مراحل و روش های تهیه انواع اسانس – صنایع شیمیایی تهران

سپس شیرخروجی کلونجر با احتیاط باز شده و اسانس در ظرف مخصوص خود ریخته میشود. شیشه مخصوص اسانس هم توزین میشود. شیشه را در قابلمه ای با حدود 2 اینچ آب جوش قرار دهید. شما می توانید انواع اسانس میوه ای را از فروشگاه شرکت تارانوش آریا تهیه کنید. این شرکت انواع اسانس ها از جمله اسانس میوه ای، مانند اسانس هلو، اسانس سیب، اسانس پرتقال و تمامی میوه های پرطرفدار را در اندازه های مختلف به فروش می رساند. جالب است بدانید که اسانس جوانسازی هیالورونیک اسید برند ررک در کشور های اروپایی هم پرطرفدار است و استفاده می شود .

حساسیت به اسانس تنها حساسیت پوستی نیست و می تواند در استفاده های غیر پوستی نیز باقی بماند. سپس رسوبات را فیلتر کرده و الکل نیز با تبخیر جدا می شود. پس از این مدت، آب مقطر یا آب شکوفه پرتقال را به مخلوط اضافه کرده و خوب تکان دهید تا مخلوط شود.

برای اسانس گیری نمونه خشک شده پس از آن برای افزایش سطح تماس قطعات گیاه یا بذر، با آب مقطر باید حتما آسیاب شود. پس از خاتمه کار نیز زمان خرید اسانس نعناع یادداشت می شود. برای اضافه کردن اسانس خود ابتدا 10 قطره گریپ فروت به عنوان نت پایه، سپس 10 قطره پرتقال شیرین و 5 قطره نعناع تند به عنوان نت میانی و در نهایت نیز 5 قطره مخلوط بابونه و اسطوخودوس را به عنوان نت بالایی اضافه کنید.

زمان جوشیدن و نیزخروج اولین قطره اسانس یادداشت می شود. کل زمان اسانس گیری چهارساعت است و بیشترین مقدار اسانس جمع آوری شده در یک ساعت اول است. شیرانتهایی کلونجر چک شود که بسته باشد همچنین مقداری بالاتر از سطح شیر با آب مقطر پر شود؛ این کار برای آن است تا اسانس جمع آوری شده به دیواره کلونجر نچسبد وهدرروی نداشته باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید اسانس کاپیتان بلک وب سایت خود باشید.