مشاغل تعمیرات بدنه اتوماتیک ادمونتون با کاهش برخورد در طی همه گیر شدن بیماری ، در تجارت افت می کنند

از آنجا که در طی همه گیر شدن برخورد وسایل نقلیه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، فروشگاه های بدنه خودرو ادمونتون شاهد کاهش چشمگیر تجارت هستند.

در هنگام تعمیر تعمیرات برخورد داگ در Old Strathcona ، در حالی که کارمندان با SUV و اتومبیل کار می کنند در حالی که موسیقی راک اند رول دهه 50 در پس زمینه پخش می شود ، وسایل نقلیه جایگاه های گرم شده را پر می کنند.

به نظر شلوغ می رسد ، اما تجارت طی هشت ماه گذشته متناقض بوده است و بین 35 تا 50 درصد کاهش یافته است.

“ما تعداد بسیار بیشتری از ترافیک را مشاهده کرده ایم [through the door]، و مطالبات بیمه ای بسیار کمتر ، “گفت: جک د سنا ، مدیر بخش های ثابت در Doug’s Place Collision Repair.

سی بی سی نیوز با تعداد معدودی دیگر از فروشگاه های بدنه اتومبیل در شهر که کاهش سرعت مشابه در تجارت را تجربه کرده اند ، صحبت کرد. بسیاری از افراد برای انجام کارهای تعمیراتی به موارد برخورد و دعاوی بیمه ای اعتماد می کنند.

دی سنا گفت: “عددی که همه افراد صنعت مرتباً به سمت ما پرتاب می کنند حدود 35 درصد کاهش دارد. خواه توزیع باشد ، به نظر می رسد همه با آن 35 درصد در آمریکای شمالی مطابقت دارند تا با شما صادقانه بگویم.”

“بدیهی است برخی از صنایع رشد کرده اند ، اما صنعت بدنه اتومبیل مستقیماً تحت تأثیر ادعاها و تصادفات قرار گرفته و با ترافیک کمتر در جاده ها ، مطمئناً تأثیرگذار بوده است.”

تصادفات در سال 2020 کاهش یافت

آمار برخورد سرویس پلیس ادمونتون در طی همه گیر شدن بیماری ، کاهش محسوسی را نشان می دهد. در سال 2019 ، 35819 مورد برخورد در ادمونتون رخ داده است که در مقایسه با 21،854 مورد در سال 2020 ، تا 18 نوامبر رخ داده است.

از 15 مارس تا 18 نوامبر سال 2020 ، 3،155 مورد تصادف رخ داده است. در همان بازه زمانی 2019 ، 21262 تصادف رخ داده است.

از آنجا که بسیاری از ادمونتونی ها در خانه کار می کنند ، در بیشتر ساعات روز از جمله ساعاتی که افراد به محل کار خود رفت و آمد می کنند ، ترافیک کمتری وجود دارد.

اگرچه تعداد ادعاهای بیمه اتومبیل در آلبرتا در سال جاری هنوز در دسترس نیست ، اداره بیمه کانادا انتظار دارد که در سال 2020 تعداد کمتری از مطالبات خودرویی را در آلبرتا ببیند ، اما افزایش احتمالی شدت ادعاهای ناشی از رانندگی رفتارها ، بر اساس داده های جمع آوری شده در ایالات متحده در طی همه گیری.

“ما برخی گزارش ها از برخی از آن رانندگی های خطرناک که در آلبرتا اتفاق می افتد ، شنیده ایم ، اما درست در سراسر کشور نیز وجود دارد زیرا افراد کمتری در جاده ها هستند ، افراد کمتری به آنچه شما انجام می دهید ، کمی جاده و فضای بیشتر برای شما برخی چیزهای جدید را امتحان کنید ، “گفت Celyeste Power ، معاون غربی رئیس دفتر بیمه کانادا.

“و این منجر به بدترین درگیری ها از آنچه در هر سال عادی می بینیم می شود. بنابراین این یک روند بسیار نگران کننده از دیدگاه ایمنی عمومی است.

دفعات استفاده از یک وسیله نقلیه به عنوان عامل هنگام محاسبه حق بیمه ، و رانندگی کمتر باید هزینه را کاهش دهد.

پاور گفت: “شرکت های بیمه در واقع بیش از 135 میلیون دلار به آلبرتا و بیش از یک میلیارد دلار در سراسر کشور پس دادند ، به مشتریانی که زیاد رانندگی نمی کردند بازپرداخت می کردند ، نوعی اعتبار برای آن.”

جک دی سنا ، مدیر بخش های ثابت در Doug’s Place Collision Repair ، می گوید صنعت بدن سازی خودرو به آب و هوا بستگی دارد ، اما انتظار نمی رود که زمستان امسال در حالی که بیماری همه گیر ادامه دارد ، رونق بزرگی در تجارت ایجاد شود. (تراویس مک ایوان / CBC)

از آنجا که برف به خیابان های ادمونتون بازگشته است ، فروشگاه های بدنه خودرو انتظار دارند که در تعمیرات به دلیل یخ زدگی در اثر برخورد جاده ها ، رونق بیشتری در تجارت داشته باشند ، اما نه زیاد.

“با آلبرتا [COVID-19] اعداد در حال بلند شدن و بسته شدن مناطق خاص تا پایان ماه ، برخی از موارد از کنترل ما خارج است ، اما با بارش برف و غیره ، در حال حاضر ادعا افزایش یافته است ، اما تجارت ما به آب و هوا متکی است. ” سنا