محکومیت Manslaughter مخفف پدربزرگ کلگری است که کودک 5 ساله را به طور مرگبار کتک زد

دادگاه عالی آلبرتا محکومیت یک مرد کالگری را که ماه ها سو abuse استفاده از نوه جوانش انجام داد ، با جراحت سر مرگ آور تایید کرد.

سال گذشته ، آلن پردومو لوپز ، 60 ساله ، به جرم قتل در مرگ امیلیو پردومو ، 5 ساله ، که در 9 ژوئیه 2015 دچار آسیب دیدگی مغزی شده بود ، محکوم شد. پردومو لوپز به 9 سال زندان محکوم شد.

این پسر مکزیکی فقط چند ماه قبل توسط مادرش که معتقد بود زندگی بهتری در کانادا خواهد داشت ، برای زندگی با پدربزرگش فرستاده شد.

پردومو لوپز از محكومیت خود فرجام خواهی كرد و اظهار داشت كه قاضی دادگاه باید به چند دلیل پرونده را رد می كرد ، از جمله اینكه در رسیدگی به پرونده تاخیر نامعقولی وجود داشت.

هیئت دادگاه تجدیدنظر دلیل اصلی تأخیر را دفاعیات دانست.

در این تصمیم آمده است: “ناکارآمدی های وی بیشتر به تأخیر و پیچیدگی پرونده کمک کرد.”

قاضی دادگاه شواهدی را شنید که امیلیو در سال 2015 توسط پردومو لوپز ماهها مورد آزار جسمی قرار گرفت.

زمانی که به بیمارستان منتقل شد ، امیلیو در مراحل مختلف بهبودی در تمام بدن خود کبودی و زخم داشت.

این علائم پاها ، زانوها ، زانوها ، ران ها ، کشاله ران ، معده ، سینه ، بازوها ، صورت و سر او را پوشانده است. یک کوفتگی به شکل یک علامت گرفتن به اندازه بزرگسالان ، بازوی کوچک سمت چپ او را پوشانده بود.

پشت پسر با زخم شلاق خوردن با کمربند مشخص شده بود.

پس از مرگ کودک ، پردومو لوپز در یک شنود پلیس گرفتار شد که از امیلیو به عنوان “دیو ناسپاس” نام می برد و می گفت “من نمی خواستم آن کودک را بکشم”.

یک شاهد دادگاه که شهادت داد مردی بود که روزهای یکشنبه در یک بازار محلی فروش می کرد ، محلی که خانواده پردومو لوپز خرید می کرد. وی به قاضی گفت كه حال وخامت پسر را مشاهده می كرد تا جایی كه به سختی قادر به راه رفتن بود و باند روی سرش بود.

پردومو لوپز همچنین قصد دارد به حکم 9 ساله خود اعتراض کند که اکنون با رسیدگی به درخواست تجدید نظر در محکومیت ، این حکم ادامه خواهد یافت.