مشتریان می گویند ، شرایط مرکز همایش های ادمونتون امن نیست

دو مرد که مدتی را در مرکز همایش های ادمونتون گذرانده اند می گویند این مکان خطرناک است.

این مرکز از اواخر ماه اکتبر به عنوان یک پناهگاه فعالیت می کند. در بعضی مواقع ، بیش از 300 نفر در تاسیساتی اقامت داشته اند که توسط چهار سازمان که با افراد بی خانمان کار می کنند اداره می شوند.

پیتر نوویو به سی بی سی نیوز گفت: “هیچ کس در آنجا احساس امنیت نمی کند.” “درگیری و جیغ مداوم بود. این مکان خیلی بدی است.”

نوویو 52 ساله پس از چهار شب اقامت در ECC ، با شریک زندگی خود به هتلی رفت. آنها امیدوارند که به زودی وارد آپارتمان شوند. او نذر می کند که هرگز به پناهگاه مرکز همایش ها برنگردد.

Noivo گفت که او نگران مصرف گسترده مواد مخدر در داخل مرکز 24/7 است ، حتی اگر سایت مصرف بی خطر وجود داشته باشد.

پیتر نوویو 52 ساله از آنجا که احساس امنیت نمی کرد از پناهگاه مرکز همایش های ادمونتون خارج شد. (تراویس مک ایوان / CBC)

نوویو گفت: “وقتی زمان تزریق فرا رسید ، نمی توانید از دستشویی استفاده کنید.” “همه جای سوزن است. ورود به یک دستشویی و دیدن خون و سرنگ روی زمین طبیعی است.”

بن یانگ موافقت کرد. او هفته و نیم گذشته در مرکز همایش اقامت داشت ، اما آزمایش COVID-19 مثبت بود و برای جداسازی به یک هتل منتقل شد.

جوان 29 ساله از شرایط پناهگاه نگران شد. وی مشاهدات خود را طی دو هفته گذشته در Reddit ثبت کرده است.

یانگ گفت: “چیزی باید تغییر کند زیرا مردم می میرند ، مردم بیش از حد مصرف می کنند ، مردم بیمار می شوند.” “اگر نوری روی این نشان داده نشود ، بدتر و بدتر خواهد شد.”

یونگ گفت که مصرف بیش از حد دوز یک اتفاق منظم در این مرکز است و گفت که وی شخصاً سه بار نارکان را تجویز کرده است. وی همچنین گفت که شاهد سه نفر در داخل پناهگاه جان دادند.

بن یانگ پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 از اتاق هتلی که در حال انزوا است با CBC News صحبت کرد. (ارائه شده توسط بن یانگ)

یانگ گفت: “خوب ، اولین کسی که من دیدم یک خانم مسن بود که چند شب با او صحبت کردم.” “وقتی وارد سالن غذا شدم ، او پشتش بود ، مرده بود ، صورتش سیاه بود.”

وی گفت كه پرستاران موفق به زنده كردن زن شدند ، اما او فهمید كه وی بعداً در بیمارستان درگذشت.

وی گفت: “من چند بار اول را آزاد کردم.” “اکنون می بینم که کسی بیش از حد مصرف می کند ، این به طور منظم تبدیل شده است. در یک زمان پنج بار در بیش از دو بار در هفت دقیقه مصرف شد.”

از شهر ادمونتون هنگامی که برای اظهار نظر از او خواسته شد ، با CBC تماس گرفت تا با یکی از سازمانهای اداره پناهگاه تماس بگیرد.

سخنگوی خدمات اجتماعی خیابان بویل ، وضعیت مصرف بیش از حد در داخل مرکز همایش ها را نشان دهنده آنچه در داخل شهر اتفاق می افتد تأیید کرد. الیوت تانتی گفت كه یك سایت پیشگیری از مصرف بیش از حد (OPS) در طرح اولیه این تاسیسات نبوده اما پس از دو هفته اول افتتاح شده است.

تانتی گفت: “مطمئناً نگرانی هایی در دو هفته اول وجود داشت كه ما OPS را در مورد میزان مصرف بیش از حد در ساختمان نداشتیم ، زیرا در آنجا محلی امن برای رفت و آمد وجود نداشت.” “از زمان افتتاح OPS ، ما شاهد کاهش چشمگیر تعداد بیش از حد مصرف در سایت خارج از OPS بوده ایم و تأثیر عمده ای داشته است.”

تانتی گفت که کارمندان امنیتی به طور مرتب دستشویی ها را بررسی می کنند و یک تیم تخصصی وجود دارد که در طول روز و عصر تا ساعت 11 شب در مورد واکنش بیش از حد اورژانسی حضور دارد.

شیوع در ECC

خدمات بهداشتی آلبرتا تأیید کرد که 60 مورد COVID-19 فعال در مرکز همایش ها وجود دارد که به شیوع فعلی مرتبط است.

یانگ متقاعد شده است اگر در مکانی غیر از ECC می ماند ، به ویروس مبتلا نمی شد. پرونده وی رسماً در این مرکز ردیابی نشده است.

یانگ گفت: “اگر همه در آن ساختمان در یك نقطه یا هم اكنون آن را نداشته باشند شوكه می شوم.” “آنجا کاملاً ناامن است. وحشتناک است.”

سطل های زباله سرریز در مرکز همایش های ادمونتون. (ارائه شده توسط بن یانگ)

یانگ تصویری از سطل های زباله که در داخل تاسیسات سرریز شده است را به اشتراک گذاشت. او ادعا کرد که هرگز هیچ گونه سطحی را نظافت نکرده است.

جوان گفت: “هیچ نظافتی وجود ندارد.” “ما خودمان از تمیز کردن مراقبت می کنیم. مثل پاک کردن من ، دستشویی را تمیز می کنم. همه چیز را تمیز می کنم.”

تانتی با ارزیابی جوان مخالف بود.

تانتی گفت: “ما استانداردهای نظافت و بهداشتی بسیار سختگیرانه ای را از ابتدا آغاز کردیم ، اما برای اطمینان از ایمنی افرادی که خدمت می کنیم تعداد نظافت را در فضاهای عمومی افزایش داده ایم.” “از ابتدا ، ما در هر 24 ساعت از همه فضاهای پناهگاه عمومی ضد عفونی الکترواستاتیک را انجام داده ایم.”

تانتی افزود که در هر زمان که کسی آزمایش مثبت کند ، ناحیه ای که در آن بوده اند نیز بلافاصله آلوده می شود.

تانتی گفت: “ما بهداشت این تاسیسات را بسیار جدی می گیریم و با شرکای خود در کارکنان بندبان مرکز همایش ها کاملاً نزدیک کار می کنیم تا از ایمن بودن فضا اطمینان حاصل کنیم.”

یانگ معتقد است که نیاز شدیدی به پناهگاه بی خانمانهای 24/7 در شهر وجود دارد و کار پرسنل تلاش برای کمک به آنها را تحسین کرد. اما او فکر می کند ECC برای ایجاد امنیت برای هر کسی که در آنجا بماند ، باید تغییرات چشمگیری ایجاد کند.

یانگ گفت: “ما در اینجا در سایه تلاش می کنیم.”

“ما به کمک نیاز داریم. ما به کمک زیادی احتیاج داریم و آن را دریافت نمی کنیم.”