متجاوز متأسفانه که زن حامله را در بنف برای مرگ رها کرد ، آزادی مشروط را رد کرد

متهم تجاوز کننده متاسفانه که یک زن جوان و باردار را برای مرگ ترک کرده است ، بیش از حد خطرناک است که بتواند در جامعه آزاد شود ، می گوید: هیئت آزادی مشروط کانادا در جدیدترین تصمیم خود برای رد درخواست آزادی آلبرت موکل.

هیئت مدیره آزادی مشروط ، مستقیماً خطاب به ماکل نوشت: “اقدامات شما باعث درد و رنج بی اندازه ای برای قربانی و خانواده اش شد.”

“شما نتوانستید بینشی در مورد این که چرا چنین حمله خشونت آمیز به یک غریبه انجام داده اید را نشان دهید ، و نه مسئولیت جرم را پذیرفتید.”

پانزده سال پیش ، ماکل با جولیان کورنیا ، که در یک هتل بانف کار می کرد ، دوست شد.

وی دختر 21 ساله را به پارک مجاور بدرقه کرد و در آنجا بیهوش شد و 20 دلار سرقت کرد. ماکل فقط برای بازگشت ترک شد و قبل از اینکه سعی کند او را با بند کیفش خفه کند ، کورنیا را مورد تجاوز قرار داد.

کورنیا که برای ازدواج نامزد شده بود ، ساعاتی بعد توسط یک رهگذر بیهوش شد.

قربانی به “سطح بسیار بالایی از مراقبت 24/7” نیاز دارد

موکل به جرم خشونت جنسی شدید و سوted قصد به قتل خود مقصر شناخته شد. با سابقه جنایی خشن که به نوجوانان او باز می گردد ، قاضی ماکل را مجرم خطرناکی معرفی کرد و به او حکم نامحدود داد.

در سال 2007 ، ممنوعیت انتشار هویت Courneya به درخواست خانواده وی برداشته شد تا جمع آوری کمک های مالی برای هزینه های پزشکی وی ادامه یابد.

او در یک حالت رویشی مداوم باقی می ماند ، قادر به صحبت و حرکت نیست. او به آنچه پدرش برای هیئت مشروط عنوان کرد “سطح بسیار بالایی از مراقبت 24/7 روز” است.

در تصمیمی که هفته گذشته منتشر شد ، هیئت آزادی مشروط در کانادا شنید که Muckle هنوز هم برای جرم مجدد بسیار خطرناک است.

اتهامات جدید در زندان

از آخرین جلسه دادرسی آزادی مشروط خود در سال 2018 ، ماکل پیشرفت زیادی نکرده است. وی به جرایم متعددی از جمله یافتن “سلاح خنجر زدن” و تهدید کارکنان زندان متهم و محکوم شده است.

در دو سال گذشته ، ماکل یک بار در واحد تفکیک و سه بار در یک واحد مداخله ساختاری قرار گرفته است. او همچنین به دلیل رفتار ضعیف از م institutionسسه ای برکنار شده است.

موکل ، اکنون 40 ساله است ، به هیئت گفت که می خواهد در برنامه های زندان توانبخشی شرکت کند اما رفتار “عصبانی و تکانشی” خودش مانع از تکمیل درمان می شود.

هیئت آزادی مشروط گفت: “شما به نظر می رسد در یک چرخه معیوب رفتارهای مخل و ​​پرخاشگرانه گرفتار شده اید.”

“او از تهدید لفظی کارکنان بالینی و امنیتی دریغ نمی کند. تعاملات وی با زندانیان دیگر نیز به عنوان تعارض واجد شرایط است. او همچنان به مداخلات قابل توجهی نیاز دارد.”

صفات یک سایکوپات

هیئت مدیره “تربیت بسیار دشوار و ویرانگر” موکل را تأیید کرد و خاطرنشان کرد که وی در سن 13 سالگی به مواد مخدر و الکل اعتیاد داشته و در خانه های مختلف نگهداری از کودک که در هر کودکی زندگی می کرد ، دچار هر نوع سو abuse رفتار شده است.

موکل در زندان متولد شد ، در ذخیره گاه اول ملت Wabaseemong (سگ سفید) در Kenora ، آنت بزرگ شد و سابقه جنایی خود را از 12 سالگی آغاز کرد ، بیشتر عمر خود را در م institutionsسسات و خانه های نگهداری گذراند.

در گزارشی در مطبوعات آزاد وینیپگ ، وی در سال 1999 ، حکم چهار سال زندان را به جرم خنجر زدن به راننده تاکسی در حالی که عصبانی بود ، آغاز کرد.

در سال 2002 ، ماکل در یک جنگ باند زندان شرکت کرد و به م institutionسسه دیگری منتقل شد.

در گزارشی که برای دادرسی خطرناک مجرم وی در سال 2006 تهیه شد ، یک روانپزشک منصوب دادگاه گفت که ماکل دارای صفاتی از یک روانپریش است.