عطاری زعفرانچی – عطاری زعفرانچی

گیاهان موجود در عطاری معمولا به حالت خشک شده هستند، این مواد می تواند شامل هر قسمت از گیاه شود مثل ریشه، برگ ها یا ساقه و گل های گیاه، از این رو عمر این مواد طولانی است و معمولا خیلی دیر از بین رفته یا فاسد می شوند هرچند باید اصول روش نگهداری صحیح داروی گیاهی رعایت شود. معمولا موقع صدور مجوز کسب برای عطاری ها این موارد کنترل می شود. به عنوان مثال گیاهان مفید برای درمان زردی، قاصدک و گیاهانی با گلهای زرد بودند؛ در حالیکه بنفشه با ظاهر گلبرگ های قلبی، برای موارد قلبی به کار می رفت.

هوا هنوز گرم است بازار سر پوشیده تجریش جان می دهد برای یک پیاده روی عصرگاهی. جا به جا روی در و دیوار هم درباره شفا بخش بودن فلان عصاره و کارایی معجزه آسای دمنوش بهمان تبلیغ عطاری جردن شده است. شریفیتربتی افزود: سیداحمد مدرسی مشهور به “دوافروش” علاوه بر فرزندانش، شاگردانی هم تربیت کرد که از میان آنها “سیدعلی بهشتی و بلوریان” در ایجاد و گسترش طب نوین و داروخانههای کنونی در تربتحیدریه نقش آفرینی کردهاند. متخصصان طب سنتی هم این رویه را نادرست میدانند و مدتی پیش معاون طب سنتی وزارت بهداشت تاکید کرد که ضروری است کسانی که به عنوان عطار در عطاریها فعالیت میکنند، آموزشهای اولیه را در زمینه گیاهان دارویی و همچنین عوارض و تداخلاتی که میتوانند با داروهای شیمیایی داشته باشند، ببینند.

دکتر محمود خدادوست گفته بود: «عطارهای بسیار با تجربه و دارای دانش کافی، سهم بزرگی را در برافراشته نگاه داشتن پرچم طب سنتی در کشور دارند. عموما وبسایت ها ، لوگوی مربوط به این نمادها و مجوز ها را در پایین ترین قسمت سایت خود که به فوتر سایت معروف است قرار میدهند.حال که با این نماد ها و مجوزها آشنا شدیم.وقت آن شده که یکی از بهترین و معتبرترین عطاری های آنلاین کشور را به شما معرفی کنیم.

فقط اگر با هزینه اش مشکل ندارید باید یک ساعت صبر کنید خیالتان هم راحت پوشش کپسول ها گیاهی است ! ممکن است شما در ترافیک بمانید و به دلیل اینکه هیچ عطاری در اطراف محل زندگی شما نباشد، مجبور شوید ساعتها رانندگی کنید تا عطاری مناسبی پیدا کنید. فروشنده به مشتری می گوید:اگر می خواهید می توانم داروها رو برایتان کپسول کنم که خب البته هزینه شما بالاتر میرود اما اینطوری بهتر است سر ساعت مثل قرص داروها را می خورید و زود هم خوب می شوید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت عطاری لوتوس.