مطالعه دانشگاه آلبرتا عوارض COVID-19 را برای کارکنان مراقبت های بهداشتی بررسی می کند

یک مطالعه در حال انجام در دانشگاه آلبرتا در حال بررسی عوارض همه گیر COVID-19 برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر کانادا ، بررسی سلامت روان و قرار گرفتن در معرض ویروس است.

در این مطالعه سه مرحله ای 5000 نفر از کارمندان بهداشت در آلبرتا ، بریتیش کلمبیا ، انتاریو و کبک ثبت نام شده اند. شرکت کنندگان شامل پزشکان در هر چهار استان ، کارگران پشتیبانی شخصی در انتاریو به همراه پرستاران و دستیاران مراقبت های بهداشتی در آلبرتا هستند.

حدود 4000 شرکت کننده در آلبرتا مستقر هستند.

دکتر نیکولا چری ، متخصص اپیدمیولوژی شغلی در دانشگاه آلبرتا ، گفت: “این تحقیق دو هدف دارد.”

چری می گوید تیم ابتدا سعی خواهد کرد دریابد که چه تعداد از افراد بهداشتی دارای آنتی بادی علیه ویروس عامل COVID-19 هستند که نشان دهنده عفونت قبلی است.

وی گفت: “هدف ما شناسایی شیوه های کاری و مواجهه است که می توانند بهبود یافته و ایمن تر شوند.”

“دوم ، ما می خواهیم کارکنان مراقبت های بهداشتی و وضعیت سلامت روانی آنها را با هدف شناسایی اقدامات و حمایت های محل کار بررسی کنیم که می تواند برای کاهش استرس بهبود یابد.”

مرحله استخدام ، مرحله 1 ، در ابتدای همه گیری در آلبرتا آغاز شد و سرانجام به انتاریو ، بریتیش کلمبیا و کبک گسترش یافت. فاز 2 اکنون در حال انجام است و شامل جمع آوری نمونه های خون و همچنین بررسی اینکه چه کسی از مزایای سلامت روان بهره می برد.

به گفته چری ، درک خطرات COVID-19 برای کارکنان مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است. وی می گوید در صورت ابتلا به ویروس ، کل سیستم مراقبت های بهداشتی در معرض خطر است.

چری گفت: “اگر كاركنان مراقبت های بهداشتی بیمار باشند و قادر به رفتن به محل كار خود نباشند ، یا به محل كار خود بروند و كمتر از حالت عادی كار كنند ، این امر تأثیر زیادی بر همه ما در جامعه خواهد گذاشت.”

“اگر بیمار شویم و حمایت صورت نگیرد ، میزان مرگ و میر بسیار بیشتری خواهیم داشت.”

دکتر نیکولا چری ، متخصص اپیدمیولوژی شغلی در دانشگاه آلبرتا ، در حال بررسی تأثیر COVID-19 بر کارکنان مراقبت های بهداشتی است. (جیمی مالبئوف / سی بی سی)

نتایج بررسی شده مقدماتی و غیر همتا نشان می دهد که از کسانی که آزمایش شده اند ، میزان عفونت در پزشکان بیشتر از سایر کارکنان بهداشت و در پزشکان کبک بیشتر از پزشکان در آلبرتا است.

اگرچه تعداد افرادی که در مرحله 1 در آلبرتا آزمایش می کردند کم بود ، اما نتایج در مرحله 2 نشان می دهد که 3 برابر بیشتر از افراد مبتلا به COVID-19 نسبت به ابتدای شیوع همه گیر آزمایش آزمایش COVID-19 را نشان داده اند.

چری تخمین زد: “اگر به طور كلی به كاركنان مراقبت های بهداشتی در آلبرتا نگاه كنیم ، اگر به كسانی كه برای بهداشت و سلامت پیمان آلبرتا كار می كنند نگاه كنیم ، حدود 1500 نفر است.”

سطح بالایی از اضطراب ، نگرانی برای سلامتی طولانی مدت

داده های اولیه همچنین حاکی از سطح بالایی از اضطراب در همه گروه ها با بیشترین تعداد در میان پزشکان است.

چری گفت: “اکنون بیش از نیمی از پزشکان دارای این سطح اضطراب بسیار بالا هستند که ما را در مورد چگونگی کنار آمدن با مشکلات طولانی مدت نگران می کند.”

این مطالعه همچنین نشان داده است که اکثر کارکنان مراقبت های بهداشتی به نوعی از حمایت های بهداشت روان دسترسی دارند و کسانی که از این مزایا استفاده می کنند اضطراب کمتری نسبت به افرادی که این کار را ندارند ، دارند.

بیش از نیمی از پزشکان اکنون این سطح اضطراب بسیار بالا را دارند که باعث نگرانی ما در مورد چگونگی کنار آمدن آنها در طولانی مدت می شود.– دکتر نیکولا چری ، متخصص اپیدمیولوژی شغلی در دانشگاه U.

به گفته محققان ، یک نقطه روشن در این مطالعه شامل استفاده از تجهیزات محافظتی شخصی (PPE) است که به گفته چری ، در پایین نگه داشتن میزان عفونت در استان در مقایسه با سایر مناطق جهان موثر بوده است.

چری گفت: “در آلبرتا ، تعداد کمی از پزشکان و پرستاران گزارش می کنند که برای گرفتن PPE مشکل دارند.”

“کسانی که LPN و دستیار مراقبت های بهداشتی هستند ، مشکلات بیشتری را گزارش می دهند. اما به نظر می رسد کسانی که در مبارزه با COVID در بیمارستان ها نقش اساسی دارند ، PPE مورد نیاز خود را دریافت می کنند.”

مرحله 3 این مطالعه ، بسته به واکسن ، در سال آینده آغاز می شود ، زمانی که محققان همه پاسخ دهندگان را در مورد نتایج آزمایش و تجربیات کار در بیمارستان ها از ابتدای شیوع همه گیری پیگیری می کنند.

چری گفت: “ما قادر خواهیم بود ببینیم که چگونه کار کردن در یک سال یا بیشتر با COVID بر سلامت کلی آنها تأثیر می گذارد.”