شیوع بیمارستان باعث خسارت به کارگران مراقبت های بهداشتی آلبرتا شد

نگرانی در مورد تعداد بیمارستانهایی که با شیوع COVID-19 در آلبرتا مقابله می کنند در حال افزایش است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سرویس های بهداشتی آلبرتا ، بیش از 160 مورد COVID در حال حاضر به شیوع فعال بیمارستان مرتبط است – و حداقل 20 مورد مرگ وجود دارد.

دکتر لیلا اسدی ، متخصص بیماری های عفونی در ادمونتون ، می گوید که چنین ویروسی در مورد ویروسی که چنین انتقال گسترده ای در جامعه دارد ، اجتناب ناپذیر است.

اسدی گفت: “این فقط یک ویروس اب زیر کاه است و به همین دلیل می توانید تمام تلاش خود را برای محافظت از افراد آسیب پذیر بکنید.”

“شما می توانید با تمام توان خود سعی کنید مناطق را از آن در امان نگه دارید. اما این فقط جواب نداده است.”

بیمارستانهایی با شیوع یا مراقب

در کلگری ، هر بیمارستان به جز پردیس بهداشت جنوبی یا با شیوع COVID دست و پنجه نرم می کند یا واحدهایی را تحت نظر دارد. مراقب بودن به این معنی است که شواهدی وجود دارد که مورد تأیید شده اخیراً در این واحد تعامل داشته یا در آن واحد مانده است.

دکتر آش سونپار ، پزشک پیشگیری و کنترل عفونت در ادمونتون گفت: “اساساً ، اگر قرار گرفتن در معرض نگرانی وجود داشته باشد ، شما با آن واحد تحت مراقبت تماس می گیرید.”

“اگر موردی در این واحد وجود داشته باشد ، آنرا شیوع آن می نامید. بنابراین با مشاهده موارد بیشتر در جامعه ، واحدهای تحت مراقبت خواهید داشت.”

از روز جمعه ، AHS گفت بیمارستان های کلگری با شیوع COVID-19 یا واحدهای تحت مراقبت شامل:

  • مرکز پزشکی کوهپایه دارای دو واحد در شیوع است. دو واحد در کوهپایه اکنون تحت نظر هستند.
  • مرکز پیتر لوغید دارای چهار واحد در شیوع است. در حال حاضر یک واحد تحت نظر است.
  • بیمارستان عمومی Rockyview دارای چهار واحد در شیوع است. در حال حاضر یک واحد تحت نظر است.
  • بیمارستان کودکان آلبرتا در حال حاضر یک واحد تحت نظر دارد.

علاوه بر این ، یک سفارش سایت واحد برای واحد 59 ، یک واحد انتقال در بیمارستان عمومی Rockyview ، با حداقل 19 مورد در حال انجام است. این بدان معناست که کارکنان ، مانند پرستاران ، دستیاران مراقبت های بهداشتی و امور اداری ، نمی توانند در هیچ واحد دیگری کار کنند.

AHS در یادداشتی برای کارمندان گفت که ممکن است انتقال مداوم در بخش وجود داشته باشد ، اما منبع هنوز مشخص نیست. احتمال انتقال کارگر به کارگر منتفی نشده است.

سوزان اسلید ، نایب رئیس اتحادیه کارمندان استانی در آلبرتا ، گفت که بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی خسته شده اند و وقتی همکاران به انزوا می روند ، بسیاری از آنها در دو شیفت کار می کنند.

اسلید گفت: “در حال حاضر دنیای ترسناکی در مراقبت های بهداشتی است و آنچه اکنون در سیستم مراقبت های بهداشتی اتفاق می افتد فقط یک فاجعه است.”