ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

شاید بتوان گفت استفاده از ردیاب مگنتی بهترین و سریع ترین راه حل ممکن برای این افراد است. مرکز مشاوره ما روزانه به تعداد زیادی از مشتریان مشاوره و راهنمایی ارائه میکنه، خیلی از مشتریان ما که اطلاعات چندانی در مورد ردیاب مگنتی ندارن ذهنشون درگیر سوالات و ابهاماتی هست که مشاوران ما آنها را راهنمایی میکنند، اینجا برخی از پرسش و پاسخ های پر تکرار رو قرار میدیم، شاید جواب خیلی از سوالات شما اینجا باشه… هم چنین اگر کسب و کاری دارید که می خواهید خودرو ها را کنترل کنید، استفاده از ردیاب را به شما توصیه می کنم.

ردیاب حتی با شدیدترین تکان ها هم از بدنه جدا نمی شود. ردیاب مگنتی GM2500 با استفاده از آهنرباهای قدرتمندی که دارد بدون سیمکشی و در هر جایی از خودرو قابل نصب است. این ردیاب به خوبی در برابر آب، ضربه و حرارت عایق بندی شده است و با استفاده از آهنربایی قوی در بدنه، قابلیت نصب در تمام بخش های خودرو را داراست. این ردیاب دارای 6 آهن ربای قوی می باشد که می توان سریع و بدون نیاز به نصب آن را به هر سطح فلزی مانند ماشین شخصی و شرکتی , بارهای ترانزیتی, کندو عسل, لوازم خانگی و دیگر اشیای گرانقیمت بچسپانید بطوری که با قدرت دو دست به سختی کنده می شود، ضدآب و ضد ضربه و ضد گردوغبار است و در برف و باران یا گرمای شدید بخوبی کار می کند و می توانید آن را به جاهایی مانند زیر ماشین, زیر صندلی, زیر سپر عقب و جلو ماشین, ردیاب آهنربایی شارژی داخل گلگیرهای جلو و عقب و …

این قاب دارای پایه های آهنربایی بسیار قوی و محل اتصال شارژر است و در محل مناسبی در بیرون یا داخل خودرو چسبانده میشود. از مهمترین قابلیتها و امکانات ردیاب خودرو GM2500 این است که هیچگونه چراغ و صدایی برای جلب توجه ندارد و به صورت کاملا مخفی در هر خودرو و وسیلهای قابل نصب است؛ ویژگیهایی که برشمردیم همگی در کنار هم باعث شده که ردیاب مگنتی GM2500 به یکی از بینقصترین و بهترین ردیاب در ایران تبدیل شود.

انواع ردیاب هایی که برای وسایل نقلیه مختلف مانند قایق، دوچرخه، موتور و یا خودرو استفاده می شود نیاز به اتصال سیم کشی به وسیله موردنظر دارند که علاوه بر هزینه خرید ردیاب، باید هزینه نصب و زمانی برای نصب آن نیز در نظر گرفت. هر شخصی بدون کوچکترین دانش و سواد کافی است فقط آنرا بوسیله آهن ربا داخلی که دارد به هر جایی بچسپاند و می تواند برای ردیابی خودرو ، شخصی، وسایل گرانقیمت و … برای راه اندازی این مکان یاب تنها نیاز به نصب یک سیمکارت درون محصول دارید و خوشبختانه با تمام اپراتور های داخلی سازگار است.