مرکز عملیات استان پس از انصراف از برنامه های UCP برای مقرهای جدید ، به ساختمان بازسازی شده منتقل می شود

یک سال پس از لغو مقر 122 میلیون دلاری مقابله با حوادث ، دولت محافظه کار متحد آلبرتا در حال بازسازی یک ساختمان مازاد در شمال غربی ادمونتون است و به جای آن 56 کارمند مرکز عملیات استانی (POC) را به آنجا منتقل می کند.

زیرساخت های آلبرتا قصد دارد 3 میلیون دلار برای بازسازی دو طبقه از ساختمان موریل استنلی ون در خیابان 142 و خیابان 123 ، نه چندان دور از تأسیسات فعلی هزینه کند.

درخواستی برای پیشنهاد مشاور معماری در 3 نوامبر بسته شد. اسناد ارائه شده به پیشنهاد دهندگان احتمالی گفت که این استان در حال برنامه ریزی “سریع” برای تکمیل پروژه تا آغاز فصل آتش سوزی در 30 آوریل است.

پیش بینی می شود که مدافع موفق اسناد طراحی و آماده مناقصه را تا 18 دسامبر ارائه دهد. کار قرار است در ژانویه آغاز شود.

این طرح شامل انتقال ژنراتور و برج رادیویی موجود به سایت جدید در چند بلوک دورتر است. علاوه بر میزهای کارکنان اورژانس و ارتباطات ، در این فضا یک اتاق ناهار برای 70 کارمند ، فضای مستراح گسترده ، آشپزخانه ، اتاق جلسات و یک اتاق کنفرانس رسانه وجود دارد.

وزیر امور شهرداری تریسی آلارد در مصاحبه ای با سی بی سی نیوز گفت که تصمیم گرفته شده به جای ساختن چیز جدید ، مقاوم سازی یک ساختار موجود انجام شود ، زیرا این استان با کسری 24.2 میلیارد دلاری مواجه است.

آلارد گفت: “ما ارزیابی كردیم كه موجودی وجود ندارد و احساس كردیم احداث ساختمان جدیدی ضروری نیست ، خصوصاً با توجه به شرایط مالی چالش برانگیزی كه در حال حاضر با آن روبرو هستیم.”

“تاسیسات جدید فضای اضافی مورد نیاز برای عملیات POC را فراهم می کند و آژانس مدیریت اضطراری آلبرتا انتقال منظم به تاسیسات جدید را پیش بینی می کند.”

ساختمان جدید توصیه شده را مرور کنید

مرکز عملیاتی استان به عنوان مرکز فرماندهی اصلی واکنش آلبرتا به موارد اضطراری بزرگ مانند سیل کلگری 2013 و آتش سوزی گسترده در فورت مک موری سه سال بعد عمل می کند.

نامناسب بودن ساختمان فعلی در بررسی KPMG در مورد آتش سوزی بوفالو چوب 2016 نشان داده شد. در این گزارش آمده است كه ساختمان بسیار كوچك است تا تعداد پرسنل مورد نیاز برای پاسخ شبانه روزی به این فاجعه را در خود جای دهد. تریلرها باید در پارکینگ نصب می شدند تا به مردم محلی برای کار بدهند.

یکی از توصیه ها به آلبرتا برای ساخت POC جدید بود.

در این گزارش آمده است: “تاسیسات جدید ساخته شده با هدف ، POC را قادر می سازد از پس بسیاری از چالشهایی كه نه تنها در هنگام آتش سوزی بلكه در هنگام بلایای قبلی آلبرتا نیز برآمد ، برآید.”

“استفاده مجدد از تاسیسات فعلی یک راه حل مناسب نیست ، زیرا فضای فیزیکی فعلی بسیار کوچک است و از عمر مفید آن گذشته است تا بتواند مقدار فضای مورد نیاز را تأمین کند.”

اندکی بعد ، دولت NDP اعلام کرد قصد دارد یک مرکز جدید با هزینه 122 میلیون دلار در جنوب ادمونتون احداث کند.

دولت محافظه کار متحد با استناد به هزینه ها ، پروژه را در پاییز 2019 لغو کرد.

جو سیسی ، منتقد حزب دموکراتیک ملی در امور شهرداری ، از کلگری بوفالو گفت که بودجه 3 میلیون دلاری برای مرکز عملیات جدید استانی خیلی دور نخواهد بود. (دیو باجر / سی بی سی)

کیسی مادو ، وزیر امور شهرداری در آن زمان ، به قانونگذار گفت که امکانات فعلی خوب است.

وی گفت: “ما یک مرکز عملیاتی استانی پیشرفته داریم که تمام تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را در اختیار ما قرار می دهد.”

وی افزود: “اگر متوجه شویم كه به ساختمان جدیدی برای مركز عملیات استان احتیاج داریم ، این كار را خواهیم كرد. اما در این برهه از زمان ما یك مركز عملیاتی استانی كارآمد داریم كه كار می كند و اهداف ما را برآورده می كند.”

آلارد ، که در ماه آگوست به عنوان وزیر امور شهرداری منصوب شد ، گفت كه او بخشی از بحث ها در مورد چرایی تغییر نظر دولت در مورد كفایت POC فعلی نبوده است. وی اظهار داشت که وجود فضای اضافی در یک ساختمان موجود یک بازی را تغییر می دهد.

وی گفت: “ما این موجودی را كه در آنجا نشسته بود دیدیم كه عمدتا پوسته ای بود كه واقعاً برای نوسازی با قیمت مناسب مناسب بود.”

جو سیسی ، منتقد NDP در امور شهرداری ، از کلگری-بوفالو گفت که بودجه 3 میلیون دلاری و یک برنامه زمانی 5 ماهه برای ایجاد نوع تسهیلاتی که گزارش KMPG درخواست کرده است کافی نیست.

وی گفت که دولت فعلی در حال لگد زدن به قوطی در جاده است و امیدوار به بهترین است.

سسی گفت: “آنها به اندازه کافی برای شرایط اضطراری آماده نمی شوند.” “این چیزی نیست که گزارش گفته بود ضروری است و آنها خود را بدون داشتن منابع مالی ترک کرده اند تا آمادگی اضطراری را برطرف کنند.”

گزارش KPMG مرکز عملیات در کلگری را به عنوان الگویی که برای تأسیسات جدید استانی دنبال می شود ، پرچم گذاری کرد. ساختمان کلگری به صورت هدفمند ساخته شده و می تواند در صورت قطع برق تا 72 ساعت خود را حفظ کند. دو سطح با امنیت داخلی در زیر زمین قرار دارند.

سسی تعجب کرد که آیا دولت هنگام تصمیم به انتقال POC به یک ساختمان مقاوم در برابر امنیت نگاه می کند؟

آلارد گفت که ملاحظات امنیتی در حال بررسی است.

وی گفت: “من از تیم خود خواسته ام که اطمینان حاصل کند که ما این موارد را پوشش داده ایم.” “و من و من معتقدم که آنها این کار را خواهند کرد. آنها بسیار کامل هستند.”