سایت دانلود مقاله اشپرینگر – معرفی

هر ژورنال، قاعده و قانون و ملاک خاص خود را برای نوشتن مقاله، ارسال مقاله، ویراستاری مقاله، داوری مقاله، ارزشیابی مقاله، انتشار مقاله، هزینه های انتشار، دسترسی به مقاله، سیستم منبع دهی، سیستم ارجاع و امثالهم دارد و این را باید در سایت نشریات علمی در حوزه مورد نظر جویا شوید. اگر روش جستجوی حرفه ای در PUBMED را بیاموزید، به راحتی میتوانید ترندهای علمی و جدید ترین یافته ها در حوزه های گوناگون را برای نوشتن مقاله درسی و منبع یابی برای پایان نامه ارشد و دکترا پیدا کنید. برای ثبت مقاله علمی و انتشار آن، حتما به دنبال معروف ترین و مشهور ترین ژورنال های بین المللی حوزه کاری خود نباشید. با اضافه کردن این کاراکتر به پایان کلید واژه یا کلید واژه ها، کلیه کلماتی که از لحاظ املایی ریشه یکسانی با کلید واژه مربوطه دارند بازیابی می شوند. جستجوی مقاله علمی هم از طریق موتورهای جستجو مثل گوگل یا گوگل اسکولار امکان دارد، هم از طریق سایت های مرجع علمی بین المللی در رشته مورد نظر شما یا از طریق ایندکس هایی که در تصاویر بالا به آن اشاره شد. شاید اینکه یاکوب جرج رابرز (Jacobus George Robbers) تصمیم گرفت از نام یک بنگاه انتشاراتی تعطیلشده قرن هفدهمی برای شرکت انتشاراتی کوچک خود در هلند استفاده کند عجیب به نظر میرسد.

دانلود مقاله های Ieee در آن زمان رابرز تصمیم گرفت از اسم امروزیتر Elsevier برای شرکت جدیدش استفاده کند – تا هم به سابقه درخشان الزویر احترام گذاشته باشد و هم اینکه فعالیتهای خودش را فروتنانه متمایز کند – زیرا میدانست که نام انتشاراتی قدیمی هم در داخل هلند و هم خارج از آن نشان اصالت است. سوالی که در این مقاله به دنبال یافتن پاسخ برای آن بودیم چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟ برای خواندن مقاله علمی خوب، آن را یک بار به صورت روزنامه ای بررسی کنید. از شروع ترجمه کتاب، فکسی را به تمام دانشگاههای سراسر کشور ارسال میکند که در آن، … سپس لینک صفحه ای که مقاله در آن قرار گرفته است و یا شناسه دیجیتال (doi) آن را در محل مشخص شده در سایت کپی کنید و دکمه دانلود را کلیک نمایید، پس از وارد کردن کد تصویر امنیتی، درخواست شما ارسال و فایل شما آپلود می شود که با کلیک بر روی دکمه دانلود مقاله، می توانید فایل مورد نظرتان را دریافت کنید. برنامه vShare این قابلیت را در اختیار کاربران قرار میدهد تا بدون نیاز به جیلبریک کردن آیفون یا آیپد خود بتوانند نسبت به دانلود و نصب رایگان بسیاری از اپلیکیشن های پولی اپ استور بپردازند!

دانلود مقاله از سایت گنج
اساتید دانشگاه های صنایع غذایی تاکید دارند در صورتی که کار پایان نامه و یا تحقیقی را قرار است انجام دهید باید بر مبنی مشخص انجام گیرد و این مبنی و اساس مقاله بیس می باشد . ترجمه تخصصی مقاله ISI از یزد، سایت دانلود مقالات ساینس دایرکت انجام گشت. چگونه مقاله علمی ثبت کنیم؟ دانلود رایگان مقالات علمی از کلیه پایگاه های علمی جهان، نظیر رایگان دانلود مقاله از ساینس دایرکت (ScienceDirect)، دانلود رایگان مقاله از IEEE، دانلود رایگان مقاله از Springer، دانلود رایگان مقاله از وایلی (Wiley)، دانلود رایگان مقاله از تیلور فرانسیس (Taylor & Francis)، دانلود رایگان مقاله از AIAA و … بعضی وقت ها این سرویس رایگان است و بعضی وقت ها هزینه اندکی بابت آن دریافت می کنند. مواد: این بخش مشتمل بر ۴۶۰۰ کتاب، ۱۰۰ ژورنال و بیش از ۱۱۵ سری کتاب در زمینه های بیومتریال و مواد طبیعی، سرامیک، شیشه، کائوچو و مواد مرکب و ترکیبی ، خصوصیات و آنالیز مواد،مواد فلزی و سازه ای،فناوری نانو،مواد الکترونیکی،پلیمرو پوشش و خوردگی می باشد.

عمده ­ترین منابع وب مورد استفاده در این خصوص، «پایگاه های اطلاعاتی» یا «Information Databases» هستند. خوب اینجا شما باید در حوزه های مختلف، مطالعات تکمیلی داشته باشید تا منظور نویسنده یا نویسندگان مقاله دانلود شده را درباره این اصطلاحات و واژه ها و امثالهم بدانید و بفهمید. مقالات علمی مشابه با مقاله خود را در بخش معرفی و conclusion بررسی کنید. اگر به مقالات علمی مشابه با مقاله مورد نظر خود دسترسی پیدا کردید و قابل دانلود نبود، منابع آنها را بررسی کنید. اگر شما مقاله علمی پژوهشی میان رشته ای دانلود کردید و برای فهم آن به مشکل برخورد کردید، روی کلید واژه های اصلی، های لایت کنید و سپس از دوستان یا اساتید و کارشناسان آن رشته بخواهید به زبان ساده، درباره این موضوعات به شما توضیح داده و کاربرد آن کلمه یا عبارت یا اصطلاح را در داخل متن مقاله، به شما توضیح دهند. دوستان تازه کار و تازه وارد به دوره های تحصیلات تکمیلی در نظر داشته باشند که اگر در شاخه علوم پایه و مهندسی هستند ، اگر چه ممکن است در مقالات فارسی برخی از تازه های علوم و دانش مرتبط با خود را پیدا نمایند ، اما بدون شک در صورتی که به خواندن مقالات فارسی عادت کنند و به همین قدر اکتفا نمایند ، قطعا از غافله علم عقب خواهند ماند.