سازمان دهندگان ضد ماسک برای تظاهرات آخر هفته در کلگری متهم شدند

برگزارکنندگان یک تجمع ضد ماسک در کلگری در آخر هفته به دلیل نقض دستورات بهداشت عمومی متهم شدند. یکی از آنها مبلغ خیابانی در مرکز شهر است که به دلیل رفتار متهم مشابهی در اوایل همه گیری جریمه شد.

صدها روز شنبه در اعتراض به ماسک های مجاز و سایر اقدامات بهداشت عمومی جهت جلوگیری از شیوع COVID-19 از طریق مرکز شهر کلگری راهپیمایی کردند.

این اتهامات تحت قانون بهداشت عمومی است.

واعظ خیابانی Art Pawlowski به دلیل عدم استفاده از پوشش صورت و نداشتن مجوز رویداد با بلیط روبرو می شود.

دیوید پاولووسکی و رایان آودت هر یک به دلیل عدم استفاده از پوشش صورت در صورت لزوم ، متهم می شوند.

پلیس به دنبال سه نفر دیگر است که آنها نیز با اتهاماتی روبرو هستند.

پلیس می گوید که برای اولین بار نقض قانون بهداشت عمومی 1200 دلار جریمه است. تخلفات آیین نامه ماسک 50 دلار جریمه است.

در ماه آوریل ، آرت پالووسکی ، که یک کلیسای خیابانی را هدایت می کند ، به جرم برگزاری اجتماع بیش از 15 نفر در المپیک پلازا ، 1200 دلار جریمه شد.

پلیس گفت بلیط بلافاصله شنبه صادر نشد زیرا افسرانی که در این تجمع شرکت کرده بودند نگران امنیت آنها بودند.

سرویس پلیس کلگری در بیانیه ای مکتوب گفت: “صدور بلیط در زمان ارتکاب جرم همیشه با احتیاط نیست.” “به عنوان مثال ، در هنگام اعتراض یا رویدادی که احساسات در آن زیاد است.”

صحبت کردن در چشمی کلگری روز چهارشنبه ، رایان پلکایتیس ، رئیس آئین نامه رسمی شهر ، گفت که پلیس و افسران آیین نامه در آخر هفته با هم همکاری کردند تا مدارک علیه سازمان دهندگان را جمع کنند.

“با حرکت به جلو ، پیش بینی می کنم در صورت ادامه برخی از این تجمعات ، و در صورت عدم رعایت دستور بهداشت عمومی ، ما به همان کار ادامه خواهیم داد. و امیدوارم که از طریق اجرای قانون ، بتوانیم برخی از این رفتارها را مهار کنیم.”

این اعتراضات ماههاست که هر هفته در شهر و سراسر کشور برگزار می شود ، اما اعتراضات شنبه برای اولین بار از زمان اعلام محدودیت 10 نفره در تجمع در فضای باز توسط آلبرتا بود که پنج روز زودتر اعلام شد.