مهیا موبایل – مدرک بین المللی – بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

شامل آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ، آموزش تعمیرات موبایل نوکیا، آموزش تعمیرات موبایل آیفون، آموزش تعمیرات موبایل سونی، آموزش تعمیرات موبایل هواوی آموزش تعمیرات موبایل ال جی، آموزش تعمیرات موبایل اچ تی سی، آموزش تعمیرات موبایل بلک بری، آموزش تعمیرات موبایل سونی و گوشی های دیگر موجود در بازار ایران میباشد. بنابراین انتخاب یک مرکز آموزشی تخصصی و یا کارگاه حرفهای تعمیرات موبایل برای یادگیری تجربی و اوصولی یک گام موثر در آموزش تعمیرات موبایل است. اما در انتهای دوره آموزشی معتبر، مثل دوره هایی که سازمان فنی حرفه ای برگزار می کند، شما در کنار افزایش اطلاعات تئوری و عملی، مدرک معتبری نیز خواهید داشت. سایر دوره های تخصصی که در مجتمع آموزشی برق برگزار می شود عبارت اند از: آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تعمیرات ایسیو و … هزینه آموزش تعمیرات موبایل همانطور که اشاره شده با توجه به مهارتهای آموزشی و دورههای مختلف آموزش تعمیرات موبایل در نظر گرفته میشود. همانطور که میدانید مجموعه ی ما از موفق ترین های حوزه ی آموزش تعمیر موبایل در سطح کشور است. از طرف دیگر ، با ورود گوشی های جدید به بازار ، باید دانش به روز درباره مشخصات فنی آنها را داشته باشید.

باید گفت که دوره های آموزشی که توسط مجموعه ی ما برگزار می شود شامل چندین دوره ی متفاوت است. این دورهها تحت نظر مجرب ترین اساتید و مهندسین نرم افزار برای هنرآموزان اعم از مبتدی و حرفه ای برگزار می شود. این آموزشگاه از استودیوی حرفه ای برای فیلمبرداری برخوردار است و در کارگاه های عملی، انواع ابزارها و تجهیزات مورد نیاز در این حرفه و نحوه کار کردن با آنها به صورت آنلاین آموزش داده می شود. با گذراندن یک دوره آموزش تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه معتبر امکان تعمیرات مستقل انواع موبایل برای کارآموزان این دوره ایجاد میشود. کارآموزان در هر جلسه بصورت عملی تعمیر مختلف تبلت های سامسونگ ، آیپد ، ایسوس ، ایسر و … آوافیکس تعمیرات موبایل 6 برند اصلی اپل , سامسونگ , هواوی , سونی , ال جی و اچ تی سی را پشتیبانی می کند و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت آوافیکس علاوه بر دریافت اطلاعات کافی در مورد تعویض ال سی دی, تعویض گلس, تعویض باتری و تعویض درب پشت به صورت آنلاین استعلام هزینه نمایید. گاهی این اتفاق رخ می دهد که بر روی گلس گوشی آثار از شکستگی و خورد شدگی به وجود آمده باشد اما در عین حال، تاچ و صفحه نمایش بدون هیچ مشکلی به کار خود همچون سابق ادامه دهند که این نشان دهنده ی این امر است که تنها شکستگی گلس گوشی رخ داده است.

دوره آموزشی تعمیرات دستگاه موبایل به مدت 2 هفته از روز شنبه الی چهارشنبه برگزار میشود،مدت زمان آموزشی کلاسها 1 هفته به صورت تئوری و 1 هفته به صورت عملی از شروع تا پایان ساعات اداری میباشد .این دوره مطابق با نیازمندیهای بازار کار طراحی و توسط اساتید برجسته در این حوزه تدریس و پشتیبانی کار آموزان به مدت 3 سال و کاملا رایگان بوده و پیشتاز الکترونیک همواره خود را به این امر متعهد می داند کلاس ها به صورت کاملا عملی و کاربردی و بدون پیش نیاز برگزار شده و آموزش بصورت صفر تا صد خواهد بود . 6- آیا کلاس های آموزش تعمیر موبایل در تهران برگزار می شود؟ کلاس های تعمیر موبایل کامتک در دو سطح تخصصی و فوق تخصصی برگزار میشود. آیا بعد از کلاس تعمیر موبایل کارآموزی لازم است؟ اندروید از جمله سیستم عامل های معروف در انواع تلفن همراه می باشد که از سال 2011 پرکاربردترین سیستم عامل در موبایل بوده است و علت آن امکانات منحصر به فردی است که در اختیار کاربران قرار می دهد. به عنوان مثال در صورتی که ال سی دی گوشی شکسته باشد، تعویض آن نیاز به طی کردن مراحل مختلفی دارد که باید به صورت اصولی و دقیق انجام گیرند در غیر این صورت امکان آسیب رسیدن به سایر قطعات وجود خواهد داشت.

برای یادگیری نرم افزار موبایل، باید کمی دانش زبان و کامپیوتر داشته باشید و اطلاعات در زمینه ی تعمیرات نرم افزار بسیار سریع به روز میشود. در دوره آموزش تعمیرات موبایل فن آموزان تمامی جزئیات و فوت و فن های جداسازی و مونتاژ ، تمامی نکات مربوط به تعمیرات نرم افزار و سخت افزار موبایل های اندروید و ios و نیز ابزار های لازم برای انجام تعمیرات با تمرکز بر تمرین عملی کارآموز یاد داده می شود. سخت افزار موبایل شامل قطعات مختلف به کار رفته در دستگاه می باشد و هرچه کیفیت هر یک از این قطعات بیشتر باشد در نهایت کیفیت گوشی شما نیز بیشتر خواهد بود. تعمیرات سخت افزار گوشی موبایل از مهمترین بخش های آموزش تعمیرات است که در مجتمع فنی پایتخت توجه ویژه ای به آن داریم. افزایش قیمت و تورم های اقتصادی کاربران موبایل را برآن داشته است تا در صورت خرابی گوشی های همراهشان به جای خرید گوشی به صرافت تعمیر آن بیفتند. یک تعمیرکار حرفه ای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را همراه به صورت حرفه ای دنبال میکند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اموزش تعمیرات موبایل قسمت دوم وب سایت خود باشید.