نقل مکان کرده اند، جایی که آنها با دو فرزند خود آرچی و لیلیبت زندگی می کنند.

اما سوال بزرگ این است که چرا وقتی شایعاتی در مورد جدایی هر دو (هری و مگان) وجود دارد، چنین ابراز محبت عمومی؟ آیا این فقط اقدامی برای حدس زدن مردم است؟

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام