ردیاب حیوانات و نکاتی که در مورد آن نمی دانستید! – ایران رهیاب

همه چیز از نحوه چسباندن ردیاب به یقه یا تبدیل شدن به یقه و ترکیب گرفتن تا نرخ اشتراک، نحوه اتصال ردیاب به محدوده موارد مهمی هستند که باید در مورد آنها فکر کنید. اگر نگران گم شدن حیوانات اهلی خود هستید، بهترین راهکار متصل نمودن ردیاب جی پی اس به حیوان خانگی است که تا هر موقع بخواهید موقعیت آن را بیابید.پشت این ردیاب یک عدد سیم کارت نصب می شود که حتی در مکان های بسته که دریافت امواج جی پی اس مقدور نباشد، از طریق سیستم LBS موقیعت حیوان خانگی برای شما ارسال نماید.این ردیاب توسط قلاب مخصوص خود به دور گردن حیوانات اهلی وصل شده و موقیعت لحظه ای حیوان خانگی به شما بر روی نقشه داده می شود.

همچنین به خاطر داشته باشید که برخی از ردیابها خریدهای یکباره نیستند – ممکن است لازم باشد پول نقد را برای اشتراک ماهانه بپردازید، البته اگر فقط به برخی ویژگیهای اضافی دسترسی داشته باشید و این هزینه باید در تصمیم خرید شما لحاظ شود. از سوی دیگر، ممکن است یک مکان یاب جیپیاس که به عنوان مانیتور حیوانات خانگی نیز کار می کند از ویژگیهای ردیاب حیوانات خانگی باشد.

با کمک این ابزار به راحتی می توان امنیت حیوانات خانگی را تامین کرده و بدون هیچ گونه نگرانی آن ها را در منزل تنها گذاشت. در حقیقت ردیاب می تواند مانند یک همراه عمل می کند و به همه کمک می کند تا راه خود ردیاب کوچک برای حیوانات را گم نکنند. آیا تمام حیوانات در یک گله نیاز به ردیاب دارند؟ هنگام خرید بهترین محصول برای خود، چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این ردیاب خودرو در حال حاضر قویترین دستگاه موجود در ایران است که اطلاعات کامل را میتوانید در صفحه محصول مشاهده کنید.

در حقیقت از ردیاب های شخصی می توان به عنوان ردیاب حیوانات نیز استفاده کرد. اکثر آنها از GPS استفاده می کنند و از سیگنال هایی که در هر نقطه از جهان موجود است استفاده می کنند و اغلب با سیستم های هشدار ارائه می شوند که به شما اطلاع می دهند که آیا حیوان خانگی شما به طور ناگهانی تصمیم گرفته است که ایمنی حیاط شما یا مکان بازی تعیین شده دیگری را ترک کند.