شل به مشتریان این امکان را می دهد تا انتشار کربن خود را با دو سنت در لیتر جبران کنند

شل کانادا در حالی که در یکی از 1400 ایستگاه خود در سراسر کانادا پر می شود ، به مشتریان آگاه از کربن اجازه می دهد تا دو سنت برای محیط زیست دریافت کنند.

شعبه کانادایی Royal Dutch Shell برنامه خنثی Drive Carbon Neutral خود را برای کمک به مشتریان در خرید اعتبارات جبران شده برای کاهش انتشار خالص دی اکسید کربن از تولید ، تصفیه و سوزاندن سوخت های فسیلی ، از روز پنجشنبه آغاز می کند.

“ما تقاضای زیادی از طرف مشتری برای شروع کمک را می بینیم. مشتری که شاید توانایی خرید یک ماشین الکتریکی را ندارد اما می خواهد برای کمک به محیط زیست کاری انجام دهد چگونه درگیر می شود؟” مایکل کروزرز ، رئیس شرکت شل کانادا در مصاحبه ای گفت.

“این بخشی از انتقال است در حالی که ما همچنان به دنبال ترکیبی از انرژی خود به عنوان یک شرکت به سمت انرژی های تجدیدپذیر و سوخت های تجدیدپذیر هستیم.”

چگونه کار می کند

برنامه ارائه شده از طریق برنامه EasyPay شل تا پایان دسامبر رایگان خواهد بود ، هنگامی که از کسانی که ادامه می دهند خواسته می شود دو سنت در هر لیتر کمک کنند.

وقتی مشتریان از طریق این برنامه شرکت می کنند ، شل می گوید که این مقدار میزان انتشار کربن حاصل از سوختی را که خریداری می کنند محاسبه می کند و معادل اعتبارات کربن را برای جبران انتشار تولید می کند.

این گزارش گفت که اعتبارات کربن را از پروژه کربن جنگل دارک وودز ، ابتکار حفاظت از طبیعت کانادا تأمین می کند.

Crothers گفت ، اعتقاد بر این است که این برنامه اولین برنامه در کانادا است. وی افزود که پیشنهادات مشابه شل در اروپا با استقبال زیادی روبرو شده است ، به عنوان مثال تقریباً 20 درصد از مشتریان در هلند ثبت نام می کنند.

بودجه پروژه بازسازی جنگل قبل از میلاد

شل همچنین اعلام کرد که بودجه ای را برای پروژه بازسازی جنگل های داخلی قبل از میلاد با همکاری Central Chilcotin Rehabilitation ، یک شرکت جنگلداری Tsilhqot’in ، برای کاشت 840،000 درخت بومی تأمین خواهد کرد.

رئیس جو آلفونس ، رئیس قبیله ای برای دولت ملی Tsilhqot’in ، در بیانیه ای گفت: “جوامع ما در اثر آتش سوزی در سال 2017 ویران شدند ، که نتیجه جنگل های ضعیف مدیریت شده بود.”

“پروژه جنگل کاری و بازسازی جنگل فرصتی برای رشد اقتصادی در داخل کشور ما است و به ما اطمینان می دهد که جنگل ها به درستی مدیریت می شوند و به نفع همه اکنون و نسل های آینده است.”

هزینه پروژه دوساله درختکاری منتشر نشده است. Crothers گفت که بودجه حتی اگر سیستم نظارتی فعلی به Shell اجازه نمی دهد اعتبارات جبران کننده کربن را از آن دریافت کند ، تصویب شده است ، اگرچه امید این است که در آینده تغییر کند.

رویال هلند شل قصد دارد 200 میلیون دلار آمریکا در سال های 2020 و 2021 در اکوسیستم های طبیعی به عنوان بخشی از برنامه تغییرات آب و هوایی جهانی سرمایه گذاری کند. این شرکت هدف خود را تعیین کرده است که تا سال 2050 یک انتشار دهنده صفر خالص باشد.

حضور Shell در کانادا در سال 2017 کاهش یافت ، زیرا بیشتر دارایی های روغن آلبرتا خود را به منابع طبیعی طبیعی کانادایی مستقر در کالگری واگذار کرد ، هرچند که این اپراتور است و 10 درصد علاقه به پروژه تجدید و نگهداری و ذخیره سازی کربن اسکاتفورد و Quest دارد. در نزدیکی ادمونتون ، واقع در مجاورت 100 درصد کارخانه های تصفیه خانه و مواد شیمیایی آن.

همچنین این کنسرسیوم در حال ساخت پروژه صادرات 40 میلیارد دلاری LNG کانادا در سواحل غربی است و منافع تولید نفت و گاز معمولی را حفظ می کند.