فصل اسکیت با تعدیل موارد همه گیر در کلگری آغاز شده است

المپیک پلازا همیشه اولین پیست پیاده روهای شهر کلگری است که به دلیل خنک شدن در آن باز می شود – و امسال این تفاوتی ندارد.

شهر کلگری با همه پیست های بیرونی خود ، با تغییراتی جزئی و تغییراتی به دلیل همه گیری ، در حال پیشروی است.

با کار با AHS ، تاد ریخاردت گفت که اسکیت بازان متوجه برخی تغییرات می شوند ، مانند شمشیربازی در اطراف Olympic Plaza و همچنین محدودیت 100 نفره.

اما پیست های دیگر ، تا آنجا که ریچارت می داند ، محدودیت ظرفیت ندارند. هدف از این فصل اسکیت زیرک بودن برای حفظ امنیت کالگریان است.

ریچارت گفت: “ما در پارک در صنعت سرگرم کننده هستیم.” “وقتی نوبت به اسکیت می رسد ، ما می خواهیم آن را به بهترین شکل ممکن در دسترس مردم قرار دهیم … اما همچنین باید توجه داشته باشیم که قصد نداریم فضایی را ایجاد کنیم که بتواند به حوادث و انتقال COVID کمک کند. “

با تلاش شهر برای ترغیب مردم به بیرون رفتن ، ریچارد گفت که برای زمستان طولانی کلگری برنامه ریزی شده است که تفریح ​​بیشتری انجام شود – با حفره های آتش شروع می شود. بخش پارک های شهر چند مورد در دست دارد و ریچارت گفت که برخی از آنها به انجمن های جامعه وام داده می شود.

“لبخند را بر چهره مردم می نشاند”

سایر موارد در نقاط مهم مانند نزدیک تفرجگاه Eau Claire مستقر خواهند شد.

ریخاردت گفت: “باز هم ، با توجه به فاصله اجتماعی … بیرون بودن در هنگام سرد بودن و احساس بوی دود چوب وجود دارد و فقط باعث می شود لبخند بر لب مردم بیاید.” “من فکر می کنم این چیزی است که ما واقعاً امیدواریم بتوانیم انجام دهیم.”

دیگر پیست های خیابانی در حال آمدن هستند ، اما ریچارت گفت که به احتمال زیاد تا یک هفته قبل از تعطیلات در دسامبر آماده اسکیت روی زمین نخواهد بود.

و امسال ، یک مورد جدید دیگر وجود دارد: مسیر یخی North Glenmore. مسیر یخی یک پروژه آزمایشی است که در آن Calgarians می توانند از طریق پارک North Glenmore 730 متر مسیر متصل را اسکیت بازی کنند.

در Sunnyside ، یک پیست اجتماع در حال حاضر فعال است. داوطلب جیم بس می گوید پس از 20 سال ، این اولین شخصی است که او توانسته است سیلاب کند و زمین بازی را باز کند.

بیس گفت: “دیدن اینکه بچه ها از نظر بازی در فضای باز به نوعی طبیعی هستند بسیار خوشحال کننده است.” “منظورم این است که می بینید این روز هنوز زود است.”

از نظر COVID-19 ، بسه گفت که این شهر کسانی را که در برنامه Adopt a Rink هستند علامت گذاری کرده و به مردم یادآوری می کند که فاصله خود را حفظ کنند.

یک خانواده در کلگری از یک پیست اجتماعی لذت می برند. (هلن پایک / CBC)

یک هفته پس از افتتاح ، زمین بازی از قبل به خوبی مورد استفاده قرار گرفته است – بازی های هاکی آغاز شده است و برخی از بچه ها اولین پروازهای خود را در نزدیکی خانه انجام می دهند.

داروین نور و خانواده اش می توانند از خانه مجاور خود پیست بازی را ببینند. او گفت که دیدن شروع سیل در پاییز هیجان انگیز است – نشانه این که زمستان در گوشه گوشه است و وقت آن است که بند ببندید.

ایرنا نور گفت: “امسال انجام فعالیت در فضای باز برای ما یک فعالیت ایمن است.” “بنابراین قطعاً امسال متوجه شده ایم که افراد زیادی از یخ استفاده می کنند ، شاید بیش از هر زمان دیگری. اما این کاری است که می توانیم با خیال راحت انجام دهیم.”

لیست کاملی از پیست های فضای باز شهر را می توانید در وب سایت شهر کالگری پیدا کنید.