محلول ضد شپش نایلیس

محلول ضد شپش نایلیس یکی از بهترین محصولات در از بین بردن شپش سر و تخم شپش است که به راحتی در 10 دقیقه موهای شما را نجات خواهد داد، در ادامه با شپش سر و انواع راه های درمان شپش سر آشنا خواهید شد.

شپش سر، جانوری مزاحم است که خیلی پر سرعت تخم‌گذاری میکند و به زندگی در سر و لابه‌لای موها عشق و علاقه دارد. هنگام عکس العمل حساس شپش، باید یک‌سری نکته را در نظر داشته باشید.

هرچند آنها می‌توانند خیلی پرسرعت توسعه و گسترش یابند و از شخصی به شخص دیگر منتقل شوند؛ ولی ناقل بیماری نمی باشند و به این معنی که شما یا این که فرزندانتان به هیچ وجه مریض نیستید. مواردی وجود داراست که فقط کاری که بایستی انجام دهید این هست که از شانه شپش برای شانه زدن نیش‌ها، پوره‌ها و شپش‌های بالغ در مو‌های خود یا این که فرزندتان به کار گیری کنید.

 اما به راستی بهترین روش معالجه شپش سر چیست؟ حیاتی ما ملازم باشید تا در ادامه به باز‌نگری راه‌های متفاوت معالجه شپش بپردازیم و بهترین شیوه را به جهت درمان شپش تعیین کنیم.

شانه مرطوب را آزمون کنید

شانه کردن موهای مرطوب یک طریق سنتی برای از دربین بردن شپش از روی مو است. همین روش اساسی مزایایی مثل قابل مشاهده‌تر نمودن شپش، متفاوتی نمودن آنان از شوره سر و مقرون به صرفه بودن است. شانه مرطوب، شامل استعمال از اسپری نرم‌کننده روی تار‌های مرطوب مو، به کار گیری از یک شانه دندانه کوچک و در بعضا موارد، یک ذره‌بین به جهت تحلیل پر‌نور هر تار مو و حذف شپش‌ها است.

هر چند شیوه شانه کردن موهای مرطوب می‌تواند مؤثر باشد؛ اما زمان‌بر میباشد و برای تکمیل نیاز به طاقت دارد.

شپش را خفه کنید

در برخی از درمان‌های طبیعی شپش مو، روشی به‌نام «خفه‌ کننده» یا این که «خفه ‌کردن» معرفی می شود که به خوبی فعالیت می‌کنند. چنانچه دستورالعمل‌ها را به‌دقت دنبال کنید، یک عدد از بهترین روش‌ها برای از دربین بردن شپش سر است. اعتنا به این نکته دارای میباشد که بعضا از کارشناسان بر این اعتقادوباور هستند که در واقع شانه زدن، عمل کلیدی را انجام می‌دهد و روش‌های درمانی خفه کننده صرفا شپش‌ها را بیهوش می‌کنند و منجر می‌شوند آنان کندتر شده و راحت‌تر به شانه گیر بیفتند.

محلول نایلیس

برای به کارگیری از این طرز نخست مو‌ها را اهمیت روغن زیتون یا بادام به‌طور کامل بپوشانید. (استفاده از وازلین و سس مایونز توصیه نمی‌شود؛ چون آنها بی‌جهت کثیف هستند و شستشوی هر دو ممکن میباشد مشقت بار باشد).

برخی از افراد توصیه می‌نمایند که به جای موها، روغن زیتون یا این که بادام را به شانه بمالید و در رخ نیاز، دوباره روغن به آن بمالید. می‌توانید از این روش هم به کار گیری نمایید البته ممکن میباشد بدون چاره شوید هر دو روش را آزمون کنید تا مشاهده کنید کدام یک برای شما خوبتر است.

مطمئن گردید تمام حوله‌هایی که به کارگیری کرده‌اید را بشویید و کتف شپش را تمیز کنید. شانه را به مدت ۳۰ دقیقه در محلول سفید‌کننده ۱۰ % یا محلول لیزول ۲ % قرار بدهید و بعد آن را خیلی عالی بشویید. به تیتر جایگزین، می‌توانید شانه را به مدت ۳۰ دقیقه در سرکه بگذارید یا آن را به مدت ۱۰ دقیقه در آب بجوشانید. همین شیوه را هر روز به مدت یک هفته انجام دهید. سپس، به جهت دو هفته آینده، هر شب مهم شانه زدن، موهای خود را تحلیل نمایید تا مطمئن شوید که شپش از دربین رفته است.

درمان شپش سر کلیدی روغن‌های کلیدی

گفته می‌گردد یک سری از روغن‌های با (ضروری) همپا مهم شانه کردن، در از در بین بردن شپش سر مؤثر هستند. روغن‌های اهمیت را هیچ وقت نباید بخورید. در واقع، برخی از آن ها سمی هستند. قبل از به کارگیری از هر روغن، مدام آنها را اهمیت روغن حامل رقیق نمایید و یک قطره کوچک از ترکیب رقیق شده را در پشت دست خویش یا این که فرزندتان بریزید. در شکل عدم واکنش، استفاده از اسانس باید بی‌خطر باشد.

دقت داشته باشید که تحقیقات به اندازه به جهت اطمینان از بی‌خطر بودن روغن‌های واجب به جهت کودکان وجود ندارد. اگر چه زیاد نادر است؛ ولی برخی از بچه‌ها به همین روغن‌ها (به‌خصوص روغن درخت چای) واکنش‌های آلرژیک دارند.

اگر فرزند شما به یکی از آن ها آلرژی دارد، به سراغ روغن بعدی در لیست بروید. روغن‌هایی که اثربخشی خود را در درمان شپش سر نشان داده‌اند عبارتند از:

• روغن درخت چای

• روغن اسطخدوس

• روغن چریش

• روغن گل میخک

• روغن اوکالیپتوس

• روغن انیسون

• روغن برگ دارچین

• روغن آویشن قرمز‌رنگ

• روغن نعناع

• روغن جوز هندی

۵۹ میلی‌لیتر روغن زیتون را دارای ۱۵ تا ۲۰ قطره از یکی از از روغن‌های اهمیت ترکیب کنید. این ادغام را اساسی به کار گیری از توپ‌های پنبه‌ای روی پوست سر بمالید. بگذارید یک شب روی پوست سر و مو بماند (حداقل ۱۲ ساعت). آنگاه موها را شانه بزنید و شامپو بزنید، بشویید و تکرار کنید. به یاد داشته باشید شانه نمودن مو‌ها به جهت از فی مابین بردن شپش و تخم آن‌ها کاملا لازم است.

بهترین درمان شپش سر

اهمیت محلول ضد شپش نایلیس بهترین درمان به جهت شپش سر، به کار گیری از محلول ضد شپش نایلیس است. یکی از از بهترین و سریع‌ترین روش‌ برای معالجه شپش سر به کار گیری از محلول‌ها و لوسین‌‌های موجود است که نمونه‌های خارجی و داخلی مختلفی در بازار یافت می‌شود.

یکی از از بهترین محصولات، محلول ضد شپش نایلیس می باشد که به وسیله شرکت کیمیا کالای رازی به رخ تضمینی شپش سر را در کوتاه‌ترین روزگار ممکن از دربین می‌برد. بسیاری از محصولات ضد شپش موجود در بازار، می‌توانند شپش سر را از دربین ببرند؛ اما تفاوت محلول ضد شپش نایلیس اساسی دیگر محصولات همین هست که می‌تواند حتی تخم شپش سر را نیز در اولیه استعمال از بین ببرد.

هر چند محلول ضد شپش نایلیس می‌تواند تنها دارای یک‌بار استفاده کل شپش‌ها و تخم‌های شپش موجود در سر را از در میان ببرد؛ اما توصیه می‌گردد که جهت اطمینان از عدم رجوع و برگشت شپش‌ها و از دربین رفتن تمام آن‌ها، درمان را تا ۷ روز ادامه دهید. شما می‌توانید به جهت معالجه شپش سر از محلول ضد شپش نایلیس هم استفاده نمایید که می‌تواند پر سرعت شپش سر را معالجه کند.

به کار گیری از محلول ضد شپش نایلیس برای درمان شپش سر باعث می شود که همگی تخم شپش‌ها در هر بخش از مو که هستند از بین بروند. محلول ضد شپش نایلیس دارای ترکیبات محلولی  کار کشته هستند و ولی همین محلول دوچندان مهلک تنها برای شپش خطر آفرین می باشد و هیچ عارضه را به همپا ندارد.