مادر ناراحتی از مرگ کودک نوپا در آتش سوزی در خانه آلبرتا را توصیف می کند

مادر یک پسر بچه سه ساله که روز یکشنبه در آتش سوزی در خانه در غرب ادمونتون جان خود را از دست داد ، می گوید پسرش از شر شعله های آتش پنهان شده و مانع نجات به موقع خانواده از طرف خانواده شد.

در حالی که شانون دوروارد و همسرش استوارت هیتینگتون در تلاش بودند تا سه پسر خود را از آتش در خانه خود نجات دهند ، آنها نتوانستند رایلی را پیدا کنند.

روز سه شنبه ، یک غمگین داوروارد در پیامی به سی بی سی نیوز گفت که یک آتش نشان در صحنه گفت که بعداً رایلی در نزدیکی درب ورودی پیدا شد و در یک گوشه زیر پله ها مخفی شده بود.

او در صحنه درگذشت.

دوروارد نوشت: “شنیدن آن واقعاً سخت بود زیرا آتش سوزی در اتاق کنار درب ورودی که وی در آن مخفی شده بود آغاز شد.”

“او قطعاً پنهان شد ، به همین دلیل نتوانستیم او را بگیریم و برویم.”

‘جایی نیست که پیدا شود’

دوروارد گفت که او و هدرینگتون در یک شب آرام در خانه خانوادگی خود در آچسون مشغول لذت بردن بودند.

در یک پست فیس بوکی با جزئیات فاجعه ، دورورد گفت که او در آشپزخانه مشغول آشپزی شام بوده است.

او می توانست سه پسر آنها را بشنود – آلیکساندر و دوقلوها ، Xxavier و Ryley – بازی در اتاق دیگر سپس دزدگیر دود خاموش شد.

وقتی متوجه شد کاناپه اتاق بازی جلوی خانه در حال سوختن است دورورد رفت تا دود را دور کند.

او و هاتینگتون که هراسان شده بودند ، آلیکساندر و اکساویر را از خطر بیرون کشیدند و با آنها به بیرون دویدند. هنگامی که آنها برای بستن این دو پسر به صندلی های ماشین خود کار می کردند ، آتش به سرعت گسترش یافت.

اما رایلی جایی پیدا نشد.

پنجره جلوی خانه خرد شد.

دورورد آن را ترسناک ترین لحظه زندگی خود توصیف کرد.

دوروارد نوشت: “کودک ما رایلی هیچ کجا یافت نشد و تا زمانی که دو نفر دیگر در شعله های آتش گرفتار شدند و پنجره را منفجر کردند.”

“با عمیق ترین غم و اندوه است که ما باید اعلام کنیم کودک ما این مسئله را تأیید نکرده و متأسفانه پس از ورود خدمه قادر به احیای او نیست.”

پلیس در اواخر روز یکشنبه در یک خبر اعلام کرد ، Parkland RCMP ، آتش نشانان محلی و پرسنل اورژانس حدود ساعت 6 عصر به خانه فراخوانده شدند.

در حالی که خدمه برای اطفا حریق کار می کردند ، پلیس و آتش نشانان قبل از یافتن پسر ، در خانه و املاک اطراف آن جستجو کردند.

به رایلی کمک های اولیه داده شد اما نجات پیدا نکرد. علت آتش سوزی مشخص نشده است و پلیس گفته است که با ادامه تحقیقات جزئیات بیشتری اعلام نمی شود.

یک عکس خانوادگی اخیر. شانون دورورد و شریک زندگی اش استوارت هیتینگتون در تلاش بودند تا سه پسر خود را از آتش در خانه خود نجات دهند. (شانون دورورد / فیس بوک)

یک دوست خانوادگی صفحه GoFundMe را برای کمک به خانواده در پرداختن به هزینه های مراسم خاکسپاری و از دست دادن خانه خود ایجاد کرده است.

دورورد گفت که خانواده در حال جلب حمایت جامعه هستند. وی گفت ، اما هنگام تنظیم تشییع جنازه ، از غم و اندوه توخالی احساس می کند ، مانند اینکه قطعه ای از قلبش گم شده است.

دوروارد گفت: رایلی ، برادر دوقلوی اکساویر ، کودکی سرزنده و زیبا بود.

“احمقانه ، شیرین و فوق العاده باهوش”

دوروارد گفت: “رایلی کوچکترین دوقلو بود و صادقانه قطعه بزرگی برای قلب من بود.”

“هر پسری پیوند خاص خود را با ما دارد اما هر کسی که با رایلی ملاقات می کند می دانسته که چقدر احمق ، شیرین و فوق العاده باهوش است.

“ما برای همیشه دلتنگ رایلی خواهیم شد اما شما را هرگز فراموش نخواهیم کرد ، همیشه شما را ارج می نهیم. لطفاً مادر و پدرتان را برای کودک بفرستید ، ما همیشه به دنبال آن خواهیم بود.”

Ryley و برادر دوقلوی او Xxavier از زمان بازی لذت می برند. رایلی ، کوچکترین پسر ، روز یکشنبه پس از بیرون کشیدن از خانه سوخته خانواده درگذشت. (شانون دورورد / فیس بوک)