شهر در حال بررسی مشاجره بین راننده ETS و مسافری است که فیلم گرفته شده است

پس از انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی ، درگیری فیزیکی بین یک راننده اتوبوس سرویس حمل و نقل Edmonton و یک مسافر ، شهر ادمونتون تحقیقات را آغاز کرده است.

یک مقام شهری روز جمعه تأیید کرد که درگیری – بین یک راننده مرد با ماسک و یک مسافر زن که نقاب ندارد – توسط مسافر دیگری در اتوبوس متوقف شده ETS ثبت شده است. این مقام شهری مشخص نکرد که اتوبوس در کدام مسیر قرار دارد.

این ویدئو با شرح عنوان در اینستاگرام منتشر شد که می گوید این حادثه به دلیل رفتارهای بی رویه مسافر و امتناع از پوشیدن ماسک آغاز شده است.

این شهر تأیید نکرده است که این حادثه مربوط به امتناع مسافر از ماسک پوشیدن بوده است.

از بعد از ظهر جمعه ، ویدیوی 60 ثانیه ای بیش از 4300 لایک در اینستاگرام داشت.

این نشان می دهد که راننده کیسه ای خاکستری را از درهای پشت اتوبوس به بیرون پرتاب می کند قبل از اینکه زن با یک دست او را از ژاکت بگیرد و دست دیگر خود را به صورت او هل دهد.

او سپس به عقب اتوبوس می رود و وسایل دیگری را برمی دارد و به درب ورودی می رود ، در حالی که راننده اتوبوس او را دنبال می کند.

‘شما مرده هستید’

هنگامی که زن از یک سد پلکسی به قسمت صندلی راننده رسید ، راننده او را از در خارج می کند.

او سه بار دیگر سعی می کند برگردد و شنیده می شود که راننده را به چالش می کشد. هر بار که او وارد اتوبوس می شود ، راننده او را به بیرون هل می دهد.

زن در لحظه ای به راننده می گوید: “تو مردی.” او آخرین بار با بسته شدن درها ، او را به بیرون رانده و مدت کوتاهی بازوی او را به دام می اندازد. این فیلم خنده مسافران دیگر را به تصویر می کشد.

بیرون از خانه ایستاده ، به نظر می رسد زن قبل از اینکه راننده دور شود ، به اتوبوس لگد می زند.

کری هاتن-مک دونالد ، مدیر ادغام تجارت و توسعه نیروی کار در شهر ادمونتون ، گفت که این حادثه به طور کامل بررسی خواهد شد.

هاتون-مک دونالد در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت: “اولویت ما بررسی آنچه اتفاق افتاده و تعیین اینکه آیا تخلفی رخ داده است است.”

وی گفت که این شهر نگران ایمنی و امنیت برای همه افراد درگیر است.

وی گفت: “کارکنان و مشتریان ETS درمورد حمل و نقل درمورد اقدامات خود پاسخگو هستند. در این مورد خاص ، ما در حال بررسی شرایط پیرامون این موضوع هستیم و مراحل بعدی را به طور مناسب تعیین خواهیم کرد.”

“ممکن است اقدامات عملیاتی برای یک اپراتور انجام شود ، زیرا براساس یافته های تحقیق در نظر گرفته شده است. همچنین در صورت ضمانت اقدامات وی ، مشتری می تواند برای مدتی از مالکیت ETS منع شود.”

وی گفت: اپراتورها برای تنش زدایی از حوادث آموزش دیده اند و در صورت لزوم می توان افسران صلح ترانزیت یا سایر پرسنل اورژانس را فراخوانی کرد.

استیو بردشاو ، رئیس اتحادیه حمل و نقل تلفیقی محلی 569 ، گفت که اتحادیه پشت راننده خواهد ایستاد.

وی گفت: “اقدامات این اپراتور برای محافظت از سلامتی و سلامتی همه مسافران ، مسافران و خود او انجام شده است.” “ما اپراتورها یا اعضا را برای برخورد با مردم ارتقا نمی دهیم. ما چنین چیزی را نمی خواهیم.”

این ویدیو مملو از نظرات است ، بسیاری از آنها در حمایت از راننده هستند ، چیزی که بردشاو گفت او نیز می شنود.

بردشاو گفت که خطرات بیماری همه گیر درگیر رانندگان است.

وی گفت: “اپراتور به وضوح خانواده ای دارد كه باید به خانه آنها برود.

وی گفت برخی از رانندگان عصبی هستند در حالی که دیگران “کاملاً ترسیده اند”.

ATU ، که در سراسر ایالات متحده و کانادا فعالیت می کند ، نزدیک به 100 عضو خود را به COVID-19 از دست داده است.