شیوع COVID-19 مراکز مراقبت طولانی مدت ادمونتون را برای مراقبت از ساکنان ترک می کند

دو مرکز مراقبت طولانی مدت ادمونتون که با شیوع کشنده COVID-19 دست و پنجه نرم می کنند با گسترش بیماری در میان کارکنان و ساکنان در تلاشند تا در بالای مراقبت از بیمار باقی بمانند.

Capital Care Lynnwood و مرکز مراقبت از Chinatown Edmonton از جمله 26 سایت مراقبت طولانی مدت در منطقه Edmonton هستند که به دلیل شیوع COVID-19 ذکر شده اند.

از روز دوشنبه ، مرکز لینوود 84 مورد فعال را گزارش کرد – 29 کارمند و 55 نفر ساکن – به علاوه شش مرگ. در مرکز محله چینی ها ، در بین 45 نفر از ساکنان و 42 نفر از کارمندان آنها موارد فعال وجود دارد ، در حالی که 12 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

هر دو مرکز تأیید کرده اند که شیوع بیماری مراقبت از بیمار را خدشه دار می کند و پرچم های قرمز را برای یک گروه مدافع مراقبت های بهداشتی و اتحادیه ای که نمایندگان کارگران مراقبت طولانی مدت است ، برافراشته می کنند.

ساندرا آزوکار ، مدیر اجرایی Friends of Medicare ، روز دوشنبه به سی بی سی نیوز گفت: “خانواده ها ناراحت هستند ، آنها برای عزیزانشان می ترسند.”

در مرکز مراقبت از محله چینی های Edmonton ، در خیابان 9539 102A ، 12 نفر در اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند. (ناتان گروس / اخبار CBC)

“ما روزانه از خانواده های مربوطه ایمیل می گیریم یا از عزیزانشان تماس می گیریم که می گویند:” من دیگر دوش نگرفتم ، صبحانه ام را نگرفتم. ” نگرانی های بهداشتی بسیاری وجود دارد که توسط خانواده هایی گزارش می شوند که توسط برخی از اپراتورها رفع نمی شوند. “

بانی رابرتز ، مدیر سایت Capital Care Lynnwood ، گفت: در لینوود ، که شیوع آن دو واحد را تحت تأثیر قرار داده است ، کمبود کارکنان به این معنی است که بیماران ممکن است به جای حمام یا دوش عادی ، حمام تخت بخوابند.

رابرتز در بیانیه ایمیل خود گفت: “کارکنان سایر واحدها در حمایت از این دو واحد در شیوع کمک می کنند.” “این بدان معنی است که برخی از خدمات بر واحدهای آسیب دیده تأثیر گذاشته یا کاهش یافته اند.”

سابرینا اتوال ، سخنگوی خدمات بهداشتی آلبرتا گفت ، در همین حال ، وضعیت در مرکز محله چینی ها بسیار چالش برانگیز است.

اتوال در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت: “مرکز مراقبت از محله چینی های Edmonton یک سایت مستقل است و هیچ سایت دیگری برای جذب نیرو وجود ندارد و آژانس های کارکنان نیز در تلاش برای حمایت از بسیاری از سازمان ها هستند ، برخی از آنها با AHS قرارداد بسته شده اند و برخی دیگر که چنین نیستند.”

اتوال گفت ، نیازهای اساسی مراقبت از جمله وعده های غذایی برآورده می شود.

پروتکل های پرسنلی مشکل دار

این شیوع مواردی را نشان می دهد که آزوکار و مایکل دمپسی ، معاون رئیس اتحادیه کارمندان استانی (AUPE) در آلبرتا ، آن را یک مشکل سیستماتیک در زمینه کارکنان امکانات مراقبت طولانی مدت می دانند.

دمپسی به سی بی سی نیوز گفت: “شیوع به سرعت در حال گسترش است ، تعداد زیادی از کارکنان تحت تأثیر قرار گرفته و آلوده شده اند.”

“کارگران کافی برای انجام این کار نیستند.… مدل هایی که ساخته شده اند با کمترین تعداد نیروی انسانی برمی گردند. و وقتی چیزی شبیه به این داشته باشید ، آنها آماده نخواهند شد.”

بسیاری از کارکنان ارائه دهنده مراقبت ، کارگران نیمه وقت هستند که در گذشته در چندین مکان کار کرده اند تا حقوق و مزایای تمام وقت خود را با مزایا ، از جمله مرخصی استعلاجی دریافت کنند.

در ماه آوریل ، مدیر ارشد پزشکی آلبرتا قانونی را وضع کرد که کارمندان را به یک محل کار محدود می کند ، اما آزوکار گفت که کمبود فعلی به معنای کار پرسنل در چندین سایت است.

حتی بدتر از آن ، ترس از درآمد از دست رفته ممکن است کارگرانی را تحت تأثیر قرار دهد که احساس نمی کنند بدون توجه به کار خود کار کنند.

وی گفت: “وقتی به دلیل بیماری نیاز به مرخصی هستند ، جبران خسارت نمی شود.” “بنابراین بسیاری از مردم در موقعیتی قرار گرفته اند که در شرایطی که احساس خوبی ندارند و هنوز به کار خود ادامه می دهند ، توانایی پرداخت حق را ندارند.”

آزوکار گفت ، دوستان مدیکر می خواهند بازرسی های منظم و اعلام نشده را برای اطمینان از برآورده شدن سطح کارکنان توسط اپراتورها ، پیروی از دستورات بهداشتی و ارائه سطح استاندارد بالایی از مراقبت ها مشاهده کنند.

وی گفت: “ما به دولت استان احتیاج داریم تا اطمینان حاصل كند كه شرایط كاری كارمندان ، یا از طریق پرداخت COVID یا برای گرفتن حقوق هنگام مجبور شدن در خانه و منزوی كردن خود ، مورد حمایت قرار گیرد.”

“ما باید اطمینان حاصل کنیم که این کارگران سالم هستند و توانایی کار در یک مرکز سالم را دارند.”

از روز دوشنبه ، 541 مورد مرگ در آلبرتا از COVID-19 رخ داده است که از این تعداد 358 نفر سالمند 80 سال به بالا بوده اند.