شهر کالگری به آخرین محدودیت های COVID پاسخ می دهد

ناهید ننشی ، شهردار کلگری و تام سامسون ، رئیس آژانس مدیریت اضطراری کلگری ، در مورد آخرین محدودیت های اعلام شده در روز سه شنبه توسط این استان گفتگو خواهند کرد.

  • CBC کلگری کنفرانس خبری را اینجا و فیس بوک ساعت 1:15 بعد از ظهر بصورت مستقیم پخش می کند

ننشی صبح روز چهارشنبه در شورا گفت که این شهر محدودیت های بیشتری را در نظر نمی گیرد ، اما بحث در مورد وضع وضعیت اضطراری جدید محلی ادامه دارد.

پیش از اعلامیه روز سه شنبه ، وی از Calgarians خواهش کرد که برای جلوگیری از گسترش COVID-19 و صبر نکردن برای اقدام استان ، کار درست را انجام دهند.

دولت آلبرتا در برابر خواستار اقدامات دقیق تر ، از جمله قفل قطع کننده مدار که توسط پزشکان و همچنین سامپسون توصیه شده است ، مقاومت کرده است.

محدودیت های جدید استانی شامل موارد زیر است:

  • اجتماعات اجتماعی داخل سالن: در هیچ محیطی (خانه های خصوصی ، فضاهای عمومی یا محل کار) اجازه اجتماعات اجتماعی سرپوشیده نیست. تماس های نزدیک در خانه باید محدود به افراد یک خانه باشد. این امر به ویزیت خدمات از طرف مراقبان ، مراقبین بهداشتی یا مراقبت از کودکان و ترتیبات مشارکت در امر والدین اعمال نمی شود. افرادی که به تنهایی زندگی می کنند می توانند حداکثر تا دو تماس غیر خانگی مشابه در تمام مدت محدود داشته باشند. جلسات گروه کار و پشتیبانی به عنوان اجتماعات اجتماعی در نظر گرفته نمی شوند اما باید اقدامات بهداشت عمومی را دنبال کنند و حضور در آنها را محدود کنند.
  • اجتماعات اجتماعی در فضای باز: اجتماعات اجتماعی در فضای باز به 10 نفر محدود می شود. رفت و آمد به داخل و خارج از خانه در اجتماعات حیاط خانه مجاز نیست. همه باید فاصله بگیرند و اقدامات بهداشت عمومی را دنبال کنند. جشنواره ها و رویدادها ممنوع است.
  • مدارس: از 30 نوامبر ، همه دانش آموزان پایه 7-12 کلاس بلافاصله به آموزش آنلاین می روند تا زمانی که تعطیلات زمستانی خود را آغاز کنند. دانش آموزان K-6 تا تعطیلات زمستانی برنامه ریزی شده خود (به طور کلی در 18 دسامبر) یادگیری حضوری را ادامه خواهند داد. یادگیری حضوری برای همه دانش آموزان یک هفته تا 11 ژانویه به تأخیر می افتد.
  • عروسی و تشییع جنازه: حداکثر 10 نفر برای مراسم عروسی یا خدمات تشییع جنازه.
  • عبادتگاه ها: گروه های مبتنی بر ایمان می توانند با ظرفیت اجباری کاهش یافته ، یعنی یک سوم از اشغال ساختمان ، کار کنند. استفاده از ماسک اجباری است. این تنها در مناطقی با وضعیت پیشرفته در نقشه COVID-19 استان قابل اجرا است.
  • کار از خانه: همه مشاغل تشویق می شوند تا آنجا که ممکن است کارمندان از خانه کار کنند. نخست وزیر جیسون کنی گفت که شامل کارمندان دولت استانی می شود.
  • مشاغلی که باید تعطیل شوند شامل سالن های ضیافت ، مراکز کنفرانس ، نمایشگاه های تجاری ، سالن های نمایش و سالن های کنسرت ، مراکز اجتماعی ، مکان های بازی کودکان و زمین های بازی سرپوشیده است. ورزش نیز در این گروه گنجانده شده است.
  • خوردنیها و آشامیدنیها: رستوران ها ، بارها ، میخانه ها و استراحتگاه ها باز خواهند بود. میزها می توانند حداکثر شش نفر از یک خانوار را در خود جای دهند ، در حالی که افرادی که به تنهایی زندگی می کنند می توانند با حداکثر دو تماس غیر خانگی که بخشی از گروه آنها هستند ملاقات کنند. آخرین تماس ساعت 10 شب ادامه خواهد داشت و م establishسسات مجوز غذاخوری باید ساعت 11 تعطیل شوند.
  • مشاغلی که می توانند باز بمانند با محدودیتهایی شامل بیشتر مشاغل خرده فروشی ، با ظرفیت محدود به 25 درصد از اشغال کد آتش نشانی است. این شامل مغازه های مشروبات الکلی و حشیش ، فروشگاه های مواد غذایی ، داروخانه ها ، فروشگاه های لباس ، فروشگاه های رایانه و فناوری ، سخت افزار ، کشاورزان خودرویی و معتبر و بازارهای فصلی است. همچنین سالن های سینما ، موزه ها و گالری ها ، کتابخانه ها ، کازینوها (اگرچه بازی های رومیزی باید بسته شوند) و مراکز سرگرمی داخلی نیز شامل این موارد هستند.
  • ماسک در محل کار داخلی: ماسک در تمام محل های کار داخلی در مناطق کلگری و ادمونتون اجباری است ، مگر در مواردی که به تنهایی در یک دفتر کار می کنید یا یک اتاقک با فاصله ایمن یا یک مانع مناسب. این مورد الزامات فعلی ماسک دانش آموز را در مدارس تغییر نمی دهد
  • مراکز تناسب اندام و تناسب اندام می تواند با ظرفیت کمتری کار کند ، اما فقط برای تمرینات فردی ، بدون تناسب اندام گروهی ، کلاس های گروهی ، آموزش گروهی ، تمرینات تیمی یا بازی ها.
  • یک لیست کامل محدودیت های جدید در وب سایت استان موجود است.
  • افسران صلح یا پلیس می توانند افرادی را که نقض محدودیت می کنند ، با پرداخت 1000 دلار در ازای هر جرم بلیط شده ، جریمه کنند.