لیزو در طول جشنواره موسیقی، همسایه ناپا را “غیر دوستانه” صدا می کند که می خواهد افرادی مانند او را “ساکت کند” و “خفه کند”

رپر آمریکایی لیزو با تبدیل شدن به اولین هنرمند سیاهپوست که در تاریخ 10 ساله جشنواره موسیقی BottleRock Napa Valley تیتر یک جشنواره موسیقی شد، تاریخ ساز شد. در حالی که اینترنت و طرفداران این هنرمند را ستایش می کردند، او چند علامت غیر دوستانه از مردم دید و مانند یک رئیس به آنها پاسخی حماسی داد و در استیج Jam Cellars در نپا گفت: “چند علامتی دیدم که نسبت به افرادی مانند من بسیار غیر دوستانه بود.”

او افزود: “من نشانه هایی را دیدم که در مورد اینکه چگونه می خواهند افرادی مانند من را لغو کنند صحبت می کنند. امثال من رو ساکت کن آدمایی مثل من رو خفه کن و آنها درست آن طرف خیابان. بنابراین ما این را یک بار دیگر می‌خوانیم تا آن‌ها بتوانند آن را بشنوند، زیرا شاید مدت‌هاست آن را نشنیده‌اند.»

در حالی که او از صحبت در مورد علائم غیردوستانه خودداری کرد، کرونیکل تأیید کرد که در یکی از خانه‌های نزدیک دروازه‌ها، تابلویی به همراه کلمات تحقیرآمیز دیگر نشان داده شده بود که “چوک بیدار شد”.

لیزو با حاشیه‌ای مشکی و سبز نئون با طرح‌های متقاطع متعدد، لباس خود را با کمربند، گوشواره نقره‌ای حلقه‌ای به همراه چند حلقه اضافه کرد. این رویداد معتبر سه روزه به نام جشنواره موسیقی BottleRock Napa Valley، روز یکشنبه با اجرای گروه هیپ هاپ Wu-Tang Clan، گروه راک Red Hot Chili Peppers و خواننده رپ Lil Nas X به پایان رسید.

لیزو روز خود را با گفتن “BottleRock، این یک تجربه بود” خلاصه کرد!

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام