سد Beavers شلوغ رودخانه Bow با سدی از ساحل به ساحل در نزدیکی باغ وحش کلگری

رودخانه Bow به دلیل وسعت بسیار زیاد شهرت دارد ، اما این امر باعث نشده است که خانواده ای از مخروط ها سدی درست در آن طرف رودخانه در قلب کلگری بسازند.

سد بیورر درست در نزدیکی باغ وحش کلگری است ، در حدود 50 متری شرق پل Baines ، که باغ وحش را به Memorial Drive متصل می کند ، و در ساحل به ساحل می رود در منطقه ای که رودخانه Bow تقسیم می شود و به جزیره باغ وحش می رود.

طبیعیان برایان کیتینگ سد بعید را هنگام بیرون رفتن از کنار رودخانه مشاهده کرد. کیتینگ گفت Homestrech این فقط به دلیل کمبود آب امکان پذیر است.

“در این زمان از سال ، فقط یک جریان کوچک آب وجود دارد که از آن طرف جزیره پایین می آید ، اما سد در ایجاد منطقه ای از آب مسطح ، که اکنون به عنوان یک برکه در بالای آن منجمد شده است ، موفق عمل کرده است. جریان ، “کیتینگ گفت ، و اضافه کرد که ساخت و ساز جامد است.

این سد از کنده ها و شاخه های بزرگ و کوچک ساخته شده است که همراه با سنگ و گل نگه داشته شده اند.

کیتینگ گفت: “به نظر می رسد حتی برخی از سنگهای اندازه طالبی به اندازه خوب روی بعضی از آنها نشسته است.”

“شما فقط می توانید تصور كنید كه بیور با نگه داشتن مكرر آن سنگ ، و بیرون آوردن سنگ و گل و لای و بقایای مختلف ، بسیاری از شاخه ها ، حتی برخی از چوب های بزرگ در حال راه رفتن است.”

زیر یخ زندگی کن

کیتینگ گفت: نگه داشتن مقداری آب عمیق برای زنده ماندن مخازن برای زمستان در زیر یخ ضروری است.

وی گفت: “اگر بیور بتواند حوضچه زمستانی را بدون یخ زدگی تا ته آن زنده نگه دارد ، حتی اگر سد در بهار سال آینده ناپدید شود ، حداقل هدف زمستان را خواهد داشت.”

“این یک مکان امن برای بیور فراهم می کند تا در تمام طول زمستان زیر یخ تغذیه کند و به بیور اجازه دسترسی به زیر یخ را به مکانهایی می دهد که می تواند ظهور کرده و بالا برود و غذای تازه بدست آورد.”

بیورها پوست را می خورند ، حدود یک کیلو در روز ، و آنها این غذا را به صورت چوب و شاخه ذخیره می کنند ، که آنها را در پاییز قطع می کنند. (کوچا سلیمانویچ / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

بیورها پوست را می خورند ، حدود یک کیلو در روز ، و آنها این غذا را به صورت چوب و شاخه ذخیره می کنند ، که آنها را در پاییز قطع می کنند.

کیتینگ گفت: “آنها این قلمه ها را در زیر آب مربا زده و سپس یخ بالای آن تشکیل می شود و مخازن لب هایی دارند که می توانند پشت دندان های خود جمع کنند تا بتوانند زیر آب بخورند.”

“و تا زمانی که ایجاد نشود ، می دانید شرایطی وجود دارد که باید ایمنی دهنده ها را ایمن نگه دارد تا زمانی که تا انتها منجمد نشود.”

کیتینگ گفت که وی آخر هفته این کراشان را مشاهده نکرده است ، اما یکی از آنها را در پاییز دیده است.

کیتینگ گفت: “ما به پایین نگاه کردیم و یک بیور را دیدیم که یک برش نسبتاً بزرگ را می کشد.” “ما تماشا می کردیم که این بیور چگونه این شاخه را به پایین رودخانه می کشد و سپس وارد رودخانه می شود و در پایین دست شنا می کند. بنابراین من فکر می کنم این بیور مدت زیادی است که روی این سد کار می کند.”

Beavers در تمام زمستان ها تحت ایمنی یخ تغذیه می کنند و فعال می مانند و از تهیه پوست آنها جشن می گیرند.

“هنگامی که آنها در خشکی بیرون می آیند و سنگین و کند هستند و البته در خارج از شهر ، در مکانهایی مانند Banff و Kananaskis ، هنگامی که مجبور می شوند ایمنی محیط زیر آب خود را ترک کنند ، آنها طعمه آسان گرگ ها و کینگ گفت:

“بنابراین دفاع آنها واقعاً یک لژ خوب ساخته شده با ورودی است که در زیر یخ است تا بتوانند با امنیت وارد و خارج شوند. و کسی فکر می کند که زیر آن یخ آرام است.”

مهندسین محیط زیست

کیتینگ گفت که بیورها تنها حیواناتی هستند که برای خود خانه درست می کنند و چشم انداز را تغییر می دهند.

کیتینگ گفت: “آنها می توانند مسیرهای آب را تغییر دهند ، می توانند جنگل ها را طغیان کنند ، تالاب های جدیدی ایجاد می کنند. و این باعث ایجاد یک گروه بسیار زیبا از زیستگاه ها می شود.”

“یک بیور وارد یک محیط جنگلی می شود ، به عنوان مثال ، این اساساً یک فرهنگ است. و آنها یک زیستگاه لبه ای ایجاد می کنند ، که از نظر زیست شناختی بسیار غنی است. البته ، برای ما ، بعضی اوقات باعث ایجاد مشکلاتی می شوند. این مشکل قدیمی است ما در برابر جانوران. “

کیتینگ گفت این سد نباید در زمستان مشکلی ایجاد کند و در آبهای روانآبی رواناب بهار خود را حفظ نخواهد کرد.

وی گفت: “هنگامی که رواناب برف آغاز می شود ، بهار سال آینده شکست خواهد خورد.” “به هیچ وجه امکان کار یک سد بیور وجود ندارد ، این سد تقریباً یک شبه وقتی آب شروع به بالا آمدن می کند به تاریخ تبدیل خواهد شد. اما … به طرز شگفت انگیزی ، به نظر می رسد اکنون تا حدی کار می کند.”


با پرونده هایی از The Homestretch.