زوج کلگری برای جمع آوری پول برای کسانی که تحت تأثیر توفان در فیلیپین قرار گرفته اند ، کیت های فانوس فروشی می فروشند

مجموعه ای از توفان های ویرانگر در فیلیپین یک زوج کالگری را بر آن داشته است تا با ساخت و فروش کیت های فانوس و کمک های مالی خود برای کمک به مصیبت ، نور بیشتری را برای کسانی که آسیب دیده اند ، نشان دهند.

امسال ، سالانه فصل توفان در فیلیپین هزاران نفر را بی خانمان کرده و ممکن است یک بحران انسانی طولانی مدت ایجاد کند.

اریک دیزون و همسرش لاو ایده ساخت و فروش “کیت های بسته بندی” را داشتند که یک فانوس سنتی فیلیپینی است و شکل آن مانند ستاره بیت لحم است.

فصل توفان در فیلیپین امسال به ویژه ویران کننده بوده است و یک زوج کالگری امیدوار است که با فروش کیت های فانوس ، زندگی کسانی را که رنج می برند روشن کند. (مایک سیمینگتون / CBC)

وی به مایک سیمینگتون از سی بی سی گفت: “ما ایده ساخت کیت پارول ، فانوس کریسمس فیلیپینی را به عنوان کیت که در آن مردم می توانند آن را خریداری کنند و خانواده ها می توانند آن را تهیه کنند ،”.

وی گفت: “امسال نیمه سختی بود ، ما دو فوق العاده طوفان داشتیم ، آن را از طریق اخبار شنیدیم و همچنین دوستان و خانواده ، دوستان در اینجا در کلگری داریم که خانواده های آنها تحت تأثیر قرار گرفتند.”

دیزون می گوید همه آنها در حال حاضر باید سعادت و آرامش را پیدا کنند ، بنابراین اگر این به معنای استفاده از میراث آنها برای یافتن قدرت است ، باید این کار را انجام دهند.

وی گفت: “چه بهتر که خانواده دور هم جمع شوند و این ستاره را که نماد امید و آرامش است ، بسازیم.”

اریک دیزون می گوید که خانواده هایی را می شناسد که تحت تأثیر طوفان ها قرار گرفته اند و می دانسته اند که باید کاری برای کمک به آنها انجام دهد. (مایک سیمینگتون / CBC)

همسرش ، لاو ، می گوید که هر کیت همه چیزهایی را که شما برای ساخت یک فانوس معتبر بامبو نیاز دارید را دارد و تکمیل آن حدود یک ساعت طول می کشد.

وی گفت: “بنابراین از سیم به مقوا ، ما میله های چسب را به الاستیک ها ارائه می دهیم … بنابراین ، بله ، همه چیز در کیسه با چراغ های کریسمس نیز کامل است.”

تاکنون کیت ها از در بیرون پرواز می کردند.

گری سالیدو ، که 10 عدد از این فانوس ها را خریداری کرده است ، می گوید که ساختن آنها او را به کودکی در فیلیپین می برد.

“پسرم که اساساً اینجا بزرگ شده است [in Calgary] در حالی که این کار را انجام می دادم ، داستان های جوانی را به اشتراک می گذارم و بنابراین همه خاطرات خوب را از خانه به ارمغان می آورد. “

این زوج بیش از 200 کیت به قیمت 20 دلار فروخته اند که خرید از طریق صفحه فیس بوک آنها امکان پذیر است.


با پرونده هایی از مایک سیمینگتون و The Homestretch.