قیمت و خرید مولتی استایل رنگی |فروش ورق مولتی رنگی قیمت عالی

مورد دیگری که در قیمت ورق مولتی استایل رنگی اثرگذار است ، میزان موجود بودن آنها در بازار است. ولی در تعداد کمتر (زیر 100 عدد) معمولا در فروشگاه آقای پلکسی موجود هستند! ولی این ورق ها خودشان خاصیت انعطاف بسیار زیادی دارند و می توان آن ها را حتی لوله کرد.

اگر قیمت را عامل اصلی در خرید مولتی استایل رنگی می دانید ، به سراغ ورق های مولتی استایل ایرانی بروید. در هر دو صورت راهنماییهای لازم در هنگام خرید ورق مولتی استایل رنگی ، به شما ارایه خواهد شد. ضخامت متداول در ورق های مولتی استایلهای رنگی نیز، 1.2 میلیمتر است که این امکان وجود دارد در صورت تمایل به استفاده از ورق های رنگی با ضخامت دیگر با ارایه سفارش در این زمینه ورق مورد نظر تهیه شود. مولتی استایل نوعی ورق نازک مشابه فلز است که از یک نوع پلیمر صنعتی با نام پلی استایرن تشکیل می شود .

هنگامی که بر روی یک ورق مولتی عملیات حکاکی انجام می شود، سطح حکاکی شده بسته به جنس مولنی استایل تغییر رنگ می دهد. کاربرد این ورق ها که به طور گسترده در تولید تابلوها ، تابلو تبلیغاتی روشنایی ، هدایای تبلیغاتی ، تخته اطلاعات و دکوراسیون داخلی و غیره می باشد. همچنین سطح چسبندگی قوی آن ، بسیار راحت و مناسب برای طراحان داخلی است.یا بوسیله چسب های مخصوص بر روی سطوح چسبانده می شوند. به دلیل اینکه تابلوهای راهنمای سالنی نیازی به مقاومت بالا ندارند این گزینه یک روش مناسب و ارزان قیمت برای سفارش تابلو راهنماست .

ورق های مولتی استایل رنگی به دلیل اینکه به طور کلی دارای قیمت پایین تری در مقایسه با ورق های پلکسی گلاس هستند، در بسیاری از موارد به جای آنها مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل اینکه ورق مولتی استایل کاربردهای زیادی در حوزه تابلوسازی دارد ، این متریال در تابلوسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده واقع می شود . مولتی استایل ایرانی نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است مولتی استایل چیست . در باکس های گل یا کادوها و موارد تزئینی نیز این ورق های طلق رنگی به وفور استفاده می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مولتی استایل آینه ای بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.