لایه Background در فتوشاپ

چرا فتوشاپ

قصد دارم آموزش های ویژه ای در حوزه ی کامپیوتر و اینترنت و همینطور شبکه های اجتماعی به جهت شما فراهم کنم که امیدوارم حداکثر استفاده را از همین آموزش ها ببرید و اساسی فیدبکتون به من یاری کنید که فعالیت را ارتقاء دهم. هدف من از ساخت این سایت اشتراک گذاری و آموزش مطالب حیاتی ارزش و یاری کننده دارای شما دوستان هست. در همین پایگاه به طور ویژه در حوزه ی گرافیک ( گرافیک، موشن گرافیک و انیمیشن )،آموزش بهینه سازی سایت برای google و همچنین آموزش وردپرس را به مرور به شما تدریس خواهم اعطا کرد . به این شکل شبیه به یک کاربر خارجی می توانید از این قابل انعطاف افزارها فارغ از محدودیت های آدوبی استعمال کنید.

  • رنگ‌هایی که به شکل جوهر مورد به کارگیری قرار گرفته‌اند، از روشنایی مرحله موجود در لایه‌ها تفریق می‌شوند.
  • دلیل این‌که نیاز داریم درباره آن یادبگیریم این هست که بعضی از کارهایی که می توانیم بر روی لایه های معمولی انجام دهیم روی لایه Background نمی قدرت انجام بخشید و چنانچه از آنان آگاه نباشیم، می تواند منجر گیچ شدن ما شود.
  • دلایل رایجی که مانع از رویکرد اندازی درست برنامه‌ها می‌شوند در این آیتم هم نقش خودشان را به خوبی بازی می‌کنند.
  • در صورتی که کلیدی تنظیماتی که در بالا گفته شد مشکل کرش کردن فتوشاپ برطرف نشد شما بایستی درایور کارت گرافیک سیستم خود را به آخری نسخه بروزرسانی کنید .

بطور معمول هر زمان که پیکسل های یک لایه را حذف می کنید، حیطه ی حذف شده، واضح یا transparent می شود (با طرح شطرنجی جایگزین می شود) و لایه های زیرین از داخل آن دیده می شوند. درحال حاضر اذن بدهید تا ببینیم زمانه حذف چیزی از بر روی لایه Background، چه اتفاقی می افتد. در حالی که Move Tool را در دست دارید، در جایی از مدرک کلیک کرده و اهمیت تحت نگه داشتن کلید موس، محتوی را حرکت دهید. فورا فتوشاپ یک پنجره پیغام گشوده می نماید و می گوید “بدلیل اینکه لایه قفل شده است، نمی اقتدار التماس شما را تکمیل کرد.” البته قبل از این که شیوه ی فعالیت کردن اهمیت لایه ها را ادامه دهیم، اذن بدهید تا درباره یکی از از لایه های مختلف فتوشاپ بنام لایه Background صحبت کنیم. عامل اینکه نیاز داریم درباره آن یادبگیریم این است که بعضا از کارهایی که می توانیم روی لایه های بی آلایش انجام دهیم روی لایه Background نمی توان انجام بخشید و چنانچه از آن ها باخبر نباشیم، می تواند منجر گیچ شدن ما شود.

دانلود فتوشاپ سی‌سی Adobe Photoshop CC 2018

بنابراین اگه به نقص‌ بازخورد کردین، همین آموزش رو از دست ندید. آموزش رفع نقص‌ Chromatic Aberration در عکس و ازبین‌بردن هاله رنگی اطراف تصاویر، در این فیلم آموزشی خواهید یادگرفت که… عدد ۲۴ در نام‌گذاری PNG 24 در واقع ۲۴ بیتی بودن رنگ‌هایی که می‌توان به سناریو درآورد اشاره دارد.

هم PNG 24 و هم JPEG High از پالت رنگی گسترده‌ای پشتیبانی میکنند و بدین ترتیب تصویر آخری نوعی رنگ‌بندی عمیق و شاداب خواهد داشت. در تصویر پایین، به مقایسه‌ فایل‌های PNG 24 و PNG 8 یک تصویر اهمیت ورژن مهم آن پرداخته‌ایم و می‌توانید خویش تفاوت حجم را بازدید کنید. محل کار مدرن دائماً در درحال حاضر تغییر است و سازگار بودن یک مهارت نرم برای هر کارمند لازم است. با یادگیری فتوشاپ، خیر صرفا مهارت‌های دیجیتال خویش را تقویت می‌کنید، بلکه پایه‌هایی را برای تغییر و تحول شغل در شکل رغبت یا این که نیاز ساخت می‌کنید.

تبلیغات متنی

از پاراگراف کاربرد فتوشاپ در معماری می‌توان به به کار گیری از آن در شیت بندی و پست پروداکشن اشاره کرد. معماران در طول علم آموزی خویش و یا در بازار کار، پروژه آخرین خویش را بایستی به بهترین رخ ارائه دهند که فتوشاپ به‌راحتی این امکان را در اختیارشان قرار می‌دهد. در پست پروداکشن به‌وسیله‌ی فتوشاپ، آنان طراحی کارت ویزیت می‌توانند رندر های پایانی خویش را اصلاح کنند، پس‌زمینه‌ی دلخواه را طراحی کنند، مصالح موردنظر را به سطح های بیفزایند و حتی نور تصاویر را تغییر دهند. سپاس از اینکه تجربیات خویش در خصوص عمل اهمیت فتوشاپ و همچنین روش ارتقا میزان مرغوب بودن عکس در فتوشاپ را کلیدی ما و کاربران صاحب خانه فا مگ به اشتراک گذاشتید.

در همین آموزش رایگان ویدیویی، طرز حذف متن یا این که نوشته را از بر روی عکس در نر… و چنانچه باز نیز به ایراد برخوردید برنامه را پاک کرده و مجدد طراحی کارت ویزیت رایگان کارگزاری نمایید. به جهت رفع همین اختلال میتوانید درایور ها را آپدیت فرمائید و یا میتوانید اپلیکیشن NVIDIA Ge force Experience را پاک نمایید.

سخن پایانی راجع به ذخیره عکس در فتوشاپ کلیدی میزان مرغوب بودن بالا

فتوشاپ یا این که Photoshop که در لغت به معنای کارخانه عکس می‌باشد، یک نرم‌افزار حرفه‌ای ویرایشگر تصاویر بوده و توسط شرکت ادوبی گسترش یافته است. نرم‌افزار Adobe Photoshop محبوب‌ترین برنامه برای تولید و تصحیح تصاویر می باشد و همینطور یکی از از محصولات اصلی قیمت شرکت Adobe می‌باشد. همین نرم‌افزار اذن می دهد تا کاربران تصویر خود را به‌راحتی دست‌کاری، برش و تغییر و تحول ترازو دهند و یک اثر تازه کردار نمایند. اصلی‌ترین کاربرد فتوشاپ، ویرایش تصاویر میباشد که در عکاسی دوچندان کاربرد داراست اما امروزه علاوه بر عکاسی، در بسیاری از مشاغل ورود پیدا کرده و تبدیل به یک صنعت شده است. فتوشاپ که به حیث هنرمندان گرافیک یک نرم‌افزار جادویی است، از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ویرایشگر حرفه‌ای تصاویر است که در دامنه‌ی مضاعف وسیعی از فعالیت‌های گرافیکی کاربرد دارد.

من می‌توانم به راحتی طرح‌های اولیه‌ام را مستقیما به کد تبدیل کنم اما وقتی مشتریانتان می‌خواهند دستکم سه موکاپ یا این که مثال اولیه از سفارششان را ببینند، شما نمی‌توانید به آنها یک طرح شلوغ و به هم ریخته نشان دهید. ایجاد یک موکاپ برای یک وبسایت آسان می باشد و می‌توانید قبل از کد زدن، تغییرات لازم را اعمال کنید. هنگامی به جهت وبلاگ‌ یا این که اینستاگرامتان عکس می‌گیرید، ممکن است هر عکسی را خودتان ویرایش کنید. برای پیشگیری از همین فعالیت ،می‌توانید اکشن بسازید تا همین فعالیت را برایتان انجام دهد. همینطور می‌توانید برای جذاب کردن عکسهایتان از اکشنهای آنلاین فتوشاپ بهره ببرید. در قسمت سمت چپ قابلیت مشاهده نتیجه تغییر‌و تحول پیش از تصویب آن نیز فراهم می باشد.

فرمت های مطلوب پرینت

برای مثال، درصورتیکه فایلی که حساس استفاده از فتوشاپ در اکنون ویرایش آن هستید، ۵۰ مگابایت حجم داشته باشد، شما تهی دست دست کم ۲۵۰ مگابایت حافظه خالی روی هارد درایو کامپیوتر خود می‌باشید. موقعیت پیشفرض، فقط ۲ ثانیه میباشد اما درصورتیکه آن را به ۸ ثانیه ارتقاء دهید، ممکن است خلل بسته شدن ناگهانی فتوشاپ به جهت شما حل شود. گاهی اوقات، در کامپیوترهای دارای سیستم استدلال ویندوز ۱۰، ویندوز زمان زیادی برای اخذ پاسخ از کارت گرافیک حوصله میکند و زمانی که پاسخی دریافت نشد، کارت گرافیک را ریست می‌کند. تنظیماتی در سیستم استدلال ویندوز به نام Timeout Detection Recovery وجود دارااست که اساسی استفاده از آن می‌توانید مدت وقتی را که ویندوز برای پاسخ از طرف کارت گرافیک، پیش از ریست کردن آن، صبر می‌نماید را تعیین کنید.

  • آموزش برطرف کردن ایراد Chromatic Aberration در عکس و ازبین‌بردن هاله رنگی اطراف تصاویر، در همین فیلم آموزشی خواهید فراگرفت که…
  • این لبه‌های تیز از ویژگی های فونت خاصی است که شما گزینش کرده‌اید و اهمیت تغییر فونت بازدید خواهید کرد که فونت‌های دیگر بی نقص بوده و در نوشته ها اختلال پیکسلی ندارد و این شرایط دارای ارتباط مهم مدل فونت انتخابی شما بوده است.
  • در همین مرحله می بایست مورد World-Ready Layout و Middle Eastern features را فعال نمایید تا در کنار آن ها تیک فعال شود.
  • بیشتر نرم افزارهای ویرایش تصویر و برنامه های طرح بندی صفحه از تصاویر TIFF تا میزان 2 گیگابایت پشتیبانی می کنند.

فتوشاپ ابزاری مضاعف اهمیت در صنعت برندینگ محسوب شده و از آن در راستا طراحی هویت بصری برند، کارت ویزیت و… به کار گیری می‌شود. توماس گلن ،فرزند نول، دانشجوی دکترای دانشگاه میشیگان بود که علاوه بر عکاسی، برنامه‌نویسی را هم دنبال می‌کرد. او یک Apple Macintosh Plus خرید کردن تا به‌وسیله آن عکس‌های پایان‌نامه دانشگاهی خود را ویرایش کند. اما اپل مکینتاش پلاس توانمند فقدان سطح های خاکستری تصاویر او را نمایش دهد. توماس حساس اعتنا به نیاز فراوانی که داشت، دست‌به‌کار شده و چندین برنامه نوشت که این عمل را برایش عملی کنند. همین نرم‌افزار هر آنچه برای تولید اثر ها گرافیکی به جهت خودم و مشتریانم اضطراری دارم را دارد و درصورتیکه بدون چاره باشم از محصولات دیگر Adobe نیز استفاده خواهم کرد.

چرا فتوشاپ ایلوستریتور و دیگر نرم افزارهای ادوبی ورژن تازه ( بعد از آن از اجرا بسته می شود؟

اگر به دنبال چاپ تصاویر باشید، بهترین پسوندهای فایلی Photoshop PDF و TIFF هستند. هر دو فرمت را باطن گزینه Save As که خود در زبانه File قرار گرفته خواهید یافت. فتوشاپ از حالت‌های رنگی گوناگونی پشتیبانی مینماید که می‌توانید کل آنها را در زبانه Image و آن گاه ذیل مورد Mode بیابید. حالا وقتی مجدد گزینه Save As را بزنید، مشاهده خواهید کرد که تمام فرمت های پشتیبانی شده فتوشاپ به بهترین نرم افزار طراحی کارت ویزیت شما اکران داده خواهد شد. برای حل همین اختلال می توانید طبق مراحلی که در تصاویر یا این که کلیپ ویدیو ذیل میبینید پیش بروید تا بتوانید از کل فرمت های قابل ذخیره سازی فتوشاپ استعمال کنید. اهمیت طیف گسترده ای از عملکردها، شما همین آزادی را خواهید داشت که بر روی ساده ترین یا دقیق ترین پروژه ها کار کنید، از تولید کارت های به دنیا آمدن فردی به جهت عزیزان گرفته تا ساخت تصاویر زیبا و هنری به جهت تزئین خانه خود.

درنرم افزارفتوشاپ چه تغییراتی ساخت شد؟

در آن زمان از قابل انعطاف افزار فتوشاپ فقط به تیتر قابل انعطاف افزاری برای ویرایش عکس ها و تصاویر گوناگون استفاده می شد . در طی سال ها تغییرات ایجاد شده در این نرم افزار که منجر گسترش امکانات و امکان های ویژه آن گردیده می باشد برای اطلاعات بیشتر درباری نرم افزار فتوشاپ کلیک کنید

همچنین می‌توانید عکس‌های چاپی کهن و ارزشمندی را که ممکن است در اطراف منزل خود داشته باشید، با کپی نمودن آن ها در رایانه، لمس نمودن و ذخیره آنها در قالب دیجیتال بازیابی کنید. فایلهای PDF Photoshop متنوع میباشند ، چون ممکن است اساسی داده های bitmap و بردار باشند. تصاویر ذخیره شده در قالب PDF Photoshop می توانند قابلیت ویرایش بخش اعظم خصوصیت های Photoshop مانند شی ها برداری ، نوشته و لایه ها را مراقبت نمایند و اکثر فضاهای رنگی را پشتیبانی کنند. در حالی که می اقتدار از Photoshop به جهت ذخیره فایل مناسب در اشکال رسانه استعمال کرد ، سه گزینه استعمال مرسوم از فایل های چهره‌ای در ساخت وب ، چاپ و ساخت فیلم است. در ادامه لیستی از رایج ترین قالب ها و نحوه به کار گیری از آن ها و چگونگی گرفتن خروجی فرمتهای متفاوت در فوتوشاپ آورده شده است. ما از تصاویر خود می توانیم خروجی های متفاوتی بگیریم که هر کدام کاربردهای مختافی دارند.

دانلود پلاگین اکران و ویرایش تصاویر webP به جهت فتوشاپ

هرچه لایه‌های بیشتری داشته باشید که بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند، بخش‌های متفاوت تصویر نیز تیره‌تر می‌شود. برای دیدن مجموعه فیلم‌های آموزش فتوشاپ فرادرس + اینجا کلیک کنید. اساسی اعتنا به گستردگی ابزارهای موجود در ادوبی فتوشاپ و همینطور فضای یادگیری بالای آن، فرادرس به تهیه مجموعه‌ فیلم‌هایی آموزشی پرداخته که تکنیک‌های متفاوت فتوشاپ را به مهربانی به شما می‌آموزند. از سوی دیگر هم گزینه خروجی گرفتن یا این که Export را در فتوشاپ داریم که کل پروژه شما را تخت کرده و در قالب یک تصویر تک‌لایه در می‌آورد. به جهت دسترسی یافتن به آیتم Export نیز ضروری میباشد به سراغ منوی کشویی File در گوشه بالا سمت چپ رابط کاربری فتوشاپ بروید.

چرا فتوشاپ

برای پارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ از پنل های موجود در سمت راست فتوشاپ پنل character را گزینش کنید. شما به راحتی میتوانید در این برنامه ها نوشته دلخواهان را تایپ کنید و از آن ها نسخه برداری کرده و در فتوشاپ پیست کنید. همچنین میتوانید در بخش چت برنامه هایی مانند واتساپ نیز تایپ نمایید و نوشته آیتم لحاظ را نسخه برداری و در فتوشاپ پیست کنید. طریقه فعال سازی پالت های در فتوشاپ را می توانید در نوشته چطور نوار ابزار فتوشاپ را فعال نماییم مطالعه کنید. گاهی تایم ها عکسی را در فیلتر camera Raw باز می‌کنید و در به عبارتی در آغاز تغییراتی بر بر روی عکس رخ می‌گیرد، همین تغییرات را شما انجام نداده‌اید و می خواهید همه چیز به وضعیت نخستین برگردد. برای دستیابی به بالاترین کیفیت چاپ ممکن، مقدار PPI را در تصاویر خود به ۳۰۰ برسانید.

اسم فولدر و محل ذخیره را انتخاب نمایید و پوشه گزینه لحاظ را انتخاب کنید و مورد Save را فشار دهید. آنگاه به قسمت Performance رفته و آیتم Enable OpenGL Drawing را غیر فعال کنید. در صورتی که عکس شما در هیچ برنامه دیگری نشان دیتا نمی شود، مشکل از عکس شما هست. در این این موارد می توانید دارای امداد ابزار هایی نظیر Stellar Phoenix JPEG Repair عکس خود را تعمیر کرده و دوباره اختلال را تست کنید.

چرا فتوشاپ

یکی از مهم‌ترین کاربردهای فتوشاپ در طراحی گرافیک دیجیتال هست. بخش اعظمی از طرح‌هایی که بر روی مجلات پرفروش، نشریه‌ها و یا این که کتاب‌ها تماشا می‌کنید، حاصل نقاشی یک نقاش حرفه‌ای نیستند، بلکه حاصل نگارگری دیجیتال‌اند. هنرمندان گرافیک می‌توانند حیاتی به کارگیری از این نرم‌افزار نقاشی‌های دیجیتال را هم به تصویر بکشند. علت اصلی که Photoshop دوستداشتنی ترین ابزار برای مجله علمی طراحان گرافیک و ویراستاران عکس در سراسر جهان است، این هست که امکان های آن اصلی هیچ یک از نرم افزارهای مشابه مطابقت ندارد. به جهت نمونه بعضا فرمت‌ها به صورت خاص می‌توانند تاثیری منفی بر روی کیفیت تصویر پایانی شما بگذارند. البته جای هیچ نگرانی وجود ندارد و در این مقاله، شما را مهم همین تنظیمات متعدد و همینطور طرز ذخیره عکس در فتوشاپ کلیدی کیفیت بالا آشنا می‌کنیم.

بندانگشتی‌های پیش‌نمایش پنل را مینیمایز کرده یا خاموش کنید

با همین حال ممکن است کماکان احساس نمایید که فتوشاپ، خیلی روان اجرا نمی‌شود و مقداری لگ دارد. به جهت این که همین خلل هم حل شود، بهتر هست به جای ری‌استارت کردن، کامپیوتر را به طور کامل خاموش کرده و یک بار دیگر، پر‌نور کنید. ایجاد انیمیشن و به‌ویژه موشن گرافیک در دنیای امروز یکی از از پرطرفدارترین مشاغل دنیاست. اما تقریباً غیرممکن است که برای ساخت یک موشن گرافیک زیبا مجله علمی و حرفه‌ای از فتوشاپ به کارگیری نکنیم. در فیلم‌سازی و موشن به جهت ادیت‌های بسیاری بایستی در در آغاز از فتوشاپ یاری گرفت تا تصاویر زیبا و حرفه‌ای را در کنار فیلم‌ها و انیمیشن‌های خود به عمل ببریم. در این رخ راحتی تبادل فایل‌های ادیت شده در فتوشاپ و نرم‌افزارهایی مثل پریمیر و افترافکت به ما اذن میدهد به‌راحتی تصاویر را در همین نرم‌افزارها به کارگیری نماییم.

  • همانطور که بر روی تصاویر کار می نمایید ، خوبتر است دارای استعمال از فرمت پیش فرض فوتوشاپ ، که از پسوند .PSD در انتهای اسم پرونده استفاده می نماید ، آنان را ذخیره کنید.
  • چرا Background …؟ برهان تعیین همین نام، خیلی معمولی می باشد چون از این لایه بعنوان پس حوزه مدرک به کارگیری خواهد شد.
  • اگر عکس شما در هیچ برنامه دیگری نشان داده نمی شود، ایراد از عکس شما هست.
  • برای گزینش گزینه‌های خروجی گرفتن، بر روی منوی کشویی Preset کلیک کنید.
  • اگر اولین بار هست که فتوشاپ را گشوده می‌کنید و نمی‌دانید چه کار بایستی بکنید، نگران نباشید.

اقتصادی