فیضان انصاری از گفته های کنگانا حمایت می کند و می گوید که او شخصیتی جسور و بی باک است – اخبار سرگرمی، اول پست

برای حمایت از ملکه بالیوود کانگانا رانات در آخرین بیانیه، فیضان انصاری از داتبازی شهرت افکار او را بیان کرد. او گفت که پوشیدن شورت یا هر لباس دیگری که تمامیت هند را خدشه دار کند ممنوع است. او می گوید که کاملاً طرفدار گفته های کنگانا هستم.

Kangana Ranaut اخیراً مخالفت خود را با دختری که در معبد Baijnath در هیماچال پرادش شلوارک پوشیده است، ابراز کرد. این بازیگر سرشناس از طریق حساب توییتر خود که برای بازی در فیلم «ملکه” در مورد پیدایش و ترویج لباس غربی توسط سفیدپوستان بیانیه ای صادر کرد. او همچنین تجربه شخصی خود را از ممنوعیت ورود به واتیکان در حالی که شلوارک و تی شرت پوشیده بود به اشتراک گذاشت. کانگانا از افرادی که هنگام بازدید از اماکن مذهبی لباس شب می پوشند، انتقاد کرد و خواستار اجرای مقررات سختگیرانه شد.

فیضان انصاری، نامی شناخته شده در این صنعت که دست به اظهارات بزرگی زده بود رئیس بزرگ عبدو روزیک، ساجد خان، عاصم ریاض، شهناز گیل و اورفی جاوید از شرکت کنندگان در یک برنامه واقعیت‌بازی معتبر شرکت کرده است. او همچنین جوایزی مانند APJ Abdul Kalam، Dada Saheb Phalke Award و غیره را دریافت کرده است. او همچنین یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی مشهور است.

فیضان انصاری می‌گوید که کنگانا معمولاً از چنین جملاتی عبور می‌کند و بحث سر زبانهاست. او همچنین گفت که Kangana Ranaut یک شخصیت جسور و نترس است و بنابراین به عنوان ملکه صنعت شناخته می شود. کنگانا همیشه در مورد هر چیزی که اشتباه است نظر دارد و برای همان اقدام می کند. فیضان انصاری هم گفت این بار 100 درصد حق با کنگانا است و از او نهایت حمایت را می کند.

فکر می کنید در ادامه چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ آیا دولت کاری انجام خواهد داد؟ واکنش کانگانا در ادامه چه خواهد بود؟ با ما همراه باشید تا بیشتر بدانید.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام