طراحی لبخند دیجیتال (DSD) چیست؟

اگر تا اینجا این مطلب را خوانده اید و با خودتان فکر میکنید آیا طراحی لبخند دیجیتال واقعاً به دردسرش می ارزد یا نه باید به شما بگوییم روش اصلاح طرح لبخند دیجیتالی جزو دقیق ترین، زیباترین و پیشرفته ترین نوع لمینیت دندان است که نتایج آن مطمئنا بسیار فوق العاده و جذاب تر از لمینت استاندارد خواهد بود. شما با استفاده از طرح لبخند دیجیتالی می توانید اطمینان حاصل کنید که نتایج کاملاً طبیعی خواهند بود و به مؤثرترین شکل ممکن به مشکلات دندانی می پردازد که شما نگران آنها طراحی لبخند دیجیتالی هستید.

البته دورههای نسبتا گران قیمتی در سراسر دنیا از جمله ایران برای آشنایی دندانپزشکان با برنامههای طراحی شده خاص برای این کار توسط شرکتهای دندانپزشکی، برگزار میشود که برخی منتقدان آن، این برنامه و این روش را یک روش پولسازی لوکس و بیاستفاده واقعی میدانند. کلیه مراحل طراحی تا قبل از شروع درمان به صورت رایگان برای افراد انجام میشود و در هر زمان وی میتواند از اقدام به این فرایند منصرف شود. با این حال، گاهی اوقات لازم است اقداماتی مانند درمان پوسیدگی، درمان لثه یا جیگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت انجام شود.

این درمان احتمالا شامل جراحی لثه با لیزر و تراش دندان یا فقط پوشاندن دندانها با کامپوزیتها یا همان مواد همرنگ دندانی است. این آنالیز اراتباط منحصر به فرد بین دندان ها، لثه و لب ها را با اجزای صورت و لبخندی که بر آن نقش می بندد، مشخص می سازد.

اما برخی متخصصان اعتقاد دارند این روش هیچگاه جای چشم تیزبین و عقل توانمند یک دندانپزشک را در بررسی لبخند شما از همه زوایا و جهات نخواهد گرفت و آن را فقط یک نوع قر و فر جدید و مدرن میدانند و اصلا هم از آن استفاده نمیکنند. نیاز نیست نگران این موضوع باشید که آیا این لبخند جدید مناسب چهره شما هست یا خیر، یا اینکه آیا طبیعی به نظر خواهد رسید. به طور کلی می توان گفت که این فرآیند در 3 جلسه انجام می شود. علاوه بر این، این فرصت را دارد که مدل سه بعدی و تصاویر قالب لبخندی که قرار است پس از تکمیل درمان برای او خلق شود را بهبود بخشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتالی چیست لطفا از سایت ما دیدن کنید.