ساسک مردی متهم به نقص در رانندگی باعث مرگ در تصادفی که باعث کشته شدن نوجوانان پارک شرود شد

به دنبال تصادف دو خودرو در جنوب قلعه ساسکاچوان که منجر به کشته شدن دو نوجوان آلبرتا شد و یک سوم نیز به شدت مجروح شد ، یک مرد 45 ساله ساسکاچوان با اتهامات رانندگی دچار اختلال شده است

در یک خبرنامه ، فورت ساسکاچوان RCMP اظهار داشت که متهم در 17 سپتامبر هنگامی که وانت بار او در حال رانندگی با یک SUV در بزرگراه 21 در نزدیکی Township Road 542 بود ، دچار نقص شد ، این تصادف حدود ساعت 9 شب اتفاق افتاد.

دو نفر از سه نوجوان SUV – کای پیترز 16 ساله و الکساندرا اولینگتون 17 ساله هر دو از پارک شرود – در صحنه جان باختند.

مورگان مالتبی 15 ساله سوم نیز با جراحات “تغییر دهنده زندگی” در بیمارستان باقی مانده است. RCMP در خبرگذاری روز سه شنبه گفت ، خانواده وی در فورت ساسکاچوان “امیدوارند که به زودی توانبخشی برای تحرک وی آغاز شود.”

با انتشار این خبر ، پس از تصادف ، مأموران تحقیقات فوری در مورد راننده را آغاز کردند.

“تحقیقات پیچیده” شامل یک تحلیلگر برخورد و بازسازی پزشکی قانونی در محل ، شواهد شاهد و تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی از میزان الکل خون راننده بود.

متهم – ساکن کارونپورت در جنوب ساسکاچوان – به اتهام کارکرد یک وسیله نقلیه موتوری در حالی که دارای نقص در مرگ و عملکرد خطرناک یک وسیله نقلیه موتوری است باعث مرگ شده است.

وی همچنین متهم به کارکرد یک وسیله نقلیه موتوری در حالی که دارای نقص در ایجاد صدمات جسمی و فعالیت خطرناک یک وسیله نقلیه موتوری است که باعث صدمه جسمی شده است.

Cpl. “خانواده های سه قربانی این حادثه ابراز آسودگی کردند که این تحقیقات منجر به اتهام شده است.” Devon Lafreniere در بیانیه ای گفت.

“انتظار برای این خبر برای خانواده ها سخت بوده است و گرچه آنها می فهمند که روند جنایی در حال انجام چالش برانگیز است ، اما در نهایت یک گام به جلو است.

“RCMP با واحد خدمات قربانی به حمایت از خانواده ها در طول مسیر طولانی خود ادامه خواهد داد.”