طراحی ویلا در تهران و حومه

یکی از زمینه های خدمات رسانی گروه معماری بام، طراحی ویلاست. طراحی ویلا توسط گروه معماری بام در تهران، مناطق اطراف و در صورت نیاز حتی در مناطقی مانند دماوند و کن نیز انجام می شود. در زمینه طراحی ویلا، گروه معماری بام دارای یک تیم تخصصی است که طرح های به روز و منحصربه فردی را برای مشتریان ارائه می کنند.

طراحی داخلی

طراحی داخلی از دیگر زمینه هایی است که گروه معماری بام در آن فعالیت می کنند. در زمینه طراحی داخلی، گروه معماری بام نه  تنها در طراحی داخلی ویلا و منازل مسکونی، بلکه حتی در حوزه طراحی داخلی تجاری مانند طراحی داخلی مطب نیز فعالیت داشته و اینکار را مطابق اصول و با بهترین راندمان کاری به انجام می رساند.

طراحی نما

آخرین فعالیت گروه معماری بام که در اینجا معرفی خواهیم کرد طراحی نماست. نمای بیرونی ساختمان، با توجه به تاثیری که در دید اولیه تماشاچیان آن دارد به اندازه نمای داخلی و طراحی داخلی اهمیت دارد. به همین دلیل نیاز است که در طراحی آن دقت کافی به عمل آورد. به عنوان مثال تناسب سبک نمای بیرونی با سبک طراحی داخلی. در زمینه طراحی نما نیز گروه معماری بام با بهره گیری از ذوق و دانش متخصصین خود صاحب سبک است.

 

هزینه خدمات در گروه معماری بام به چه صورتی است؟

یکی از مزایای استفاده از خدمات گروه معماری بام، هزینه مناسبی است که این شرکت برای مشتریان خود تعیین کرده است. در این شرکت تلاش می شود که تمامی فعالیت ها در زمان مقرر به اتمام برسد تا از صرف هزینه اضافی برای کارفرما جلوگیری شود. به عنوان مثال در پروژه های طراحی داخلی که ممکن است به دلیل حوادث غیرقابل پیش بینی و طولانی شدن پروسه طراحی داخلی کارفرما متحمل هزینه هایی برای جبران ضرر و زیان طولانی شدن کار شود، در گروه معماری بام برای حل اینگونه مشکلات یک محدوده زمانی مناسب پیش بینی می شود تا کارفرما برنامه ریزی های خود را مطابق با آن انجام دهد. همچنین هزینه دریافتی بابت ارائه خدمات نسبت به کیفیت بسیار منصفانه می باشد.

 

 

 

 

 

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>