مدارس آلبرتا به هزاران دانش آموز توصیه می کنند که براساس اطلاعیه های غیر رسمی COVID ، منزوی شوند

مدارس آلبرتا دیگر منتظر تأییدیه های بهداشت عمومی نیستند تا سعی کنند از گسترش COVID-19 جلوگیری کنند.

بعد از اینکه خانواده ها نتیجه آزمایش مثبت COVID-19 را اعلام کردند ، چندین بخش مدارس می گویند که مدیران و کارمندان پشتیبانی ساعت ها با دانش آموزان و کارمندان تماس تلفنی می گیرند و به آنها دستور می دهند که منزوی شوند.

رئیس هیئت مدیره مدرسه دولتی ادمونتون ، تریشا استابروکس ، روز چهارشنبه گفت: “به محض شنیدن آن ، مجبور می شوید که به آن عمل کنید.” “اوایل ، مدیران و کارکنان بخش ما اساساً مجبور شدند که به ردیاب تماس تبدیل شوند.”

از آنجایی که موارد در آلبرتا در طول پاییز به طور سرسام آوری افزایش یافته است ، ردیاب های ارتباطی آلبرتا بسیار تحت فشار قرار گرفتند. اگرچه سرویس های بهداشتی آلبرتا (AHS) می گوید تحقیقات درمورد دانش آموزان K-12 را در اولویت قرار دارد ، اما افزایش تعداد زیاد به این معنی است که ردیاب ها قادر به ردیابی و ثبت هر مورد مرتبط با مدرسه نیستند.

سخنگوی AHS ، کری ویلیامسون گفت که هدف این سازمان دو برابر کردن تعداد ردیاب تماس به 1600 کارگر تمام وقت و نیمه وقت تا پایان سال 2020 است.

Estabrooks گفت ، از روز چهارشنبه ، 765 کارمند و دانش آموز در مدارس دولتی ادمونتون آزمایش COVID-19 مثبت داشتند. حدود یک سوم این موارد یا 273 مورد هنوز توسط AHS تأیید نشده است.

این بدان معناست كه مدیران و سایر كارمندان مدارس از تقریبأ 5400 دانش آموز و 600 پرسنل خواسته اند كه بر اساس گزارش خانواده یا كاركنان مبنی بر مثبت بودن كسی ، برای مدت دو هفته در خانه منزوی شوند.

مدارس کاتولیک ادمونتون تأیید را به گونه دیگری ثبت می کنند و داده های قابل مقایسه ای برای به اشتراک گذاشتن ندارند.

ماه گذشته ، هیئت آموزشی کلگری همچنین تصمیم گرفت به کارمندان و دانشجویان بالقوه در معرض تماس بگویید به محض اینکه خانواده ها یا کارگران به مدرسه گفتند شخصی مبتلا به COVID است ، آنها را منزوی کنند.

سخنگوی مگان گایر می گوید که در حال حاضر 110 دانشجوی بخش در قرنطینه هستند که هنوز هیئت مدیره از AHS خبری ندارد. در موارد دیگر ، دانش آموزان آزمایش مثبت ، قرنطینه ای انجام داده اند و بدون هیچ گونه مشاهده AHS به مدرسه بازگشتند.

بخش مدارس كاتولیك كالگری تفكیك چند مورد از 129 مورد فعلی خود را توسط AHS تأیید نكرد. سرپرست ارشد برایان زوملاس گفت که کارکنان مدرسه احساس وظیفه می کنند به محض داشتن اطلاعات از هر منبع ، تماس های احتمالی خود را اعلام کنند.

بخش ها هیچ اطلاعاتی در مورد مدارس با گسترش ندارند

بسیاری از این تماس های تلفنی علاوه بر وظایف معمول کارمندان ، آخر هفته ها و شب ها نیز در حال انجام است.

بروس بوروما ، سخنگوی مدارس دولتی گوزن قرمز ، گفت که او پیشنهاد می کند اعلان های الکترونیکی را تنظیم کند ، اما مدیران مدارس می خواهند به صورت جداگانه با خانواده ها تماس بگیرند. وی گفت: هنگامی که پرونده ای به پایان می رسد ، والدین و دانش آموزان س questionsالاتی دارند که با پیام کوتاه یا پست صوتی نمی توان پاسخ داد.

وی گفت: “ما یک مورد داشتیم که آنها یک شنبه شب تا ساعت 10 مشغول کار بودند و می خواستند با آن خانواده ها در تماس باشند.” “این یک مسئولیت بزرگ است.”

رد پای یک مورد می تواند بسیار زیاد باشد. بوروما گفت که به طور متوسط ​​تعداد تماس ها برای یک مورد مثبت در بخش خود 51 نفر است.

یک مورد مشخص شده در روز چهارشنبه در سطح بالای آلندیل ادمونتون ، 83 نفر را به انزوا کشاند.

عدم وجود داده های فعلی همچنین به این معنی است که بخش های مدارس نمی دانند ویروس کرونا در کدام یک از مدارس آنها از فردی به فرد دیگر گسترش یافته است.

Estabrooks گفت که کمبود اطلاعات مدیران را “در تاریکی چشمک می زند” ، و اقدامات بعدی را دشوار می کند.

وی امیدوار است اکنون دانش آموزان دوره متوسطه اول و دبیرستان در حال یادگیری آنلاین هستند و با نزدیک شدن به تعطیلات زمستانی ، تعداد تشخیص های جدید در مدارس به زودی کاهش می یابد.

Estabrooks گفت ، وزیر آموزش و پرورش از تقاضای قابل توجهی كه كار برای كارمندان مدارس می داند آگاه است.

در قانونگذار ، وزیر آدریانا لا گرانژ روز چهارشنبه برای مصاحبه در دسترس نبود و دفتر وی به سوالات مکتوب پاسخ نداد.

ویلیامسون می گوید AHS از نزدیک با مدیران مدارس همکاری می کند که لیستی آماده دارند تا در صورت تشخیص پرونده با آنها تماس بگیرند. وی گفت: بهترین روش برای جلوگیری از شیوع در مدارس ، پایین آمدن انتقال جامعه است.

“متاسفیم که [delays are] جلوگیری از گفتگو با والدین ، ​​سرپرستان و کارمندان با AHS برای درک اینکه از کجا عفونت بدست آمده است و چطور از شیوع آن جلوگیری شود. “

از روز چهارشنبه ، 17 درصد از مدارس آلبرتا شیوع COVID با بیش از دو مورد مرتبط داشته اند. بهداشت آلبرتا گفت انتقال در مدرسه به احتمال زیاد در 253 مدرسه اتفاق افتاده است.