زینت امان با اورفی جاوید ملاقات می کند، طرفداران فکر می کنند بازیگر کهنه کار از انتخاب های مد خود راضی نیست – اخبار سرگرمی، فرست پست

اخیراً، زینت امان، هنرپیشه کهنه کار، با اورفی جاوید در راه اندازی فروشگاه جدید آمیت آگاروال طراح مد در دهلی ملاقات کرد. ویدئویی که توسط DietSabya به اشتراک گذاشته شده است، گفتگوی بین این دو را نشان می دهد و طرفداران فکر می کنند که این بازیگر کهنه کار از انتخاب های مد جاوید راضی نیست.

زینت امان بازیگر کهنه کار فاش می کند: «من به صورت افراطی فیلم Jubilee را تماشا کردم، شگفت انگیز بود.

زینت امان فاش می‌کند که اگر برای فیلم Jubilee انتخاب می‌شد، می‌خواست نقش شخصیتی را که توسط وامیقا گابی نوشته شده بود بازی کند.

در سال 2021، زینت امان در روز یکشنبه، 6 ژوئن، به عنوان مهمان ویژه، نمایش واقعیت خوانندگی Indian Idol 12 را به نمایش گذاشت. این قسمت شاهد اجراهای قابل توجهی از سوی شرکت کنندگان بود، در حالی که این بازیگر کهنه کار نیز در برخی از آهنگ های خود اجرا کرد. ویدیوهای کمی که توسط تلویزیون سونی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، بازیگر زن دیروز را در حال اجرا با خوانندگان روی صحنه نمایش می دهد.

او در این آهنگ شرکت کرد “دو لافزون کی کاهانی” از فیلم سال 1979 که آمیتاب باچان را نیز در نقش اصلی داشت. زینت امان پس از این برنامه در مورد تجربه خود و خاص بودن آن قسمت صحبت کرد. آمدن به این مرحله احساس بسیار خوبی داشت. همه چیز برای من بسیار خاص بود.» او در یکی از ویدیوها گفت.

صحبت از اجرای او در آهنگ های کلاسیک دو لفزو کی کاهانی و “بور بهای”، او به اشتراک گذاشت که کارهای کوچک انجام شده توسط شرکت کنندگان به زیبایی به او ارائه شده است.

در طول اجرای خود، او در حال نشستن در یک قایق در حال بازسازی سکانسی دیده شد دو لفزو کی کاهانی. «قایق بازسازی شد، کل آن صحنه. دانمارکی (شرکت کننده Mohd Danish) یک گل به من داد. آن چیزهای کوچک، کوچک و دوست داشتنی وجود داشت. زمانی که یک شرکت کننده آهنگ را از ساتیام شیوام ساندارام (“بور بهای”) یاد آن لحظه افتادم. امان در این ویدئو افزود: خیلی زیبا ارائه شد.

در کنار شرکت کنندگان، داوران Indian Idol، آنو مالیک و هیمش رشامیا نیز در حال لذت بردن از اجرای او روی صحنه اسیر شدند.

این ساتیام شیوام ساندارام بازیگر زن آخرین بار در آشوتوش گواریکر دیده شد پانیپات که در سال 2019 منتشر شد. او بعدی در فیلم معمای قتل کاپیل کاوستوب شارما با عنوان Margaon: The Closed File. این فیلم پیش رو ادای احترامی است به آثار نویسنده مشهور آگاتا کریستی. امان در نقش یک کارآفرین مستقل در این فیلم دیده می شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام