عمل لیفت شقیقه

بهتر است بدانید که تاثیر لیفت بینی در تغییر فرم بینی، حیرتآور است. بهتر است که پیش از عمل وسایل لازم برای بعد عمل را آماده کنید. لیفت شقیقه با نخ یکی از روشهای لیفت است. اکثر بیماران بالای ۵۵ سال از جراحی لیفت صورت نتایج بهتری دریافت میکنند تا از لیفت با نخ. بعد از اینکه لیفت شقیقه انجام گرفت باید کارهای زیر را انجام می دهید تا به روند درمان سرعت ببخشد از کمپرس سرد بمدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیفت انجام شود تا درد و کبودی آن کاهش پبدا کند. بدن فرد تعداد بسیار زیادی کلاژن برای بهبودی به ناحیه مورد نظر می فرستد و همین امر باعث کلاژن سازی و نهایتا جلوگیری از پیری پوست را بدنبال خواهد داشت.کلاژن های تولید شده علاوه بر اینکه به بهبود زخم کمک می کند،به محکم شدن و نرمی و لطافت پوست نیز کمک شایانی می کنند.

پس از عمل لیفت، با توجه به اینکه پیشانی و شقیقه شما کشیده میشود، باعث می شود که دوباره لایه های زیرین پوست فرصت تجدید کلاژن سازی پیدا کنند. توجه داشته باشید که بسته به نوع و وسعت عمل جراحی ؛ ممکن است عمل ليفت شقيقه ، تحت بیهوشی عمومی یا با بی حسی موضعی انجام شود. برای انجام جراحی لیفت شقیقه باید نسبت به انتخاب دکتر جراح دقت زیادی داشته باشید که جراح از تجربیات بالایی درتخصص خود داشته باشد،زیرا که این عمل بر روی صورت بسیار حساس است وکوچیک ترین بی تجربگی می تواند ریسک عمل را بالا ببرد.

لیفت شقیقه چشمهای خواب آلود و خمار را به چشم های باز تبدیل می کندو همچینین این عمل چین وچروک های کنارچشم ازبین می ببرد و بر روی افتادگی گونه ها تاثیر می گذارد. نخ های لیفتینگ pdo، نخ هایی از جنس پروپیلن هستند،قابل جذب بوده و بهمراه قلاب های مخصوصی می باشند.با این نخ ها بافت های صورت و حتی بدن به روشی کاملا ایمن بازیابی و پشتیبانی می شوند.این نخها در لیفت شقیقه خصوصا پوست های حساس بسیار پرکاربرد میباشند.این نوع نخها بعد از ۶ ماه جذب کامل صورت می گردند.

نخ های لیفتینگ مونو در واقع نوعی از نخ های pdo می باشند که برای از بین بردن چین و چروک دور چشم،گوشه لب و چشم و خطوط پیشانی بکار برده میشوند.نخهای مونو پس از ۴ الی ۵ ماه جذب پوست منطقه مورد نظر شده و می بایست لیفت شقیقه بدون عمل دوباره تزریق شوند. یکی دیگر از شیوه ها و تکنیک های مورد استفاده در لیفت شقیقه،تزریق ژل می باشد.در این تکنیک زیبایی تزریق ژل به شقیقه از طریق یک سوزن با میکرو کانولا بمیزان ۱ الی ۲ میلی لیتر فیلر انجام می شود.اگر ناحیه مورد نظر برای کشیدگی و لیفت بسیار عمیق باشد می بایست از حجم بیشتری از فیلر برای تزریق استفاده کرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لیفت شقیقه و ابرو در اصفهان لطفا از سایت ما دیدن کنید.