فعالیتهای غیر ضروری که ادمونتون قصد دارد اقدامات جدید COVID-19 را برای مقابله با افزایش موارد در نظر بگیرد

دون ایوزون ، شهردار ادمونتون ، نسبت به یک فاجعه احتمالی هشدار می دهد مگر اینکه موارد COVID-19 در شهر کنترل شود.

با بیش از 9000 پرونده فعال در منطقه ادمونتون ، ایوزون روز سه شنبه جلسه ویژه ای را فراخواند تا در مورد آنچه كه شهر می تواند برای جلوگیری از گسترش آن انجام دهد ، بحث كند.

ایوزون روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ما در حال برخورد با فاجعه هستیم.”

ایوزون گفت در حالی كه مقامات شهری همچنان برای تقویت دستورات بهداشت عمومی به استان فشار می آورند ، این شهر هم اكنون به آنچه می تواند انجام دهد ، توجه خواهد كرد.

ایوزون گفت: “اعداد حتی بیشتر از آنچه گزارش می شود قابل توجه هستند.” “من فکر می کنم اقدامات قویتر لازم است.”

خدمات بهداشتی آلبرتا روزانه شماره های بروز شده را در وب سایت خود ارسال می کند.

ایوزون گفت ، این شهر فعالیت های غیر ضروری ، از جمله مشاغل را تعطیل یا مهار خواهد كرد.

آدام لاولین ، مدیر موقت شهر گفت ، اقدامات را می توان با تنظیم آیین نامه انجام داد. وی خاطرنشان کرد: این امر باعث می شود شورا مجبور نباشد وضعیت اضطراری محلی را مانند بهار اعلام کند.

لاگلین گفت که او نمی تواند دقیق تر باشد زیرا جزئیات اقدامات بالقوه در حال بررسی است.

“[We’re] لاولین گفت: “با نگاه کردن به برخی از خدمات غیر ضروری همانند بهار و بررسی اینکه آیا محدودیت های اضافی وجود دارد که بتوانیم برای آن خدمات اعمال کنیم.”

وی افزود: این شهر به روشهای قوی تری برای اعمال محدودیت در اجتماعات اجتماعی نگاه خواهد کرد.

هل دادن استان

ایوزون تکرار کرد – همانطور که در هفته های گذشته چندین بار این کار را انجام داده است – بهترین راه برای مقابله با شیوع ویروس استفاده از رویکرد منطقه ای تحت رهبری استان است.

“ترجیح ما این است که استان از ابزارهای خود تحت قانون اضطراری بهداشت عمومی استفاده کند و در هر کاری که انجام می دهد ، بر اساس سازگار و منطقه ای عمل کند.”

ایوزون خاطرنشان كرد كه یك میلیون نفر در منطقه ادمونتون زندگی می كنند اما كل منطقه ادمونتون محل زندگی 1.4 میلیون نفر است كه از منطقه به منطقه دیگر منتقل می شوند.

وی گفت که در هفته گذشته با نخست وزیر جیسون کنی گفتگوهای “آزاد” داشته است و امیدوار است که دولت UCP گام های محکم تری را در روز بعد اعلام کند.

ایوزون گفت: “بسیار ناراحت کننده و دلخراش است اگر بدانید در مدت یک ماه ، بیش از 250 نفر در استان ما در اثر COVID-19 فوت کرده اند.”

ناهید ننشی ، شهردار کلگری نیز خواستار اقدامات شدیدتر است.

ایوزون گفت: این شهر برای گسترش کمک های مالی به مشاغل انتخاب شده برای تعطیلی ، به ویژه مشاغل صنعت مهمان نوازی ، از دولت فدرال لابی خواهد کرد.

کمبود 152 میلیون دلار

روز دوشنبه ، شورا از اداره دارایی درباره تأثیر COVID-19 بر خزانه های شهر به روزرسانی کرد.

در سال 2020 ، ادمونتون 152.9 میلیون دلار در نتیجه بیماری همه گیر از دست داد. گزارش بودجه نشان می دهد که برآوردها نشان می دهد انتظار می رود که این شهر در سال آینده با همان میزان پیش بینی کند.

هزینه های اضافی برای تجهیزات حفاظت شخصی و کاهش درآمد از مراکز تفریحی و حمل و نقل عمومی هر دو در کمبود بود.

این شهر با استفاده از پول دولت های استانی و فدرال ، به نام صندوق های انتقال پشتیبانی عملیاتی شهرداری ، کمبود امسال را جبران می کند.

natashariebe