عضو شورای شهر خواستار شناسایی ملی برای تعداد گردان ها است

یک مشاور شهری می خواهد همکارانش تلاش دیگری برای شناسایی ملی یک سایت نظامی سابق در کلگری انجام دهند.

در طول جنگ جهانی اول ، هزاران سرباز در کمپ سارسی آموزش دیدند. تنها نشانه های اردوگاه امروز تعداد گردان ها است که با سنگ های سفید در کنار تپه سیگنال تشکیل شده است.

مشاوره جف دیویسون در حال برنامه ریزی برای ارائه پیشنهادی به جلسه شورای شهر آینده است که از دولت فدرال می خواهد این مکان را به عنوان نامگذاری تاریخی معرفی کند.

چند سال پیش یک طرح مشابه توسط شورا تصویب شده بود اما وی گفت که درخواست برای تعیین پارک ها متوقف شده است.

او گفت که مطمئن نیست که چه اتفاقی افتاده است.

“ما واقعاً نمی دانیم. آنچه من علاقه مند به کشف آن هستم: چرا اکنون نیست؟ من معتقدم که این یک تاریخ مهم است ، حفاظت از آن به عهده ما است و یک تشخیص ساده از طرف دولت فدرال راه طولانی برو ، “گفت دیویسون.

این عکس هوایی سال 1924 شماره گردان ها را در سایت کمپ سارسی نشان می دهد. (شهر کالگری)

در سالهای 1915-16 ، مردانی با گردان 51 پیاده ، گردان 113 پیاده ، گردان 137 پیاده و گردان 151 پیاده ، سنگهای رنگ آمیزی شده را به دامنه تپه کشیدند و آنها را به شکل اعداد موجود در گردانها مرتب کردند.

تعداد زیاد را از فاصله دور می توان مشاهده کرد.

دیویسون گفت: كمپ سارسی دومین اردوگاه آموزش نظامی بزرگ در كانادا بود ، بنابراین این بخش مهمی از تاریخ محلی و ملی است كه باید از آن بزرگداشت شود.

بیش از 45000 سرباز در اردوگاه آموزش دیدند و سپس بسیاری از آنها به جبهه های جنگ در اروپا اعزام شدند.

دیویسون گفت: “با توجه به تأثیر اجتماعی و فرهنگی عمیقی که کلگری در تلاش های ما برای جنگ جهانی اول داشت ، ما واقعاً به دنبال این هستیم که این عنوان تاریخی ملی را جستجو کنیم زیرا این کار صحیحی است.”

“این درست است که تشخیص دهیم سربازان ما ، که در اینجا در کلگری آموزش دیده اند ، در آن جنگ شرکت کرده اند.”

این پیشنهاد در 10 نوامبر در اولویت های شورا و کمیته مالی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. اگر در آنجا تصویب شود ، برای بحث و گفتگو به جلسه کامل آینده شورا می رود.