ردیاب آهنربایی خودرو

ردیاب های آهنربایی می توانند با تمام اپراتورهای داخلی سازگاری داشته باشند و ردیابی را در هر جای کشور که باشید انجام بدهد.در صورتی که کار شما در خارج کشورهم باشید باز هم می توانید با طرح رومینگ در سیم کارت خود و یا عوض نمودن آن ردیابی را انجام داد. خوشبختانه با توجه به اینکه ردیاب آهنربایی GR800 با تمام اپراتورهای داخلی سازگاری دارد، میتوان فرایند ردیابی را در هرجایی از کشور انجام داد.

جی پی اس GR800 با داشتن قابلیت آهنربایی دارای گارانتی 12 ماهه تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش است. ویگو GT800 از شرکت E-WIGO یک ردیاب ماهواره ای فوق پیشرفته است که از بروز ترین امکانات یک ردیاب ماشین برخوردار است. ردیاب های ماشین ویگو برای همه شناخته شده است ردیاب آهنربایی قیمت . ردیاب آهنربایی قادر است تا مسیرهای پیموده شده خودرو را در جریان ۶ ماه ذخیره کرده و در موقع لزوم از آن بهره برداری کرد. با استفاده از ردیاب آهنربایی GP023 A می توان بصورت آنلاین مسیر در حال حرکت و تمام مسیرهای قبلی خودرو ازجمله محل هایی که خودرو پارک بوده را کنترل ردیاب آهنربایی at4 کرد.

قابلیت ذخیره مکان هایی که به هر دلیل (از قبیل عدم آنتن دهی سیم کارت یا تمام شدن شارژ سیم کارت) دستگاه ردیاب نمی تواند به سایت منتقل کند در حافظه 4G خود و ارسال آن نقاط بعد از رفع مشکل. زیرا شما برای نصب آن دیگر نیازی به سیم کشی ندارید و تنها با چسباندن آن در زیر ماشین به آسانی می توانید آن را ردیابی کنید. چه نوع سیم کارتهایی می توانند بر روی ردیاب آهنربایی خودرو نصب گردد؟

امکانات جی پی اس آهنربایی خودرو چیست؟ ردیاب آهنربایی GP023 A بهترین جی پی اس آهنربایی بازار با قابلیت یکماه ردیابی آنلاین و سه روز تست رایگان دارای ویژگی های پیشرفته و ساختار محکم و قوی با عمر باتری طولانی مدت بوده که با استفاده از سه سیستم موقعیت دهی LBS ، GPS و wifi موقعیت دقیق خود را ارسال می نماید. ردیاب های جی پی اس آهنربایی می تواند علاوه بر کار کردن به صورت آنلاین و آفلاین توانایی شنود را هم داشته باشد. اگر به این روش نیاز دارید باید همیشه آنلاین باشید ولی در صورتی که در یک لحظه یا ساعت خاص نیاز دارید موقعیت مکانی را بدانید می توانید از حالت آفلاین یا توسط پیامک استفاده نمایید.