مشاغل پورتال آنلاین ‘فروشگاه Edmonton’ را به زیر و بم خریداران می اندازند تا خرید محلی را انجام دهند

انجمن های تجاری در ادمونتون می خواهند این شهر به ایجاد یک پورتال تجارت الکترونیکی جدید کمک کند که مشتریان بتوانند از مشاغل محلی به صورت آنلاین خرید کنند.

نمایندگان 13 منطقه بهبود مشاغل شهر (BIA) روز دوشنبه به جلسه کمیته اجرایی شورا پیوستند تا نحوه ساخت و اقدامات مفید در طول COVID-19 را به اشتراک بگذارند.

چری کلاسن ، رئیس شورای BIAs ، گفت که بسیاری از مشاغل با کسری بودجه کار می کنند و آنها به دنبال حمایت از شهر در آستانه فصل خرید کریسمس هستند.

کلاسن به کمیته گفت: “یکی از آنها ایجاد نوعی ادمونتون آمازون است.” “ما دوست داریم اگر برای همه مشاغل محلی خود یک سایت تجارت الکترونیکی شهر ادمونتون داشته باشیم.”

در حال حاضر دو وب سایت مشاغل محلی یا صنعتگران را فهرست می کند: Edmonton Made و چیزهایی که باز است ، که در پاسخ به بیماری همه گیر COVID-19 ایجاد شده است.

کلاسسن اذعان کرد: ایده “آمازون” بسیار بلند پروازانه است و نمی تواند به موقع برای فصل خرید کریسمس آماده شود ، اما این پورتال آنلاین می تواند یک نسخه اصلاح شده از یک فهرست باشد ، با لیست هایی که به ابزارهای خرید آنلاین شرکت ها پیوند دارند.

کلاسن گفت: “ممکن است مبارزاتی پیرامون” فروشگاه ادمونتون و پشتیبانی از مشاغل ادمونتون “تشکیل شود – این همان چیزی است که ما بدنبال آن هستیم.”

شهردار Don Iveson از همکاری BIAs استقبال کرد.

وی گفت: “شما نیز تعهد من را دارید كه با شما كار كنم تا كانال های مناسبی را برای دادن این پیام پیدا كنید – اینكه ما به ادمونتونی ها نیاز داریم كه مثل قبل خرید محلی كنیم.”

جف چیس ، مدیر شعبه پایداری اقتصادی و زیست محیطی شهر ، گفت که این شهر با BIAs و Explore Edmonton همکاری می کند تا یک استراتژی ارائه دهد.

چیس به کمیته گفت: “ما به طور فعال در حال کار هستیم که چگونه بهتر بتوانیم آنرا به جلو پیش ببریم.”

مشاوره اسکات مک کین گفت که مشتاق دیدن بزودی یک پرتال و استراتژی آنلاین است.

مک کین گفت: “من فکر می کنم همه باید روی این باند پرش کنیم و سخت روی آن بپریم.”

چیس خاطرنشان کرد: این شهر اخیراً 75000 دلار به خیابان اصلی دیجیتال دانشگاه آلبرتا کمک کرده است که از طریق دانشکده خرده فروشی اداره می شود.

کلاسن ، مدیر اجرایی انجمن بازرگانی Old Strathcona ، گفت که چندین عضو برای بهبود حضور آنلاین خود در برنامه Digital Main Street ثبت نام کرده اند.

در جلسه روز دوشنبه ، کلاسن همچنین سه اولویت اصلی دیگر را برای مشاغل در سال 2021 ارائه کرد ، از جمله فراخوان برای ارتقا infrastructure زیرساخت ها ، سیاست ها و مقررات دوستانه تر ، مانند گسترش موفقیت آمیز پاسیو و توافق نامه های همسایگی خوب با ارائه دهندگان پناهگاه های محلی برای به حداقل رساندن اختلالات اجتماعی.

رویکرد جدید تعطیلات

هر BIA در حال سازماندهی فعالیتهای خود است.

النور ساسویل ، مدیر اجرایی انجمن ناحیه Kingsway ، گفت که آنها در حال برنامه ریزی دو رویداد هستند.

ساسویل به کمیته گفت: “ما در حال حاضر محرک هستیم و خود را برای فصل تعطیلات دوباره اختراع می کنیم.”

وی گفت که BIA قصد دارد برای تشویق افرادی که از شهر خارج می شوند ، مانند Barrhead یا Westlock ، یک برنامه “فروشگاه و اقامت در Kingsway” را اجرا کند تا شب را در یک هتل بمانند.

ساسویل گفت: “برخی از هتل های ما حتی از مارس تا ژوئیه باز نبودند – مدت زمان بسیار طولانی است.”

Kingway همچنین با تشویق خرید محلی ، رژه تعطیلات را با کیف و کوپن برگزار می کند.

natashariebe