“من مخالف فیلم های تبلیغاتی هستم” – اخبار سرگرمی، فرست پست

کمال حسن در کنفرانس مطبوعاتی IIFA در جزیره یاس در ابوظبی صحبت کرد.داستان کرالاو جنجال‌هایی که در آن گرفتار شده بود، گفت: «به شما گفتم من مخالف فیلم‌های تبلیغاتی هستم. اگر «داستان واقعی» را در پایین به عنوان لوگو بنویسید کافی نیست. باید واقعا درست باشد. و این درست نیست.»

ویپول شاه در مصاحبه ای اختصاصی با فرست پست، به انتقاداتی که بر سر فیلم وارد شده است، پرداخت و گفت: «انتظار می رفت. ما انتظار مشکلات، مشکلات، انتقادات را داشتیم. ما فکر نمی کردیم که انتقاد در این سطح باشد، زیرا فیلمی ساخته ایم که در مورد نجات دختران و افشای شبکه ترور صحبت می کند. ما فکر می‌کردیم که مردم واقعاً این واقعیت را تحسین می‌کنند که ما در تلاش برای افشای شبکه تروریستی هستیم. احزاب سیاسی جریان اصلی با تروریست‌ها موضع گرفته‌اند. این برای من بسیار بسیار تکان دهنده است. برخی مطبوعات، برخی رسانه‌ها تصمیم گرفته‌اند در کنار تروریست‌ها بایستند و می‌خواهند این فیلم را بدنام کنند.»

وی افزود: «آنها سعی دارند صدای این دختران را خفه کنند. می‌توانم بفهمم که اگر من یا یکی از اعضای تیمم را بی‌اعتبار کنید، اما با بی‌اعتبار کردن موضوع، و گفتن چیزی شبیه به این اتفاق نمی‌افتد، و این یک داستان ساختگی است، به آن دختران و هزاران قربانی احتمالی آسیب می‌رسانید. این یک نشانه بسیار نگران کننده است که ما نسبت به دختران بی احساس هستیم.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام